![]() |
Hoeveel geld mee op Lowlands?
Hoeveel geld ben je ongeveer kwijt op Lowlands? Ik ga dit jaar voor het eerst en heb eigenlijk géén idee..
[Ik heb geen idee waar dit thuishoort, dus het moet misschien maar verplaatst worden] |
Verschilt per persoon lijkt me.
Hangt af van wat je allemaal gaat kopen. Dat kunnen wij niet voor je inschatten dus doe zelf eens een gok. |
Met 100 euro moet je toch zeker wel rondkomen.
|
Citaat:
|
ik ga dit jaar ook voor het eerst en ik neem een euro of 40 mee :p vink wel zat. koop voor de rest toch geen tshirts ofzo
|
Hangt er van af
|
Hangt er af of je de hele tijd daar blijft, met wat voor vervoersmiddel je gaat, of je veel drinkt, of je op de plaats zelf veel gaat eten etc. etc. etc. Dat is voor iedereen anders.
In ieder geval neem beter te veel dan te weinig mee. Eurootje of 60, 70 lijkt me wel genoeg. |
Als je beetje zuinig doet kom je met 50 euro uit. Wil je gewoon niet teveel zorgen maken 100 euro. Als ik helemaal niet naar geld kijk en gewoon neem waar ik zin in heb wanneer ik zin heb dan ong 150 euro :)
|
Citaat:
|
ik had vorig jaar genoeg aan 7 euro (y)
denk dat als je een beetje normaal wilt rondkomen je gouw 100 cash nodig hebt. als je ook nog eens een zuiplap bent en geen zin hebt eigen drank mee te nemen nog eens 100 :cool: |
Citaat:
|
Minstens 130 euro. En dat was exclusief bier.
Reverend |
Citaat:
|
Citaat:
vorige keer had ik geen ov, was ik dat alleen al kwijt onderhand om daar te komen... |
0, ik ga niet.
|
was vorig jaar 100 kwijt.
viel erg mee |
€53,98.
Daar moet je het mee kunnen redden. |
Citaat:
Paar drankjes en 1x per eten kan makkelijk als je zelf ook wat dingen meeneemt. |
lowlands is redelijk prijzig qua eten(als je niet 3 dagen op frite en pannekoeken wil leven), dus ik zou zeggen, neem gewoon genoeg geld mee(100 euro of meer), je kunt beter teveel meemenen als te weinig (y)
en als je dan bij de kraampjes nog wat leuks ziet kun je dat tenminste ook kopen! |
Minimaal 200 euro.
|
Zo min mogelijk.
|
€ -30 denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij Rock Werchter was ik €120,- kwijt dat zijn 4 dagen dus ik denk dat €100,- wel genoeg is zoiets neem ik ook mee als je echt veel wilt gaan zuipen heb je hier niet genoeg aan.
|
Citaat:
|
Op Pinkpop was ik al €130,- kwijt.
Ik snap dus echt niet dat mensen het op Lowlands met €40,- kunnen redden. Ik ga zeker minstens €150,- meenemen naar Lowlands, al weet ik nog niet hoe ik eraan kom, desnoods leen ik iets van mijn vader. |
Niets: drink regenwater.
|
Citaat:
|
200 doekoes kom ik persoonlijk mee rond (y)
|
Ik kom meestal met 100 euro wel rond op zulke festivals... alhoewel ik dit jaar ook voor het eerst naar Lowlands ga.
Ben voorgaande jaren naar Pinkpop en Werchter geweest. |
Ga gewoon niet en koop van dat geld iets leuks ipv het te verspillen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe is het daar tegenwoordig? Echt al 2 jaar niet geweest ofzo... |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je gewoon zelf voor smorgens/smiddags (wanneer je opstaat:p) brood oid meeneemt, dan hoef je alleen savonds daar eten te kopen.
en als je genoeg bier meeneemt.. ong 5 euro per avondeten ofzo? 15 dus, en dan hoeveel je wil drinken, 2 euro per pilsje. maar zet gewoon genoeg geld op je rekening, je kan daar toch ook gewoon pinnen?:) |
pinnen aldaar is KUT
wachtrijen van een half uur e.d. |
Ik had vantevoren eten en zo gekocht voor ongeveer 20 euro met zijn tweeën en nog een tientje mee :| Ruim van rondgekomen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk trouwens dat ik er wel uit ben, ik neem gewoon ongeveer 100 euro mee, en dan nog wat geld op de bank, dat ik eventueel nog kan pinnen als ik dat nodig vind. En meer heb ik eigenlijk toch niet :o
|
Ik heb een pinpas dat is genoeg.
Maar volgens mij geef ik toch nogal weinig geld uit vergeleken met de gemiddelde Lowlandsbezoeker, aangezien ik sowieso geen drinken koop en elke dag misschien iets meer dan één maaltijd daar koop. |
Ga jij elke keer terug naar je tent lopen om een slokje drinken ?
|
50 euro per festival dag
150 euro dus |
Citaat:
|
Genoeg. (y)
|
Ik heb minimaal 250,- euro nodig.. Mede doordat ik veel te veel leuke dingen zie en opwellingen ga krijgen in de zin van 'in wil een piercing/ whatsoever".
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:37. |