![]() |
BELANGRIJK~~Help?~~BELANGRIJK(ngc)
Ik heb dus gisteren m'n cube gehad en zaterdag hebben m'n ouders het spel gekocht namelijk Supersmashbros melee
NU vind ik dit spel echt geen ene flikker aan in je 1tje met z'n 2/4 en is het wel leuk maar anders niet. ik ga 'm nu dus zo ruilen dus willen mensen ff snel posten wat echt leuke spellen zijn als je van Adventures Rpg houd Alvast bedankt ps: post ff meerdere spellen ik ga er nog meer halen pps: Het liefste met echt zo'n NIntendo sfeertje ppps:IK BEN 14 geword :p |
sonic?
super monkey ball? luigi's mansion? ...? |
euhh nintendogevoel zei je....???
dan is Smash bros JUIST het spel!!! Luigi's Mansion is leuk maar TE KORT Voor de rest zijn er niet echt boeiende of een voetbalspel. NEEM dan ISS2 als ie al uit is. |
Je bent hartstikke gek dat je SSBM omruilt...Ik heb em nu drie weken en heb er nog steeds plezier van.
shame shame shame, shame on u! :P |
Citaat:
Het is triest, ik deed vroeger minstens een half jaar met 1 spel, nu nog steeds minstens enkele maanden (goeie spellen dan) |
je bent gek maar
Citaat:
|
Adventure RPG voor de NGC? Kan je nog eventjes wachten, want er ligt momenteel niet veel soeps in de winkel op dat gebied.
|
thnx allemaal sorry voor het zooooo laat reageren ik heb nu Super monkey ball geruild voor Ssbm en heb ook nog Spiderman:the movie gekocht
:D :D Echte aanraders!! :D |
jongens: RESIDENT EVIL BIOHAZARD
hartaanvallen en epileptie is het nou een game of een film?? als het echt een game is he.....jezus wat mooi! |
Al wil je een echte RPG voor de Cube moet je toch ff w88 op Fantasy Star online, zie vooral online, het schijnt dat er ook een modem voor je Cube komt zodat je spellen op het internet kan spelen over de kosten weet ik nog nix maar het is zeg maar een soort Diablo II, maar dan nog cooler. Ennuh gezien de graphs van SSBM lijkt het mij een supergaaf spel (ik heb de cube nog niet moet eerst over gaan, zucht......) en dat is ook het eerste spel wat ik ga kopen en natuurlijk 1 a 2 controllers erbij voor de multiplay-fun......
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |