![]() |
[illustrator] Yoko ONO
Tja, het verhaal hierachter:
Ik ken een meisje, en Yoko Ono is haar heldin, ik maakte voor haar dit op een shirtje. u like? http://www.kilocreative.nl/suza/uimg/yokoshirt.jpg [edit] spelfout eruit, ik heb geen zin in taal puristen![/edit] |
sorry, ik vind et echt NIKS gewoon:s
|
er staat 'shitje' in plaats van 'shirtje', let eens op je spelling!
|
ik vind hem best leuk :rolleyes:
|
Er zou een foto van de Beatles na hun breakup op de achterkant kunnen natuurlijk, omdat Yoko ze om zeep heeft geholpen.
|
Citaat:
2) Staat er niet iets onder, iets over taal-puristen? |
een meisje heeft waarschijnlijk liever en girly model shirtje ;)
Verder vind ik het niet maar dat komt grotendeels omdat ik een gruwelijke hekel aan roze heb. :) |
ik wil dit niet op mijn shirt
|
Ik vind het jammer dat die glooiende vormen niet vloeiend zijn. Ze zijn hoekig en leluq. Die zou je beter echt vloeiend maken. Zonder dat je hakkels en takkels ziet van de ankerpunten.
|
Niet mijn ding. Heb je het al laten afdrukken? zo niet, succes dan met het verloop :rolleyes:
En waarom een aardbei? En waarom zo'n sliert eruit? |
Die aardbei snap ik ook niet helemaal, die slierten ook niet. En ik vind de kleuren niet zo. Voor de rest wel een aardig ontwerp, maar ik denk dat je het wel wat leuker en origineler kunt maken.
|
ik vind m leeeuk :cool:
|
ehm....
nee (n) witte, bedrukte t-shirts als los basis vind ik zowiezo niet om aan te zien :s |
Leuk! (y)
|
Had je niet beter een appel genomen?
|
dit ontwerp druist in tegen alles waar Yoko Ono voor staat :p
|
Smart thinking Brinta.
Misschien daarom wel de aardbei (strawberry fields forever) en de foute roze kleur (rolmodel.) But eh, that's just me. Op de slimme opmerking dat ze misschien liever een girly wilde hebben ga ik wijselijk niet in. |
Ik vind hem mooi!
|
Alleen jij weet of zij deze kleur en stijl mooi vind, vind zelf de kleurkeuze wel goed maar mag iets meer contrast in, het is te flets :| ook die lijn is een beetje raar, de kleuroverloop mag minder of weg.
|
Citaat:
|
suus, ik vind het geweldig!
en meissie, ik hou nog steeds van je. wanneer gaan we weer een keer wijn drinken? /edit: of goedkope halveliters ntrlk. |
ik word hier nog niet eens emo van
ik bedoel, wat heeft een gemuteerde superman aardbei nu met yoko ono te maken? |
Nope. vind het helemaaaaal niks. Im sorry.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |