![]() |
medium
Wie gelooft hier in een medium?
Wie gelooft dat ze bestaan? Ik niet, maar ik heb een overgrootmoeder gehad en die schijnt dat te zijn, maar ik geloof er niet in enzo...maar weet iemand er nog wat over te vertellen, want ik weet er eigenlijk niks over. Ik weet alleen dat ze wel eens bij mensen langs kwam en dat die mensen geen geld daarvoor moesten betalen. Dat vind ik dan toch weer een apart geval en daarom vind ik het wel leuk om wat achtergrond te weten. Ze is in 1992 overleden, maar mijn mam en opie geloven het volgens mij wel een beetje enzo... |
Ik ga altijd serieus twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van mensen die zich medium noemen en aan de mensen die van een medium gebruik maken. Volgens mij is het 99% geld uit de zak klopperij en misbruik maken van de goed gelovigheid van mensen.
|
Citaat:
Volgens mij kan je dat alleen zeggen als je wel eens met een medium hebt gepraat. Als ze echt in 1 keer de naam van een dierbare die is overleden kan zeggen (en niet eerst alle 26 letters van het alfabet moet opnoemen voordat ze de goede beginletter heeft). |
Is het ook.
Het enige dat ik geloof is dat zij het niet voor het geld heeft gedaan. Ze was gewoon niet helemaal 100% schijnbaar. :rolleyes: |
De laatste reactie van mij was een antwoord op EL chucapabras.
|
Geldklopperij of een simpele uitleving van waanideeen, veel verschil maakt het niet voor het feit dat het onzin is.
|
Citaat:
|
Gelukkig bestaat die enkeling dan ook niet. :)
|
Citaat:
|
Ach, als er echte mediums bestonden hadden die zichzelf onderhand echt al wel bewezen.
|
Citaat:
|
Ik geloof dat ze bestaan en dat ze mensen een poot uitdraaien :)
|
Ach, niets is zeker. Ik kan echter toch wel met enige zekerheid zeggen dat het bullshit is. :)
|
laat ik dan even (als christen) mijn mening geven.
Ik geloof wel in mediums en dat ze contact kunnen maken met dode geesten. Maar het is niet goed. God zegt in de Bijbel dat het niet mag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit een aflevering van South Park. John Edwards is een Amerikaans 'medium' met een eigen tv-show.
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |