![]() |
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy
Ik heb hem gisteravond in de Sneak Preview mogen zien, ik vond hem onwijs gaaf en erg grappig.
Ik moet wel even zeggen dat ik het boek nog niet gelezen heb, want anders had ie best tegen kunnen vallen lijkt me, zoals met elke verfilming van een boek. Maar het is een enorm vreemde film, en zo is het boek, hoorde ik. Jammergenoeg duurde ie niet erg lang, nog geen twee uur.
Spoiler
Zijn er al meer mensen die hem gezien hebben, en wanneer komt ie officieel op het grote witte doek? En oja, blijf zitten tot na de aftiteling, dan komt er nog een filmpje, wat ik weer gemist heb natuurlijk, want ik was al weg. |
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=guide
komt 4 augustus officieel uit heb me erg vermaakt, maar vond het geen topfilm. |
Prima film. Leuker voor mensen die bekend zijn met de boeken en het hoorspel, die halen er echt veel meer uit.
Goede casting overigens, Martin Freeman en Stephen Fry waren echt de best mogelijke keuzes voor Arthur en de verteller. |
Ik heb een voorstukje gezien in de bioscoop. Het lijkt me echt een coole film, ik wil hem echt zien!!!
|
Ik vond het waardeloze manie, maar dat komt omdat dit gewoon mijn smaak niet is.
|
Leuke film, ga het boek denk ik eens lezen.
|
Arthur: "It's at moments like this, when I'm trapped in a Vogon airlock with a man from Betelgeuse, and about to die from asphyxiation in deep space, that I wish I had listened to what my mother told me when I was young."
Ford Prefect: "Why, what did she say?" Arthur: "I don't know, I didn't listen!" Boek is geweldig. Maar ik denk niet dat ik de film ga kijken om zo de beelden die het boek bij mij opwekken niet teniet te doen. =\ |
Ik verheug me er nog steeds erg op, zeker omdat ik het boek al uit heb en de BBC-serie heb gezien.
|
Hij lijkt me erg leuk, ik blijf het alleen zo raar vinden dat ze Marvin zo gigantisch groot hebben gemaakt. Had dat ding echt geen 1,5 meter hoog verwacht. :eek:
|
Wil de film wel zien, maar wil daarvoor nog het boek uitlezen.
|
Jammer dat niet alle mogelijkheden van de handdoek worden benut.
|
Ik vond het boek een beetje langdradig, maar dat kan komen omdat ik het geprobeerd heb in één keer aan een stuk door uit te krijgen, wat niet gelukt is.
De film lijkt me wel cool, ga hem zeker een keer kijken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Het boek is in ieder geval briljant, ik ben erg benieuwd naar de film...
|
Film is idd meesterlijk goed!
|
'k heb em n maand geleden aantal keer gezien leuke wegkijk film maar niet echt bijzonder als je het mij vraagt.
|
Ik vond de film echt niet goed. Hij was wel vermakelijk, maar het boek is oh-zo veel beter.
|
Geweldige film, ben er zaterdag naar toe geweest... echt helemaal mijn ding!
Lang leve een depresive robot |
Citaat:
|
die robot lijkt me zielig:*(
|
Altijd dat gezeik met boeken met films vergelijken... of het boek leuker is of niet (okee, het boek was leuker) doet niets af aan de kwaliteit van de film.
|
Vorige dinsdag gekeken, de film was wel vet, cker aan het begin.
Het einde is alleen erg lam, en dat verknalde de film wel een beetje. |
Citaat:
|
2 films gezien op 2 dagen: The Island & tHGttG!
Island: beste film fit jaar tHGttG: slechtste film ooit,...jesus wat een gezever :( |
Het viel me tegen, heb het net in het vliegtuig bekeken (niet echt een plaats om film te kijken, I know.. ) maar het was iig niet wat ik er van verwacht had.. buiten dat, het hield me met moeite wakker.
|
Ja ik vond het gewoon heel erg triest, ik snap best dat sommige mensen het misschien wel grappig vinden maar ik was er niet kapot van. Alleen die depressieve robot kon nog zorgen voor een kleine glimlach maar dit is in ieder geval niets voor mij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |