![]() |
PSV lonkt naar Inamoto
Junichi Inamoto staat in de belangstelling van PSV. Manager Frank Arnesen van de Eindhovenaren bekeek de Japanse middenvelder in de wedstrijd tegen Rusland, maar hij ontkent vooralsnog dat de interesse concreet is: "Hij staat al enige tijd op onze schaduwlijst en mocht bijvoorbeeld iemand vertrekken, dan is hij inderdaad een belangrijke kandidaat."
Zou het voor hem een goede optie zijn om te vertekken naar PSV? Of gaat Arsenal hem nog een serieuze kans geven eigenlijk denk ik het laatste omdat hij zich nu min of meer aan het ontwikkelen is.....................en straks daadwerkelijk klaar is voor het grote werk in de Premier L. |
:cool: Nou zal wel goed zijn voor PSV en het Nederlandse voetbal, weer wat meer bekendheid, en denk natuurlijk aan al die troep die verkocht gaat worden in Nederland en Japan zoals je ook al ziet bij Ono van Feijenoord, moet je alleen al die kleren al is zien met die Japanse tekens. Nee maar ik denk niet dat Inamoto daadwerkelijk vertrekt bij Arsenal, nou ja het is wel mogelijk maar dan niet naar PSV! :mad:
|
:cool:
Voor zijn ontwikkeling én voor PSV (;)) lijkt me t wel t beste om eerst een paar jaar in nederland te spelen. Maar goed, 2 wedstrijden zeggen ook niet alles natuurlijk, ook al volgen ze hem al langer. |
:o
LOL arsenal is zo dom geweest om het contract te beeindigen van inamoto voor het begin van WK als ze nou fftjes hadden gewacht hadden ze nog veel geld kunnen verdienen aan inamoto maargoed inamoto is transfer vrij :cool: (y) dus de constructie inamoto + zak geld <=> v. bommel kan dus niet meer hopelijk komt inamoto naar PSV :cool: nederlandse competitie word dan (nog) bekender in azie en maybe komen dan ook nog paar koreanen :D (y) Bron Inamoto Transfer Vrij |
Zou inderdaad wel mooi zijn, 2 Japanse vedettes in Nederland.
Eigenlijk zou Ajax dan Nakata moeten halen, heeft de top 3 ieder een Japanner in de selectie :D Maar ja, wat te denken van Feyenoord dan. die Tomasson zomaar laat gaan, die gozer is nu flink aan het schitteren op het Wk, dus ze hadden minstens (naar mijn idee) zo'n 20 miljoen euro kunnen vragen .. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mocht ik die vent van psv zijn: kopen die japanner !! |
Citaat:
|
Dat mannetje is best wel goed. Net niet goed genoeg voor het premiership maar in ned kan hij veel laten zien denk ik.
|
Citaat:
En ach, Feyenoord heeft van Hooijdonk en Ono nog, daar kan Ajax nog wat van leren |
Heeft PSV aan de drie Koreanen die Hiddink meebrengt nog niet genoeg dan ?
|
Inamoto gaat al naar Gamba osaka ofzo, las ik ergens
|
Citaat:
maar het is een speler die mij zeer positief opvalt, hij kan veel met de bal. Heeft ook mooie doelpunten gemaakt (waaronder een mooie dribbel tegen België die twijfelachtig werd afgekeurd) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |