![]() |
Gezond zijn
Is dat een lifestyle?
Ik eet elke dag muesli en fruit en alleen rauwkost. Ik ben ook dan supergezond en heb een stralende gezonde jong ogende huid :) In hoeverre passen jullie lifestyles aan op gezondheid? Gebruik je veel drugs bij je lifestyle? Ik drink soms een wijntje, maar roken is zooo ongezond daar doe ik niet aan :) |
qua voedsel heel gezond maar dat is me dan ook met de paplepel ingegoten (haha :rolleyes: ).
ik rook wel af en toe, en hou wel van alcohol. |
ik eet en wel regelmatig enzo maar let niet op mijn gezondheid, drink regelmatig, rook en in het weekend slaap ik vrijwel nooit normaal eigenlijk.
|
gezond schmezond
|
Citaat:
Rauwkost en muesli is geen voedsel. Gezond eten is ook zo passé als de tering. Een stralend gezonde huid heb ik ook, en dat is allemaal te danken aan m'n luckies (y) |
Citaat:
Oh en roken is echt zoo slecht voor je huid! |
Ik rook 1 a 2 pakjes sigaretten op een dag.
drink veel alcohol. eet weinig fruit en groente, maar best veel fastfood. Ik deed veel drugs was best verslaafd maar nu niet meer :D nee ben helemaal niet gezond. |
Ik leef niet bepaald gezond. :)
|
Mijn lifestyle is wel gezond, alleen eet ik te veel.
|
Op je 16 bezorgd zijn over je huid is idd een beetje voorbarig. Je huid zou van zichzelf stralend moeten zijn en aangezien je jong bent oogt deze dan ook jong hé?
Maar goed je moet doen en laten wat je niet kunt, als je denkt dat muesli eten --> conserveringsmiddelen helpt... |
Citaat:
|
Citaat:
Je bent dan wel 16 maar gedraagt je echt als 'n oud wijf. En "Iedereens uiterlijk is belangrijk", oh ik weet niet waar ik moet beginnen, maar dat is echt zó 'n domme uitspraak. Is iedereens uiterlijk belangrijk voor jou ofzo? Dat maakt je toch behoorlijk zielig en oppervlakkig. En daar kan geen muesli tegen helpen, zelfs biologische niet. (Je bent ook nog eens 'n heel slechte undercover maarja, je hebt vast niks te doen.) |
Nee maar waarom roken en je huid verpesten om cool te zijn? Dat vind ik veel zieliger :s .
Roken is stom, roken komt van de duivel. Dat heeft mijn moeder mij gelukkig al verteld sinds jongs af aan! En 16 en voedselbewust zijn is eerder wijs dan zeikerig. Dit forum heeft echt een rare attitude :s |
Nee, ik leef ongezond en daar begin ik nu al de gevolgen van te merken \m/
|
Citaat:
Ik heb een goede huid en ik rook en ik eet ongezond en ik sport nauwelijks. Niet iedereen rookt om cool te zijn. En jouw moeder heeft vroeger vast ook gerookt/gesmoket. |
Ja veel sporten letten op wat je eet en na volgende week weer alcohol en nicotine af.
|
Ik graag mijn steentje wel bij aan m'n ondergang ja.
|
Citaat:
Eventjes: Dit topic gaat niet over afvallen oid. Nieuwe leden moeten hier gewoon welkom zijn en niet meteen worden weggepest. Niet iedereen hier is een Teun (uc). |
Ik eet super gezond, maar ik gebruik over het algemeen veel drugs (ik vind het wel meevallen, voor een outsider is het veel). Ik zie er denk ik als je me normaal ziet lopen relatief ongezond uit. Ik heb een vitamine B tekort. Ik voel me verder wel gezond.
edit: ik hou er zowel wel rekening mee (gezond eten, geen vlees en veel groenten. vooral bonen) als geen rekening mee (drugs gebruik, zowel soft als harddrugs) |
Ik rook, drink elke avond rode wijn en ga doordeweeks in tijden van school niet voor tweeen naar bed. Oh ja, daarbij gebruik ik ook druqs. Verder ben ik goed bezig ;)
|
Ik eet soms een paar weken gezond maar de rest van het jaar echt kut. Meestal een diepvriespizza of een broodje of niets. Ik lust veel niet en ik ben daarbij ook nog eens te lui om te gaan koken. Fruit eet ik ook amper. Drink wel veel melk :cool:
Roken ben ik maar mee gestopt na 2 jaar, ik begon er elke dag verotter uit te zien als ik net uit bed kwam en nu is dat voorbij gelukkig. |
Ik wil wel, maar 't lukt me niet zo heel goed. Ik rook niet, ik drink niet, gebruik geen drugs maar slaap wel minimaal en mijn eetgewoonte is ook niet al te best.
|
Citaat:
|
ik rook niet, en gebruik zelden drugs.
wel vrij slechte voeding, teveel fastfood en zoete troep - wat ik dan weer compenseer met een dagje alleen maar fruit en groente. ik drink veel, en sport niet. oei |
Waarom zou ik op moeten opletten wat ik eet.
Als we dood zijn zien we er toch allemaal hetzelfde uit |
Hallo waarom is mijn post weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je eet alleen muesli fruit en rauwkost? Veel plezier met je tekort aan voedingsstoffen dan :eek:
Hmm naja ik leef best gezond, niet per se om gezond te leven maar omdat dat toevallig zo uitkomt. Ik vind roken stinken en alcohol is óf viessmakend óf veel te duur... behoefte aan snoep en frituur heb ik niet zo... af en toe sporten vind ik leuk... ik ga min of meer op tijd naar bed omdat ik anders buiten bed in slaap val... ik gebruik zonnebrandcreme omdat ik anders verbrand en dat doet pijn... dat soort dingen. En ik doe vast ook wel dingen die niet gezond zijn, maar die kan ik nu even niet bedenken. Oh ja het zou gezonder zijn als ik wel alcohol zou graan drinken want een beetje wijn is gezond. Maarja, ik hou niet van wijn. En ik drink wel eens te weinig gewoon drinken op een dag want ik denk daar niet altijd aan. |
Als je het bier zou wegdenken leef ik erg gezond (y)
Maar, nee, heeft niets te maken met lifestyle bij mij. Heb jij een shirt met I love musli? |
ik rook, ik blow, ik drink zeer sporadisch en ik beweeg alleen als het echt moet. ik heb een grote passie voor pizza en ijs.
ik probeer wel minstens 3 keer in de week verse groente te eten en soieso een hoop water te drinken want ik hoef ook niet al te binnenkort dood. en ik woon 4 trappen hoog dus dat zal ook wel helpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ *oma*: Nieuwe leden, ok. Maar hoe groot schat jij de kans dat Matrasje geen undercover is? Ken je veel mensen die roken 't werk van de duivel vinden omdat het slecht is voor je huid? Die alleen muesli en fruit eten onder het nom van 'gezond'? "Lekkere broccoli en linzen"? :D |
Citaat:
|
Citaat:
hihih :o oepsie :o |
Citaat:
|
eat junk, become junk.
maar ik eet eigenlijk best veel junk. ach, eens trailer trash, altijd trailer trash. |
verwijder die grote plaat, dit is een undercover.
misschien wel een leuke :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik let wel op mm conditie (loop hard en dans -weer-) en probeer niet te veel (ongezond) te eten.
|
Ik rook niet en doe niet aan drugs. Ik eet gezond op een enkele keer na. Ik drink teveel. Ik sport zo'n 3x in de week. Euhm.. studenten-lifestyle ofzo?
|
Ik drink soms te veel, ik rook heel af en toe, ik eet vrij gezond maar soms ook weer niet, en ik doe niet aan sport behalve als ik ergens heen moet fietsen omdat hier niet genoeg bussen komen :o
Soms eet ik ook heel veel en dan vragen mensen zich af hoe het komt dat ik nog zo dun ben :p En ik vergeet dikwijls genoeg te drinken, in de zin van water dan. |
Ik sport 4x per week, ik eet een hoop eiwit en koolhydraat houdend voedsel, ik eet 2 appels en 2 bananen per dag. ca 16 boterhammen, 1 liter melk, 2 a 3 liter water en een proteine shake met dextrose. Ook post-workout shake. Ik ben best met mijn gezondheid en fitheid bezig. Ik laat geen junk staan, ik drink wel wat, ik rook niet en gebruik geen drugs :)
|
|
Citaat:
|
Ik drink niet, blow niet meer - scheelt een hoop qua voorkomen -, ben wel een kettingroker en sport gemiddeld drie a vier keer in de week. Ik ga me echter wel te buiten aan een hoop junkfood en chocomel, maar compenseer dat met een dagelijkse appel, :cool:.
|
ik maak altijd salades en dat mislukt dan dus dan ga ik maar weer ongezonde dingen eten. ik drink nauwelijks, blow nauwelijks, maar ik rook wel veel. soms ga ik ook sporten :confused: o ja ik was ook 2 weken op een dieet van crackers en yoghurt, meer uit nieuwsgierigheid om te kijken wat er zou gebeuren. en toen gebeurde er niks :) en ik fiets/loop vaak ipv OV.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22. |