![]() |
Battlestar Galactica [2004+]
Nog meer liefhebbers van de nieuwe serie? Persoonlijk ben ik niet opgegroeid met de oude serie, dus het interesseert me geen moer dat Starbuck een chick is, of dat er opeens mensachtige Cylons zijn. Persoonlijk vind ik BGS de beste scifi serie sinds Babylon 5, misschien zelfs beter. Acteerwerk is top, weinig tot geen nadruk op "techtalk" en space gedoe. Qua stijl is er gekozen voor een realistische look (ipv de hippie toestand van vroeger), wat bij mij de voorkeur geniet. Ik moet de miniserie nog kijken maar ik hoor dat die van minder niveau is dan de serie zelf.
|
Oude serie was meesterlijk, nieuwe serie moet een beetje te zijn, nukes, e.d
Heb een e.p ervan gezien, zag er wel leuk uit. Zal het eens downloaden :) Vond Battlestar Galactica, de film dan echt een van de beste SF films. |
Citaat:
|
Jah ik vond het ook al raar, eerst moesten ze altijd vluchten, maar nu hakken ze zo die rare computer hoofden in de pan.
Hendig maf. |
Citaat:
Tis dus niet dat ze een compleet arsenaal aan nuclear missiles hebben :P |
Ow ik dacht dat ze die alleen maar hadden :P
Toch maar eens die serie downloaden. |
Citaat:
Overig nieuws, in September komt er een R1 DVDbox uit met de miniserie van 4 uur èn het eerste seizoen plus de extra's van de website (making off toestand). Beiden zijn nu alleen nog maar los te krijgen geloof ik. |
Ik ben me nu eens de DVD aan het binnen halen, die in 2005 is uitgekomen, zou wel seizoen 1 zijn, anders ben ik oude serie's aan het downloaden :P
|
Citaat:
ehh..nou volgens mij is er wel een dvd van the old stuff uitgekomen in 2005 :\ Dus check nog maar eens voor de zekerheid :) |
Ow, naja hij is al op de helf, leuk hebbe dingetje :P
Kijk ik die ook eens voor er weer in te komen :D |
Het zijn dus toch de nieuwe eps op die dvd, alleen het is zo irritant gefilmd, ik krijg er gewoon hoofdpijn van, wat een zeik
|
Citaat:
|
De 4 delige mini-serie is de afgelopen maand uitgezonden op Veronica en gisteren was episode 1 van seizoen 1.
Super wat ik tot nu toe gezien heb, had er nog nooit van gehoord:) |
Heb de miniserie gekeken en volg nu ook de serie. vind het een leuke serie, ziet er niet zo gelikt uit als andere scifi series.
|
ah, goeie zaak; weer wat te doen op de zondagavond :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ziet er gelikt uit, ijzersterke cast en personages(Adama, Balthasar Gaius, de blonde Ceylon-chick) , goede verhaallijnen.
Zeker het kijken waard. Ik heb net de aflevering de "Pegasus" (2x07) gekeken, en ik kan al haast niet wachten tot 6 januari. |
Citaat:
|
iemand die het volgt?
|
Citaat:
|
Net de aflevering Downloaded gezien. Het blijkt dat er krachten binnen de Cylons zijn die vrede met de mensheid willen sluiten.
De laatste twee afleveringen zullen dus zeker spannend worden. |
Citaat:
|
|
nu nog de goeie serie ;D
|
Citaat:
Die moet ik zien, ik krijg weer hoop :o |
Ik zou haast zweren dat er op het laatst Battlestar Galactica in de tekst staat getikt. :p
Afgelopen week vond ik wat minder met BG, de muziek was wel voortreffelijk. Spannender was Stargate. Stargate gaat wel knallen deze week nu de Ori hun invasievloot naar dit sterrenstelsel sturen, waarop de schepen van de mensen (Russen ook!), de Asgard, de Jaffa's en de Tokra op staan te wachten, klaar om de grootste dreiging ooit te bevechten. Dat wordt een te gekke spacebattle. Kan ik van BG niet zeggen, er zijn maar twee oorlogsschepen over. :( :) |
dat is offtopic!
BSG duurt trouwens 90 minuten volgende week :cool: Ik heb al wat screens gezien..ziet er naar uit dat het zich een tijd later afspeeld op die planeet die ze hebben gevonden. |
pff, wat een einde van seizoen twee :cool: :o
Ik hoop wel dat men niet tè lang blijft plakken op die klomp, en ik hoop ook dat we in het nieuwe seizoen allemaal flashbacks krijgen over het verdwenen "jaar". Lijkt me ook sterk als Baltar nog veel steun overhoudt :\ |
upje. Nog mensen liefhebber geworden?
|
Vrijdag begint Seizoen 3!!
|
De eerste box (v/d nieuwe serie) is vorige maand uitgekomen. Ik heb deze maand de orignele gekocht, en volgende maand ga ik aan de nieuwe serie beginnen. :)
|
doen (Y) Ik wacht met smart op de season 2 box..en niet die 2.0 en 2.5 onzin.
|
|
|
Donderdag 4 januari om 20.30 komt het weer. Ik weet niet of het herhalingen zijn, maar de ep heet iig. 'The Man With Nine Lives'.
|
Citaat:
|
Ik kon deze ep nergens vinden in de lijst van eps...
Jammer dat het oude eps zijn |
Citaat:
An episode of the Original Series Episode No. Season 1, Episode 15 Writer(s) Donald Bellisario logisch, beginnen bij 15 :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Seizoen 1, van de nieuwe series dus
|
Citaat:
Ik weet niet hoe men op tv de miniserie telt maar als men dat als 3 delen rekent ipv 2 dan zou de eerste aflevering van S2 namelijk episode 15 zijn. |
Volgens mij tellen ze de mini-serie los van de serie zelf.
Het was dus wel gewoon ep 1 van season 2, ik vond het een leuk en spannende ep (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
overigens, seizoen 2 is te koop bij Van Leest voor het aardige bedrag van 40 euro (Y). |
Persoonlijk ben ik meer benieuwd naar de Star Wars serie. Zal wel niets worden, met die a-creatieve dikzak aan het roer...
|
Citaat:
|
Nou, dat ik meer benieuwd ben naar de Star Wars serie dan naar de nieuwe BSC. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |