![]() |
lady-kebiss en Menahem zijn getrouwd!
Ja toch? Ik heb me toch niet vergist? :o :D
Anyway, gefeliciteerd allebei! Het is een beetje de bedoeling dat jullie hier volop kunnen vertellen over de bruiloft als jullie dat willen, foto's kunnen plaatsen en alle anderen kunnen jullie hier feliciteren. :) Nogmaals proficiat, ben wel 'n beetje jaloers. ;) |
|
Feli :)
|
wer?
|
Gefeliciteerd!! :)
|
Ik ken ze eigenlijk allebei niet:D
maar dat is dus de tweede forumbruilofd?:D gefeliciteerd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mochten jullie tijd hebben om dit topic te lezen na twee weken ofzo: Hartelijk gefeliciteerd!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dingetje en dingetje dan? Die naar disneyworld enzo zijn geweest? Die waren toch ook getrouwd?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik geloof dat die ook zijn gaan trouwen. 2 jaar geleden ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik weet niet wat het is. Ergens lijkt trouwen me wel leuk, aan de andere kant vind ik het ook weer zo extreem kleinburgerlijk. Want de garantie dat de ander je niet bedondert is niet groter, je betaalt handenvol geld aan zo'n bruiloft en waarvoor doe je het? Om een tweetal vermogens goederenrechtelijk met elkaar te laten versmelten? Dachtutnie.
|
En ik wilde nimmer trouwen, want het kwam me niet van pas
'k Wilde enkel samenwonen met een zwartgeklede schone Om de burgerij te tonen hoe ruimdenkend ik wel was -Vrijgezel, Boudewijn de Groot :p |
Citaat:
Ik hoef ook niet zo nodig te trouwen. OT: Gefeliciteerd |
Niet écht een forumtrouwerij aangezien ze elkaar niet op het forum hebben ontmoet, maar ach, boeiend.
Gefeliciteerd :) |
Dit lijkt me nou echt een Kantine-topic :)
Maar toch: Gefeliciteeerd! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |