![]() |
NlEUW!!!
WAT HEB JE NIEUWWW?!?!?!???!?!?!???
ik heb een Bright Eyes CD nieuw <3 |
een knalroze hoodie :)
|
tagliatelle met roomsaus
rucola salade |
Elle, bier en melk :)
|
Ik wilde eigenlijk de Hitkrant met 42 pagina's over gothic, maar ik kon hem niet vinden :(
|
m.i.a verantwoorde sjaal
bikinibroekje groen met kant en strikjes slaaphemdje/jurkje & broekje cadeautje |
Een pc, speakerset, en het tegenovergestelde van heimwee.
|
Sophie Kinsella- 3 x Shopaholic (omnibus)
|
- schoenen
- mini ipod - soort van bedelarmband van pandora met 2 bedels - cosmopolitan - starstyle - cosmogirl - drank - rokje - shirtje - geld - zak campino - armbanden Deel ervan heb ik gekregen (jarig geweest :cool: ) dus ik heb nog geld over ook. :) |
Combatbr00k
Satyricon shirt |
vestje met een beer van america today in de uitverkoop
zomerpyama h&m groene tas h&m zwart shirtje h&m oorbellen six weer gewinkeld :nono: en zin in golfsurfen wooohoo |
Oorbellen.
Pannenkoeken. Geweldige seks. En mijn lieve chickieeeee is weer terug. <3 |
oh en een bikini met strand/zee-huisjes h&m
|
een gekneusde rib
|
Citaat:
|
Ik wil nieuwe forumvriendjes maken :)
|
een pakje sigaretten.
en vliegticket (y) |
een reep chocola (hoewel; alweer op), 2 flesjes fruitdrank om gezond te doen, en ik zou gisteren een vliegticket kopen, tot de computer kapot ging en aangaf dat het 7455 euro zou gaan kosten ipv 1200.
|
Citaat:
|
ja inderdaad :mad:
|
-dove scrubzooi
-sigaretten -bakje aardbeien |
Kan toch, dat het nieuw is dat de seks geweldig is?
|
rodina ik wil zo graag een foto van je hoofd zien, mag dat? :bloos:
|
Een tweeliterpak ACE drink des Lidls.
Dat was het. |
quer eye for the straight guy. dvd
net besteld (y) |
Een midnight phonecall :eek: :eek: :eek: .
|
een liefdesverklaring x 10
donkerder haar (y) |
Een uitgewoonde kut
|
idem.
|
--> wat wil je nog hebben?
|
Sigaretten (per ongeluk luckies light... stomme automaat...)
en een cola ik heb lekker geld met een mes uit mijn spaarpot voor Venetie geplukt. Wanneer komt de stufie binnen bij de Postbank, ik voel me zo kaal zonder geld :( |
- Hele mooie bruine leren tas
- 3 paar oorbellen - 2 Zonnebrillen - Souveniertjes voor familie - Bruine kleur - Supervakantie in Kroatië - iPod - Donkerbruin jurkje met vrij diep decolleté en gouden pailletjes op de bandjes en onder m'n boobies :cool: |
Citaat:
|
een gouden gevlochten riem
een blauw shirtje 3/4 mouw een bruin shirtje 3/4 mouw lieve smsjes uit france <33 |
Citaat:
|
Vans No Skool Gargoyle
http://vans.speedera.net/shop.vans.c...e/4977976B.jpg Pentax Optio S5Z http://www.pentax.fr/downloads/photo...5n%20Front.jpg http://www.steves-digicams.com/2005_...z/s5z_back.jpg :cool: |
ik heb nieuw een opgezwollen oog die maar half open kan :) :)
|
-fles terpentine
-sigaretten -krat bier -benzine -aanstekers :s Is de stufi al binnen, postbank, iemand? |
Stufi is binnen!
Ik heb een kaartje voor Lowlands!!! :D |
nIEUWe schoenen voor 7 euro
|
Citaat:
Weet iemand trouwens of ik die van deze maand terug moet betalen als ik me nu afmeld voor m'n studie? |
Citaat:
Maar als je je inschrijft voor iets nieuws, laat dan dit studiejaar doorlopen t/m eind augustus en die andere beginnen per september, dan krijg je je stufi gewoon. |
reisje naar tunesie
paspoort |
Citaat:
|
Ik had ib gebeld omdat ik niet zeker weet of mn studie in september wel door gaat (ik kan me voor die studie dus ook nog niet inschrijven bij ibg). Ze vertelde mij dat ik stufi krijg tot eind augustus en mocht mn studie niet doorgaan dan moet ik ib stop zetten en is er verder geen probleem. Dus het einde van het jaar dat je nog stufi krijgt is eind augusutus kennelijk. Lijkt me dat tegemoetkomen dan ook tot eind augustus is.
|
Citaat:
(ik vanmorgen hoopvol naar de pinautomaat, want ze moeten me nog 2 maanden uitwonend extra terugbetalen (ze snapten maar niet dat ik uitwonend was terwijl ze de brieven waarin ze zetten dat ik inwonend was naar mijn uitwonende adres stuurden :confused: ) dus dat krijg ik nu alsnog (als het goed is :s ) met terugwerkende kracht). |
Citaat:
Ik hoop dan maar dat dat idd ook voor tegemoetkoming geldt. En anders merk ik het vanzelf wel, als ze me een acceptgiro sturen om het bedrag terug te betalen. |
Ik ben heel blij want ik heb eindelijk een kamer in Amsterdam :cool: - maar ik weet nog niet welke het wordt.
|
72 liter bier
15 liter sterke drank Veel nootjes en shit Bijbaantje:D Date |
een telefoonrekening van 102 euro :)
dus heb maar een paar schoenen terug gebracht zz |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |