![]() |
Game niet te un-installen?!
Ik heb Black & White ge-installeerd maar de game deed het niet en dus wilde ik hem un-installen. Hij geeft aan: Failed to load dll: E.
Ik heb nu geprobeerd handmatig alles te verwijderen, en nadat ik de map leeg gemaakt heb ook gezocht op enkele sleutelwoorden maar hij vind niets meer. Toch kan ik de game niet nog een keer installeren??? |
Ik heb al tijden hetzelfde probleem. De uninstaller werkt niet meer en B&W nog een keer eroverheen installeren werkt niet omdat er al een versie op het systeem staat. De registersleutels/map verwijderen werkt ook niet. Besturingssysteem is XP Pro. Wie o wie?
|
|
Jaaa hij doet het. Bedankt!
|
Citaat:
Toch bedankt (y) . |
Uuh, je poste net dat je de b&w map handmatig verwijderd had.
(bijvoorbeeld c:\program files\bw) Maar heb je dan ook de verborgen map genaamd installshield uit je program files map verwijderd? :s |
Citaat:
|
Het re-installeren is nu gelukt, heb de installshield weg gegooid maar hij installeerde nog niet, moest de cd verkennen en het daar aanklikken.
Nu is hij ge-installeerd maar start hij nog niet; Black and White komt wel in beeld te staan, maar nu zegt hij dat ik de goede cd er moet indoen, terwijl die er gewoon in zit... :( |
No-CD crack misschien, maar kan er geen vinden... :o
|
kijk eens opwww.megagames.com of koop het spel, volgens mij kost het nog geen 10 euro :s
|
Citaat:
Ik heb een cd crack gevonden en de game werkt.. Wat mij betreft kan het topic gesloten worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |