Lucky Luciano met z'n V&A beleid
Deze over enthousiaste forumbaas vond het nodig mij de volgende email te sturen:
Citaat:
Hoi _Moby_,
Offtopic discussies en vragen om dingen in andermans topic is op V&A niet
toegestaan. Lees de announcement van V&A eens aandacht door en hou je aan de
regels.
Groeten,
Lucky Luciano
***@***
Scholieren.com
|
Hij moet zich wel erg verveeld hebben toen hij dat deed. Het gaat hier om een topic waarin MB vraagt om boeken voor de hotelschool. Ik ben ook naar die boeken op zoek, dus het leek me handig dat erbij te zetten, om te voorkomen dat er twee identieke topics zouden komen op V&A, met het gevolg dat de meeste mensen alleen nog maar mijn topic zouden lezen in de plaats van MB's topic. Dat zou niet eerlijk zijn tegenover MB, omdat hij als eerste met het topic kwam. Gigantische onzin dus wat Lucky Luciano in die email zet. Hij wijst trouwens in zijn email naar de regels van V&A, waar ik alleen het volgende in kan vinden: "Jouw spullen/diensten aanbieden in andersmans topic is niet toegestaan." Misschien dat Lucky Luciano deze regel bedoeld, maar in mijn ogen gaat die over iets heel anders. AANBIEDEN is iets anders dan VRAGEN.
Ook heeft Lucky Luciano het over offtopic discussies, wat al helemaal belachelijk is. In dat topic had ik twee reply's gezet, 1 waarin ik vroeg naar diezelfde boeken en 1 waarin ik reageerde op iemand anders die zijn boekenlijst van de hotelschool pas later kreeg.
Hoe dan ook, Lucky Luciano heeft op de openingspost alles verwijderd uit dat topic. (Wat goed van jou, vooral omdat dat topic zeer schadelijk was voor dit forum :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: ). Ik zal vanmiddag dan maar eens precies hetzelfde topic opnieuw gaan openen. Lang leve de delete/ban vinger van bepaalde forumbazen.
|