![]() |
Paddo's
Door dat ik laatst paddo's had gegeten. En wij in de natuur zaten trokken mijn ogen licht gevende lijnen tussen iedere indivuele ster. Zag er echt heel mooi uit. En wazig natuurlijk omdat het niet kan. Maar goed het was wel ee aparte ervaring
|
dit is geen mystiek, je was gewoon hartstikke waus van de paddo's.
|
nee die foto's van google zijn lekker wilde je zeggen
|
Citaat:
Je post gewoon iets doms op mystiek wat er gewoon niet hoort. Er is niks mystieks aan jou situatie, je was gewoon waus van de paddo's. Ga neit gelijk met domme dingen terugwerpen ajb, alleen omdat je weet dat ik gelijk heb. |
-> Drugs & Alcohol
|
euh leuk en nu?
|
hier wordt ie gewoon gesloten denk ik. Als iedereen voor elke ervaring een topic moet openen, zou dit een druk forum worden
|
Ja sorry ik had em in het verkeerde forum geplaats maar ik vond het wel vette shit.
|
leuk hoor
|
Citaat:
|
Het was een beetje chaotisch want we gingen met z''n 5en fietsen maar dat werd helemaal niets volgende keer gaan we eerst de natuur in en dan pas eten. Is denk ik wel een betere oplossing fietsen is niet echt top
|
mja dat had ik je ook wel kunnen vertellen, je moet nooit denken van o dan begint het pas te werken. Want de inslag enzo ligt aan veel factoren.
|
anyway nu er toch een topic over is
ik wil binnenkort ook een keer gaan paddo'en, kun je het beste eerst mexicaanse of hawaiaanse doen? ik ben al van plan om thee te gaan zetten (y) |
mexicaantjes is 1 van de lichste...hawaiaantjes stuk sterker.
zou dus met de lichte beginnen en dan halve portie ofzo. |
mjup, en beter vraag je ook gelijk aan de mensen van de smartshop, die kunnen je vaak veel uitleggen.
|
en alles wat ik kon denken was: "goh"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |