![]() |
The Merge
|
nee
groetjes terug eh |
je zou wel iets meer informatie mogen geven, hier kan niemand wat mee :)
morgenvroeg, 12 uur stipt kijk ik weer voor info .. als het er niet staat, gaat ie dicht |
Leuk voor een EO Jongerendag
Wat een neppe troep |
Nog 45 minuten en dan gaat ie weeeeheeeeg
|
hoi,
1 ding: niet nep... we spelen nu bijna 5 jaar samen met de band en we houden van muziek maken. we maken alleen eigen muziek, geen covers. we treden graag op, maar vanwege de vakantie is de eerstvolgende keer 13 augustus. daar doen we weer mee met de voorronde van de Kunstbende (talentenjacht). We zijn vorig jaar de beste van Brabant geworden en hebben in Vredenburg, Utrecht gespeeld. ik wilde jullie graag even laten kijken naar mijn bandje op de site, daar staat opzich alle info op... dus bij deze is het misschien wat interessanter voor jullie. als je het nog steeds nep vindt: laat dan maar, voor jou bedoel ik het dan gewoon niet! groetjes |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Eén sample van anderhalve minuut en hij is nog cliché en slecht ook.
|
Citaat:
ik weet niet of jij muziek maakt en wat voor muziek dan, maar je bent behoorlijk triest als je dit zo maar afkraakt. de jury van de Kunstbende vond het goed en mijn band en ik ook, dan doet jouw mening er eigenlijk niet meer echt toe he? |
tuurlijk wel, als hij het niet goed vind kan dat toch. Hij blijft iemand anders als de jury van de kunstbende. En de jury van de kunstbende zijn geen goden ofzo.
|
en hoeveel waarde hecht jij wel niet aan dat hele kunstbende gebeuren. Een echte band heeft zoiets niet nodig.
|
Citaat:
tja, het is op zich niet slecht...maar echt goed is het ook niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ach, ik vond het wel aardig klinken. Tzal geen originaliteitsprijs winnen, het kan ook allemaal wat strakker enzo. Kzie liever wat van dit soort dingen dan de zoveelste punk of hard-emo-metal-core band.
|
Het klinkt niet bepaald bijzonder, er zitten flink wat timing-fouten in, het klinkt alsof de zangeres moeite heeft haar stem onder controle te houden en het klinkt veels te duf.
De jury van de kunstbende was blijkbaar niet erg streng. Dus nee, geen leuk bandje. edit: jullie zien er ook duf uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik maak ook muziek ja. En nee, dat is ook geen hoogstaande gecultiveerde streling voor het gehoor. Maar ík zeg ook niet dat dat wél zo is. |
Wie is de zangeres.. want die klinkt een beetje raar.. En ik ben niet zo wild van die sax'en.. eigenlijk. Ik vind het ook een beetje klinken alsof jullie aan het oefenen zijn. En niet echt serieus aan t spelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |