![]() |
Vliegenoverlast
Zijn er bij jou ook veel vliegen? Hier wel. Tientallen zwarte vliegen (dus niet degene die steken). Is er een plaag of is dit een lokaal probleem?
En als je het probleem hebt; wat doe je er aan? Iets preventiefs of een dubbelgevouwen krant? |
Ik ben nog nooit gestoken door een vlieg :|.
En verder zijn er hier niet echt veel vliegen nee:) en als er wel één zit probeer ik die naar buiten te jagen. Behalve als ik sjaggo ben: dan pak ik de insectenspray :o. |
Horseflies, die beesten bijten als een gek.
Nergens last van. |
Vorig jaar had ik hier allemaal slome vliegen rond zoemen, heel gek, 't waren er écht veel. Alle ruimten tussen muren laten controleren, niet gevonden. Mja, telkens maar vliegen vermoord of naar buiten gejaagd. Dit jaar echt maar een paar vliegen gezien, gelukkig :)
|
Citaat:
Een andere daas, die kennelijk wel gezond was, stak me in m'n rug. Dat doet píjn! :mad: |
Zo'n beest heeft me ooit in m'n kuit gebeten, bloedde als een gek. Dat voel je ook wel.
Ik het water in gerend om het beest te verzuipen (was bij een meertje), beest bleef stug zitten :s Uiteindelijk maar gewoon van m'n been af geslagen, nog een tijd last van gehad ook. Als stadsjongen verwacht je dat niet :o |
ja hier zijn er ook ontzettend veel vliegen
ik gebruik mijn PC ZONE MAGAZINE om ze plat te maken.(y) |
Citaat:
|
je meot zo'n elektrische vliegemepper gebruike dan bak je ze lekker kan je gewoon bij blokker kopen ofz
|
gebruik gewoon koffer
|
Bij de blokker: Elektrische vliegenmepper voor 2,99 inclusief batterijen :)
|
omdat we veel stallen + beesten hebben komen daar nog eens veel meer vliegen op af, maar doordat we maar 1 buitendeur gebruiken, horren voor de ramen hebben en een serre voordat we in het huis komen hebben we vrij weinig vliegen binnen
:) |
Citaat:
|
Velt wel mee, ik heb er niet zo veel last van. Behalve als je de afwas laat staan. :p
|
Citaat:
|
Nee gelukkig niet. :) Ik heb ook (ondanks de hitte) nergens ramen of deuren openstaan, dan kunnen ze ook niet naar binnen komen he. ;)
|
Veel vliegen:(
Ik probeer ze tegenwoordig weg te jagen. |
Hele dag mn raam open gehad, maar eigenlijk geen vlieg gezien:).
|
Nee, nog niet zo super last van gehad eigenlijk
|
Tot nu toe heb ik er geen last van gehad... En dat zou ik zo graag willen houden
|
|
Geen last van. Anders gewoon met zo'n spuitbus (jeweetwel :confused: ) rondspuiten, vallen ze vanzelf dood neer.
|
Ik heb er nog niet zo super veel last van gehad.
|
Ik heb nog geen enkele vlieg geconstateerd in mijn huis :o
|
Plaag, ik zou spul ervoor gaan kopen.
Ik haat vliegen. |
Een lokale plaag bij jou dus.
|
Nergens last van hier. Heb je wel gedoucht vanmorgen? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als een echt 'beschaafd' mens vind ik de hygiëne van mijn directe omgeving erg belangrijk. Er komen dus ook niet veel vliegen op plaatsen waar ik mij vaak bevind.
Verder sla ik geen vliegen dood of iets dergelijks, alleen debielen houden zich de hele dag met dat soort dingen bezig. |
Geen last van. :cool:
|
Nope.
|
Thuis gebruiken we de electrische vliegenmepper en op mijn werk niets. Mijn bazin is nogal een dierenliefhebber, dus zit ik de hele tijd met zoem beesten om me heen.
|
Citaat:
Mep er per middag toch wel minimaal 3 dood (vaak meer). Je hoort ze meestal eerst om je hoofd zoemen en even later gaan ze op je arm ofzo zitten. hebben ze bij mij meestal al geen kans voor omdat ze dan al dood zijn en wat langere haren in een staart is trouwens ook erg makkelijk om ze van je nek/rug te houden :D Maar het zijn inderdaad rotbeesten :mad: |
kheb gaas voor mijn raam eindelijk :) egen vliegen dus
|
Vliegen, ja. Maar muggen zijn nog veel erger. Op een of andere manier lok ik die beesten altijd, ik zit onder de muggenbulten de rest heeft nergens last van.
|
Ik heb de oorlog aan vliegen verklaard. Mijn kamer is een zero-tolerance-zone.
|
Citaat:
|
zo'n plakstrook ophangen
of met zo'n elektrische vliegenmepper in de lucht maaien |
Citaat:
|
Alleen in de woonkamer, gewoon doodslaan.
Op mn kamer zit al 2 weken een mug die ik niet te pakken krijg, dat vind ik vervelender:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, geen last van. Wel allerlei andere mooie insecten zoals libellen, vlinders en motten. Maar geen ordinaire strontvliegen. Zal wel aan de wijk liggen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
dan word ik sochtens wakker en dan jeukt het nog overal :confused: |
Hele jaar nog geen vlieg gezien in huis :)
|
Citaat:
gore dingen met een onbestemd bruinig kleurtje (N) |
Citaat:
|
Vorig jaar hadden we een nest tussen de tussenmuur, nu in ieder geval twee CONSTANT om je heen tijdens het computeren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |