![]() |
(( Levensvragen zelf beantwoorden ))
als je begint te ontstaan
in je moeders warme lichaam dan leef je in een klein wereldje al is dat besef daarvan misschien wat moeizaam maar je hecht je aan de dingen die om je heen gebeuren geluiden van buitenaf dringen door en je neusje ontvangt wat geuren dit is je wereld dit is je plek jij weet niet dat je ooit naar buiten moet buiten dat bestaat niet dit is je leven en zo is het goed maar ineens brengt het wereldje je in beweging het duwt je naar buiten door een soort sluis maar er was toch geen buiten? dit hier binnen was toch je huis? maar aan de andere kant van de tunnel je oogjes knijp je klein er is ineens een zee van licht de rustgevende woordjes vind je fijn je ligt 's nachts in je bedje je dekentjes zijn zijdezacht je licht wat na te denken er was dus meer dan je had verwacht! je bent een tunnel doorgegaan van het ene naar het andere leven je weet niet eens meer dat je in de buik zat hoewel je daar ook 9 maanden bent verbleven en stel dat je dan doodgaat is dat dan niet hetzelfde verhaal is er misschien weer iets aan de andere kant van de tunnel ben jij daar voor hun opnieuw speciaal word je daar dan niet geboren zijn ze misschien wel zwanger daar het zou een logische gedachte zijn maar misschien klinkt het wat raar geboren worden en doodgaan 2 verschillende dingen lijken even want wat als je het zo bekijkt: beide brengen een begin van een nieuw leven. Liefs Norena :o |
Super mooi gedicht lieverd!!!
Kreeg alleen wel een brok in m'n keel :o Love you!!! |
wauw..
is mooiig je hebt mij stil gekregen.. das wauw, hijs mooi.. |
Citaat:
eindelijk eens een gedicht waar ik trots op ben.. love you to :o |
Citaat:
lang over gedacht..dankje meisje.. knuffiej :) |
Citaat:
Maar ik vin al je gedichten mooi... :) |
is mooi lieverd :)
wie weet is het ook wel zow |
Citaat:
|
zeker mooi weergegeven :) Ik wou dat ik zulke gedichten kon maken...erg mooi meissie
|
Citaat:
gedaan dan normaal...knuffiej :) |
moooooi, echt goed over nagedacht, ja dat zie je
normaal gesproken heb ik een hekel aan lange gedichten, maar dit vin ik nou weer echt wel leuk! liefs, nic |
Citaat:
nogmaals dankje voor je reply :o |
Citaat:
Hou van je.. xxx Marsie |
Citaat:
dankje wel..*bloos*... :p |
Hai lieffiej, echt keimooi. Ik hoop ook zo dat het daar zo is *zuchtje* :( Kreeg echt een brok in me keel :o :( *knuffiej* :p
|
Woowzies...
Dies echt mooi idd! Hmm k weet er niet echt een gepaste reply op behalve dan te zeggen dat het leuk en mooi gedichtje is... (maar das al zo vaak gezegd hierboven mij) (y) :) |
Citaat:
knuffiej..en bedankt..liefs Norena :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |