![]() |
Rib verkeerd?
Ik heb t soms benauwd. Eerst had ik t maar heeel soms en dacht ik dat t iets met hooikoorts of spanning te maken had.
Maar de laatste tijd heb ik t steeds vaker en ook op momenten waarop hooikoorts of spanning helemaal niet logisch lijkt te zijn. T voelt dan ook heel raar bij mn rib, net of die ergens tegenaan zit waardoor mn long niet genoeg ruimte heeft en ik niet meer normaal kan ademen. Het is wel zo dat t steeds dat ik t heb na een tijdje vanzelf weer weg gaat, soms al na een kwartiertje, maar soms duurt t ook een paar uur. Kan t dat mn rib steeds verkeerd schiet en dat t daardoor komt? Of hebben mensen andere ideeen van wat t kan zijn? Alvast bedankt! |
heb ik ook wel eens, je ribben zitten gewoon op de goede plek hoor :D
nee dat is een soort "kramp" van de spiertjes tussen je ribben. Dan is het net of er 2 ribben over elkaar zitten .. bij mij helpt het goed om dat bewust DIEP in te ademen en je borstkast flink uitzetten. dan rek je die spiertjes op en oprekken is HET middel tegen kramp :) |
Nou dan moet ik dat maar eens proberen, al gaat diep inademen op zo'n moment wel moeilijk, maar wie weet lukt t als ik t heel hard probeer. Misschien leert dat spiertje zich dan eens te gedragen want t gebeurd nu wel erggg vaak.
|
ik weet niet of ik dit hier moet posten, maar als ik allebij mn handen op mn ribben leg, dan zitten mijn linker ribben meer naar voren. en ik kan ook met mn hand eronder als ik me buig... echt waar!
|
Citaat:
Tot nu toe bij iedereen aan wie ik het vroeg dus is denk ik wel normaal. |
Ja bij mij is t ook dat de ene veel erger naar voren staat als de andere, ook links idd, terwijl dat rare wat ik schreef juist bij mn andere rib is.
|
Citaat:
|
Ik ook, en de zwevende ribben kan ik heen en weer wiebelen/
|
ja, is ook normaal :)
|
Citaat:
|
aaah ok
he coewl dan kan ik nu ook:d :p |
Ik stel me zo voor dat iedereen ineens met zn ribben wiebelend achter de computer zit :D
(Ik kan het ook :P ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |