![]() |
[polo]Kraag wel of niet omhoog?
Dames.. :)
ik heb net een polotje binnen gehad.. alleen vinden jullie dat bij dit model de kraag omhoog moet ja of nee? Ik zelf vind van niet.. http://amdfreak.quarin.net/pics/polo/TH_small.jpg |
Niet, tenzij je graag aandacht wilt van andere mannen en graag van voorwerpen in je anus stopt.
|
Erhmm.. ik ben een kakker ja :p
|
Kakkers zijn niet urban, kraag omlaag ;)
|
je kan m ook gelijk weggooien (y)(y)(y)
|
omlaag uiteraard.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kraag afknippen en weg probleem.
|
ja hallo ik draag ook polo's maar dan van de h&m en niet van tommy hilfiger :mad: :mad:
en ik doe geen kraagjes omhoog |
Wat is het verschil tussen de TH polo's en H&M polo's dan?
|
de prijs
|
Oh ja, maar als ie duurder is moet je hem wel weggooien natuurlijk!
Ik zal het nooit snappen ;) |
Ik vind het kleurtje niet heel heteroseksueel overkomen :)
|
ik doe altijd het kraagje omhoog op mijn werk waar ik elke dag een GELE polo aanmoet waar in grote letters op staat:
IJSJE? :( :mad: :mad: |
wat dacht je van geen polo :) ?
|
Omlaag! En waarom vraag je het alleen aan vrouwen?
|
Citaat:
OT: Of je hem omhoog of omlaag moet doen hangt van je gezicht af. Sommige jongens kunnen het hebben zonder 'verkeerd' over te komen (laat ik maar geen mensen beledigen). |
Koop een 10-delige cursus om zelfvertrouwen te kweken van het geld wat je voor die polo uitgegeven hebt, en misschien hoef je deze vraag dan nooit meer te stellen:).
|
Citaat:
|
Gewoon geen polo (n)
|
Citaat:
omlaag, dat je het sowieso nog vraagt :| |
omhoog!(A)
|
Citaat:
:D Ben ik blij dat ik geen lichtblauwe heb besteld, die kleur :s Omlaag die kraag ! |
Omhoog, duh. :s :| :|
|
Vooral het truitje in je broek steken!
|
Omlaag, als je d'r niet als korpsbal uit wilt zien...
|
Kan.
|
Kraag omhoog is zooo 2000 en zelfs toen was het al fout :nono:
|
Nou.. :p
al me Ralph Lauren polotjes gaan de kraagjes mooi wel omhoog!! alleen bij deze Tommy staat het niet.. omdat er een soort van nekkraag in zit.. |
waarom zou je je kraag omhoog doen dat is echt ghey, vooral als je er 3 over elkaar hebt.
|
Offtopic:
hoe ben jij trouwens van fwf ontsnapt |
Ik vind helemaal plat niet mooi, maar helemaal kaars(haarlak)recht omhoog is ook lelijk.
|
omlaag, maar als er zon vouw inzit is het ook niet mooi... owh wat een dillema
kijk gewoon wat het best bij je kop past (y) gouden tip :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
of ben jij meer het type 'ik-woon-in-een-arbeidershuisje-maar-dankzij-de-plaatselijke-supermarkt-verdien-ik-geld-en-koop-ik-merkkleding-die-ik-normaal-niet-van-mijn-ouders-zou-krijgen'. in de hoop dat je bij de jongens op de hockeyclub die wel echt geld hebben gaat horen? in dat geval; omhoog (y) |
jezus wat doe je moeilijk? :s
|
Zeker weten omlaag!!!
Ik vind het wel een leuk kleurtje trouwens! Je moet alleen wel zorgen dat als je hem strijkt, je er geen vouw in strijkt bij de kraag, dat is weer té. Gewoon lekker nonchelant. |
Omhoog, maar hij had roze moeten zijn. :( En dan zo'n leuke halfgebleekte dames spijkerbroek erbij en van die leuke bowling schoenen om het af te maken.
Dude. :( |
Omlaag bedoelde ik dus. :)
|
Citaat:
|
Omlaag.
|
Citaat:
|
Je kan hem ook omhoog dragen, maar dan niet super recht omhoog, maar beetje nonchalant..*hoe schrijf je dat?*
dat vind ik altijd wel mooi |
ik draag mn kraagje omhoog, maar ik schaf geen tommy's aan. :nono:
gewoon h&m. maar idd niet recht omhoog maar "een beetje nonchalant". |
Als je van Frankrijk houd, kraag omhoog anders niet
|
Ik draag geen polo's, hoef ik ook geen kraag hoog of laag te doen. :confused:
BTW: Gaat niks boven een T shirt van de Zeeman. :D (y) |
Ten eerste: ik zou al nooit iets kopen waarvoor je 50 euro meer moet betalen omdat er een merk op staat (n)
ten tweede: door de kraag recht te zetten wordt het enkel maar erger. Verbranden dus en zo snel mogelijk. |
Polo = gay
Dure polo = Zeer gay maar als je em toch hebt, dan omhoog natuurlijk (onder het moto beter goed fout dan een beter fout) |
hoe bedoel je bevooroordeelt?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |