![]() |
23 juli eindfeest kraakpand de storing, utrecht
Helaas moet na iets meer dan anderhalf jaar dit geweldige pand ontruimd worden. Het gaf de punk en kraakscene een shot in the arm toen het dat duidelijk nodig had. Dus om nog eenmaal te vieren hoe vet het pand wel niet is:
http://img.photobucket.com/albums/v3...lska/final.jpg Wie daar? |
Ochja, gratis fris, whoe
|
oh ja omdat het allemaal een beetje kortdag is zijn nog niet alle bands bekend maar iig treden Disturbance en Nackse Bananen op.
|
Wooord, gratis drinken, ik kom ook en breng de negers onder de noemer multiculturele samenleving!
Mischien :) |
present
|
O ja en er zijn geruchten dat er een hele vette surprise act zou komen maar dat is nog niet zeker.
|
Madball?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Shit! Ik weet duidelijk weer niet whats up ;)
Wat voor kraakpand is het? Echt een teringzooi of netjes onderhouden? Zeg maar wat je in Den Bosch even 2 voorbeelden hebt: De Dolle Tol: Teringzooi Vliertstraat: Netjes onderhouden :) |
Abba?
|
Citaat:
teringzooi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, zonder WC deuren? Kijk, dat lijkt me wat!
|
Citaat:
|
ik zou zeggen kom gewoon joh. het is per slot van rekeing gratis bier die avond. heb je ook nog eens de kans om een kraakpand de schulden in te zuipen:D
|
Maar de kans dat alles om 21:00 al op is, is die niet aanwezig?
|
nope, vorige keer dat dr gratis bier was iig niet.
wat een avond.. manmanman |
Bio bier. Als het op is wordt het gewoon live voor je gebrouwen.
|
Aight, ik bel al mijn crust vrienden!
|
Gezien de datum ga ik het niet meer redden om me een week niet te douchen voor dit feestje. Ik haak dus af!
;) |
Citaat:
|
Pff, schultenbrau zeker? Kapitalisten!
|
nog erger waarschijnlijk van dat BIER bier van de ah:D
ach als t gratis is hoor je mij niet miepen:p |
Één of andere pauper uit Utrecht had me hiervoor gevraagd, dus wie weet.
Ik moet kiezen tussen dit en een bbq op een dakterras in hartje Amsterdam, met dudes van een emocore-band. Punk of emo. Moeilijke keuze. |
whahaha wat een keuze. op een dakterras opgesloten met een stel emo's of gratis bier zuipen tussen de punx in een kraakpand waarin iedereen loos gaat omdat het de laatste kans daarvoor is.
ik zou het wel weten bbq'en met emo's natuurlijk :rolleyes: |
Citaat:
nee zal wel niet |
Citaat:
|
Citaat:
Maar mijn ov is dan niet geldig, en omdat ik echt punk ben ga ik geen geld geven aan grote bedrijven en ook ben ik tegen bier uit blik, slecht voor milieu enzo (n) |
Ik wil Mihoen!
|
Citaat:
hopelijk wil je geen deuren, anders word het een moeilijke keus |
vrijdag in de bijstand Tony.
|
Citaat:
|
Je weet gewoon niet watskeburt.. Kollektief Kafe de Bijstand in Nijmegen.
|
en hoe komen ze uit de kosten van de rechtzaak enzo?
mwa ik vind punk en de punk kraak scene niet zo. |
present! beste feesten ooit
|
Cool, Nijmegen is goed te doen, kijken of ik was mensen kan hosselen om te vergezellen :)
|
Citaat:
en ben jij er dan meer voor met een stel technoheads een pand illegaal kraken en het vervolgens uitwonen en te kakken in de hoek om vervolgens als kakkerlakken door te gaan naar het volgende pand en dat weer uit te wonen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik woon praktisch om de hoek dus beter houden jullie het rustig want ik denk dat ik wel zal willen slapen!
|
Citaat:
ten tweede ik schijt niet in een hoek, ik schijt thuis op de wc of anders in de bosjes. ten derde, panden waar teknofeesten gehouden worden, worden vaak in dezelfde staat weer achtergelaten. edit: en ik ben niet tegen de punk kraak scene hoor, vrijplaatsen zijn sowieso een goed initiatief. |
Misschien heb ik idd geen zin, ik vind krakers vieze mensen.
En een stel iemows op een dak kan ook grappige situaties opleveren. |
Citaat:
|
Citaat:
verder heb ik daar uberhaubt nog nooit een uitsmijter gezien en de mensen die er wonen/helpen zie ik ook nog niet gauw ruziezoeken. verklaar u nader a.u.b.? @enema abortus: or else? :rolleyes: |
Het is een vriendelijk verzoek, verder niks! Straks komen die krakkers bij mij voor de deur staan stinken zeg!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |