![]() |
Oz
Damn wat is dit een goeie serie!
Zit goed verhaal in, soms best schokkend. Goede acteurs, sommige al vrij bekend van andere series en films. Het is net of je naar een reality programma kijkt, maar dan beter :) ps. voor de oplettenden, hierin speelt Lee Tergesen, Chet (de irritante broer) uit Weird Science! |
OZ Is Dope!!
vooral dat Theme-Nummer van Talib Kweli en Kool G Rap :) |
Citaat:
Ik vind het ook een erg goede serie :) |
Citaat:
|
Mja, ik weet het nog niet zo met Oz.. begint een beetje op een homo-erotische soap te lijken.
|
t zijn allemaal herhalingen van 1,5 jaar geleden.
Maar zeker goed bedacht vooral die rasta neger in de rolstoel die tussen stukjes inkomt om uitleg te geven. |
Citaat:
gaat ook maar eens kijken.... |
Citaat:
En Lakini's Juice: ik had het nooit kunnen raden :) [edit]Hoe denken jullie trouwens dat het verder gaat met McManus?[/edit] |
Ik denk dat de waarheid wel boven tafel komt. Vond het nog vals wat ze em flikten. En die vrouw in Death Row is nu zwanger, mogen ze haar de komende 9 maanden nog niet ophangen. en ze zou eerst die maand ofzow ge-executeerd worden.
|
Op dit moment mijn favoriete serie :D
Alleen heb ik al wel veel spoilers lopen lezen over wat er gaat gebeuren. In USA is het vijfde seizoen net over en volgende week komt de laaste aflevering van seizoen 3 hier. |
Het is jammer dat Leon eruit is (seizoen 1).
JK SImmons is wel koel (Schillincher). En Adebisi is ook kizoel! Voor welke groepering zijn jullie? Ik denk ik voor de Latino's of die Ier. |
Citaat:
[edit]Ik dacht trouwens dat ik zo ongeveer de enige was die naar oz keek...[/edit] |
Citaat:
Hahaha ik lig altijd dubbel om Adebesi, die gozer heeft humor! :D |
wanneer wordt het uitgezonden???
|
Citaat:
|
Ik up deze om te melden dat Yorin is gestopt met het uitzenden van Oz. Fijn :(
|
echt??!! joepie :(
|
Citaat:
[edit]Heb trouwens net Yorin gemaild[/edit] |
Citaat:
|
Ik heb wel een Seinfeld-sketch kunnen vinden. Ik vind die wel behoorlijk humor :D
Gewoon op Oz zoeken :) |
By the way, als je op Six Feet Under zoekt, krijg je afleveringen van Oz. Mag aan mij liggen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:23. |