![]() |
Shopstyle!
Shop jij in stijl of hou je het liever 'low profile'. Waar ga je shoppen en hoe pak je dat aan? Sta je vroeg op en ga je naar 'de grote stad' om vervolgens de H&M en Zara leegteschoppen? :)
Of ben je oldskool en woon je in de stad en koop je wat je wil wanneer je het ziet? Hoeveel geld geef je uit? Wat is het meeste wat je ooit betaald hebt voor een kledingstuk? -------- Ikzelf woon in de stad, en soms ga ik in Amsterdam shoppen. Meestal gaan we rond een uur of 10 met de vriendinnen op stap, en eten we daar ook gezellig met zn allen :) . Ik geef dan zon 100, tot 120 euro per keer uit. Het meeste dat ik ooit betaald heb voor een kledingstuk is, hou je vast, 495 britse ponden, voor een jasje van Moschino dat door JLo gedragen was in een begin jaren '90 clip! :cool: Ik kreeg toen wel ruzie met mn ouders een beetje, maar och. :) |
Laat eens een foto van dat jasje zien?
|
Citaat:
|
waarom zou je nu in godsnaam naar de paradiso gaan :confused:
|
495 pond voor een jasje wat JLO gedragen heeft.
:rolleyes: Berska of hoe het heten mag is leuker dan h*m. H*M is zowieso crap de laatste tijd. Hallooooo shirtjes van Iron Maiden bij de hennes.... Kheb niet echt vaste winkels waar ik kleding/schoeisel koop. Geld is ok wisselend. Voor een simpelshirtje wil ik max 20 euro voor betalen. Een goede broek kan op lopen tot 175. Enige waar ik veel geld aan uitgeef is aan lingerie, en dat koop ik altijd bij Stout. |
ik heb een fucking hekel aan winkelen, voor mij is het echt noodzaak. ik ga altijd 3 h&m's af en daarna heb ik geen zin meer.
|
Omdat het donderdag avond is gekkie :p
|
Citaat:
|
Ik koop wat wanneer ik wat leuks zie.
ben toch elke dag in de stad :) duurste wat ik heb gekocht waren schoenen van 700 euro |
Citaat:
Ja ik kom dagelijks in Barcelona. En heb even gekeken op de site, maar nee. Er gaat niets boven La Perla. |
Citaat:
Weet jij een goede winkel in Utrecht voor lingerie misschien? Ik zoek maar ik vind niks...aparts om het zo te zeggen. |
Wel hello, (noe?)
Amsterdam, Straat waar die uitloopt op 't Koningsplein. Stout, berenstraat Bijenkorf heeft ook nog wel es wat. Maison de Lingerie, Utrechtsestraat |
Ja maar ik zoek vooral leuk lingerie voor kleinere maten... Meestal hebben ze alleen leuke dingen vanaf cup A, beetje probleem.
Meer eten kun je dag zeggen he! :D |
Gelegenheidsshopper.
|
Citaat:
Marie Jo (L'exclusive <333) :o Oh en ik geef teveel geld uit. Aan eh. alles. Broeken, truien, t-shirts, make up, lingerie (al vind ik dat je daar sowieso geen consessies aan mag doen, ZEKER niet aan een goede en mooie bh) sokken enzzzblllzlleep |
Citaat:
Vind dat niet extreem exclusief. Tis wel mooi, maar extreem boeiend neh. La Perla, heeft zulke mooie dingen, prachtige stoffen, mooie ontwerpen, mooi en goed afgewerkt, voelt echt fijn. Op en top vrouwelijk :) |
L'exclusive is de lijn, maar misschien wist je dat wel ;)
Ik heb nog nooit andere bh's gehad die zo geweldig mooi en goed zitten. La Perla heb ik nooit aangehad, maar het probleem is dat ik een wat lastige maat heb. En persoonlijk vind ik Marie Jo ook heel mooi afgewerkt. L'aventure is het minst bijzonder, dan krijg je gewoon Marie Jo wat wel aardig is, maar de L'exclusive lijn is gewoon echt het allermooist. |
Citaat:
Marie jo vaak gepast, maar 't zit nooit zo mooi. La Perla zit als gegoten. Helaas want tis zo duur. |
Het zal ook wel aan verschillende lichamen liggen denk ik:)
Wat vind jij dan het ultieme model van La Perla, dan ga ik daar eens naar zoeken :) |
het is geen lingerietopic
|
Citaat:
Occhi Verdi, is leuk, lief, jong en betaalbaar (zo'n 60 euor per setje) Malizia, wat klassieker, moooimooi, en evengoed betaalbaar tot 120 Black Label is prachtig maar niet te betalen als student zijnde naja kijk maar, voor malizia etc, onder other brands www.laperla.com :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11. |