![]() |
[Mp3] Mario Goes Piano
Dit is al uitgevoerd door een chinees
maar mijn probleem is dat zijn versie toch veel beter klinkt De meest logische reden leek mij dat die chinees al vanaf zijn vierde op les zit en ik geen les heb gehad. (daardoor zal het gevoel etc. wel beter zijn) maar hier is iig mijn uitvoering van een aantal Marionummers De laatste 2 gaan overigens fout maar die moet ik ook nog ff oefenen de drums zijn gewoon van een drumcomp. Mario Goes Piano |
Damn gast, hoe haal je het in je hoofd om zo'n slordig ingespeeld stuk op een forum te zetten (onder de naam boogie pimp nog wel). Ik zou je adviseren om eerst wat meer te oefenen alvorens je je aan dit soort shit waagt. Het lijkt best makkelijk maar schijn bedriegt, en dit lijkt nergens op.
Een versie van de video waar hij op doelt, voor als je het nog niet al had gezien: http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=mariopiano.wmv Ik heb na het zien van die video ook geprobeerd het na te spelen en ik ben echt niet zo goed als die gast (hij is fucking geblinddoekt) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het er stukken beter vanaf breng dan jij. Ik heb dan ook 10 jaar op les gezeten, dus no wonder. Ik probeer niet arrogant te zijn ofzo, maar wel eerlijk, en ik denk dat je nog heel wat saaie klassieke en jazz oefeningen te gaan hebt voordat je dit kan spelen. Keep on playing mate ;) |
Je hebt de melodieen wel goed door, nou nog veel oefenen op de strakheid inderdaad.
|
Heb je het laatste soms versneld trouwens :p , ik hoor zo'n hoog stemmetje.
|
hehe bedankt voor commentaar :)
jah neeh iemand geloofde niet dat ik dat speelde dus moest ik ff van hem een stukje der achter zingen zo geschiede |
dat is echt zo kut gespeeld, ik zou je topic snel verwijderen als ik jou was
|
non (n)
|
kutje kutje bef
|
Wat hij zegt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |