![]() |
Weet jij nog wat jou allereerste dvd was?
en wanneer je hem had?
Mijn allereerste dvd had ik volgens mij in 2002 of 2003, en het was de film Gen X cops. Een hele vermakelijke hong kong film (y) |
Lord of the Rings, denk ik... De extended van de eerste. Wij hebben nog niet zo heel lang een DVD-speler :)
|
Dat is toch al weer zo'n vijf jaar geleden, ergens rond 2000. Kreeg Matrix bij de DVD-speler :)
|
Monty Python's "And now for something completely different" Ik heb ook nog niet zo lang een dvd-speler.
|
Ocean's eleven, ik denk.. 3 jaar geleden op mijn verjaardag bij de dvdspeler
|
Spiderman in 2003
|
Citaat:
|
Armageddon.
|
Charlie's Angels, ongeveer 3 jaar geleden bij een een mobiele telefoon.
|
Nightmare before Christmas
|
Citizen Kane, geen idee meer wanneer
|
Mijn 1e DVD weet ik niet meer. De eerste DVD in de familie was die van mn broer die hij voor Kerst kreeg in 1999: The Matrix.
|
Als muziekdvd's meetellen, dan The morning view sessions van Incubus. Anders The Matrix
|
james bond die kreeg je gratis bij de dvd-speler.
|
Highlander.
FRS; €6,99. Jaar of twee geleden. |
Hana - Bi (aka: Fireworks) (Region 2 DVD)
£5.99 Posted on 29/07/2003 |
Titanic. :o
Zo rond 2002. |
the godfather dvd collection
jaar of 3 geleden |
Donnie Darko (y) :cool:
|
The green mile
Goodfellas The excorsist En alle 3 in van die lelijke WB-verpakkingen, maarja kreeg er een mooie handdoek bij. |
Citaat:
mijn 1e was Daar Vliegende Panters |
Lord of the rings I
|
3 voor 33 euro namelijk:
Harry Potter en de geheime kamer Bridget Jones 1 The Green Mile |
Mijn eerste en tevens enige gekochte dvd dateert uit 2003: Van's Warped Tour Live 2002 (punkrock muziekdvd). Overgekocht van iemand die die dubbel had gekregen van Amazon.com. :)
|
Within Temptation, Mother Earth tour live. De versie met bonus live cd. Gekregen voor mijn verjaardag.
Eerste non muziek dvd is Michael Moore, Bowling for Columbine. |
Disney's Aladdin-trilogie :cool:
En het is: jouW |
Harry Potter 1 :o
|
Eerste gekregen film was Donnie Brasco.
Eerste zelf gekochte Fight Club SE. |
Eerste gekregen mean girls
Eerst gekcohte eigenlijk seizoen 1 en 2 van gilmore girls, als dvd-boxen ook meetellen |
American History X denk ik.
|
requiem for a dream
|
De eerste die ik kocht was Cube Special Edition(import), ergens medio 2001. Toen had ik nog niet eens DVD-speler, maar ik was zeker van plan om er eentje te kopen :)
|
pulp fiction :cool:
|
Ik heb nog nooit een DVD gekocht. Wel eens wat shit ergens bijgekregen, maar daar heb ik geen behoefte aan.
|
the deer hunter voor maar 5 euro ofzo en toen had ik nog niet eens een dvd-speler :eek:
ik weet niet iets van 2 en half jaar geleden ofzo, 3 misschien |
Aah, de eerste dvd die ik écht gekocht heb (dus niet bij m'n dvd-speler gekregen) was de dvd van Jeff Buckley (y)
|
uhm pfff, ff denken...
De eerste dvd die ik had is From Hell :) |
Had in december 98 L.A. Confidential al gekocht, kreeg mijn DVDspeler binnen in februari 99, samen met Ronin, Pleasantville and American History X.
|
Moulin Rouge.. dat was in 2003.
|
sliding doors, in 2003 denk ik.
|
Grease geloof ik.
|
Pirates of the Caribbean :)
|
Cruel intentions
|
matrix reloaded
|
Tom Green - Tonsil Hockey & Something smells funny
|
The Fellowship of the Ring Extended.
Ik ben niet zo DVDerig. |
van wilder the party animal :D
jaah wij hadden heel laat een dvd-speler jah haha |
Hm, twee jaar geleden ofzo, The Bone Collector.
Maar kep pas een paar maand een DVDspeler, misschien volgen er meer. |
Harry Potter (de eerste).
|
Echt van mezelf? Ik denk de DVD van Mother Earth, van Within Temptation (nee, niet die Tour DVD, een DVD van de single waar de clip op staat en live-video's uit Frankrijk, van 4 liedjes). Dat was ergens in 2002.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:38. |