![]() |
H&m
In November komt er een H&M collectie uit ontworpen door Stella McCartney.
Wat vinden jullie ervan dat H&M steeds meer gaat samenwerken met ontwerpers? Welke ontwerper hoop jij dat ook gaat samenwerken met H&M? Zijn jullie weer van plan om snachts, voordat deze collectie in de verkoop gaat, al als mieren voor de H&M te gaan liggen of interesseert het je niet zoveel en kijk je wel een keer als je er toevallig langskomt? |
Citaat:
Als je iets wilt hebben van een ontwerper, zoals Lagerfeld, koop je niet iets kwaliteitloos met zijn naam er op bij de H*M... |
Ik hoop dat het dit keer niet zo tegenvalt als bij
Lagerfeld. |
Ik vind het een leuk initiatief maar koop het niet. De kwaliteit bij Lagerfeld was wel heel dramatisch en verder zijn het ook niet mijn ontwerpers. Wanneer Miuccia het gaat doen, denk ik er nog even over na.
|
ik vind het ook leuk want dan staat dat allemaal in een hoek en dan gaan alle mensen daar op af en dan is het in de rest van de winkel zo fijn rustig :)
|
Citaat:
Als je een ontwerper goed vind, dan ben je toch benieuwd naar wat diegene heeft gemaakt voor h&m? Ookal koop je het niet? Ik vind trouwens, als jij een ontwerper goed vind, maar je koopt het niet bij de h&m omdat je dat gewoon cheap vind, een beetje dom. oke als het aan de kwaliteit ligt, ja dan kan ik het begrijpen. Maar verder, die ontwerper heeft nog steeds dezelfde ontwerpen, tenminste, in dezelfde stijl. Dus als je een ontwerper normaal goed vind, zal je de h&m collectie toch ook kunnen waarderen? |
Citaat:
Een goede ontwerper maakt gebruik van mooie stoffen en de ontwerpen zijn mooi afgewerkt... Weet niet bij welke h*m jij komt hoor, maar ben wel benieuwd bij welke h*m shirtjes langer mee gaan dan 10 keer wassen.. |
Citaat:
Citaat:
Ik heb het niet over de kwaliteit. Maar ben jij dan niet benieuwd wat een ontwerper heeft gemaakt, hoe die heeft gewerkt met goedkopere stoffen en hoe hij/zij het er vanaf heeft gebracht? Of gaat het bij jou alleen maar over de mooie stoffen en afwerking? Ik weet dat dat belangrijk is, maar het gaat toch ook om de stijl etc. ? |
Ik vind H&M echt een ontzettend kutwinkel.
|
Citaat:
Afgezien van dat, Lagerfeld voor h*m stond in alle boekjes dus de volgende collectie ongetwijfeld ook wel, dan hoef ik niet eens de deur uit om het te zien :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic: bij mij gaan h&m shirtjes altijd langer mee dan 10 keer wassen... ik heb een h&m shirtje dat ik al ruim 6 jaar heb en dat minimaal 75 keer is gewassen, nog zo goed als nieuw, en nee, ik was niet met de hand
Ik vond de lagerfeld dingen bij h&m nou niet echt mooi, het was erg saai en bijna allemaal gemaakt van het soort dunne stretch polyester dat je normaal alleen op de markt ziet, het zag er vreselijk goedkoop uit, óók vergeleken met de normale h&m dingen. Nouja, en dit interesseert me ook niet zo veel, maar ik ben wel een beetje benieuwd naar het resultaat, dus inderdaad, ik kijk wel een keer als ik er toevallig toch ben :) |
ik hou echt van de h&m, maar ik vind het een beetje triest om vet moeilijk te gaan staan wachten voor de opening en dan met zn allen in het designer-gedeelte te gaan spitten, ik vind het niet echt interessant.
|
Citaat:
|
wat een rebelse anti-h&m meiden hier, ik dig de h&m wel. ga niet voor de deur slapen voor die designer zut though.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind h&m leuk maar ik vind stella nog leuker en ik vind t stom dat ze nu kleren gaat maken voor de doorsnee nederlandse h&mer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik koop altijd leuke dingen bij de H&m.(y)
alleen de broeken, tsja |
Citaat:
jeweetwel, die wannabe pimkie :) :) |
Citaat:
|
Ik ben benieuwd, meer ook niet. Ik dig mcCartney wel maar ik heb toch wel veel niet-heel-fijne ervaringen met kleren van de h&m in combinatie met mijn moeder die de was doet. :( (ja, ik ben zelf een luie trut. :) )
Ik ben dus wel benieuwd naar wat ze gaan verkopen maar ik zal er zelf m'n toch al schaarse budget er niet veel kwaad mee aandoen. :) Euhhh als ik me kan beheersen. |
Citaat:
Bershka vind ik dus echt een kutwinkel. |
ik wil dat onze eigen viktor & rolf eens samenwerken
dan praten we wel weer |
Er is op het moment ook een collectie van ontwerper geloof dat ie Verspuci oid heet. Die vind ik ontzettend leuk. Lekker vrolijke kleuren en leuke prints. Heb er een topje van gekocht en die is geniaal:cool:.
|
De kleding van H&M is meestal wel leuk, alleen is in Leiden de collectie een beetje kut. (n) :(
|
shirts en truien zijn wel leuk
alleen de broeken zijn vreselijk kut (n) |
dat bedoel ik.
ik heb meerdere broeken, waarvan ik er 2 echt fijn vind. (beige ribbroek van LOGG, dus niet divided, voor 10 euro) en een zwarte washed, die is ook fijn, maar die was ook maar 5 euro.:) |
Citaat:
|
Oja , fiorucci.
Dat was pas lelijk |
Ze verkopen goede overhemden :o
|
Citaat:
|
zoals h&m nu is vind ik het ook best.
en Citaat:
|
Mja, Fake heeft gelijk, en de broeken zijn idd klote, naja die zgn. hippe broeken dan, die zitten of niet lekker of ze zien er niet uit of beide....en de maten willen nog wel es verschillen......
|
Ik vind H&M ook wel okeeee..Koop er vooral basics maar ook wel eens accessoires ed.
|
Ik wil vrouwen ondergoed gaan dragen maar vind het zo stom om het te pakken en voor te houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, wat ben ik toch rebels. :evil: :rolleyes: |
het duurde even maar toch hapt er iemand.
je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen meid, ik doelde meer op de mensen die zich ergens tegen moeten afzetten omdat ze "zichzelf" zijn. |
Ik hap graag. Maar ik voel me niet persoonlijk aangevallen hoor. It's just a thing. :D
|
Ik vind h&m wel oke. Gewoon voor shirtjes en accesoires enzo (y)
|
Citaat:
|
Hopelijk niet zo lelijk als die karl lagerfeld lelijke dingen voor de h&m
|
Citaat:
|
koop er voornamelijk accessoires en basics
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |