![]() |
Vierdaagse lopers, pronk met uw medaille
Ik wil ook graag een keer meedoen, gewoon om te kijken ofdat het mij zou lukken. Ik zie oudjes die hem voor de 25> keer uitlopen, dus waarom zou ik, een jongeman van 18 het dan niet kunnen. Probleem is dat vrienden geen zin hebben om elke dag 40km te lopen, het zou te "zwaar" zijn...
Wie o wie heeft hier, op dit forum, de vierdaagse gelopen? Vertel wat over de ervaring en de voorbereiding. Heb je bijvoorbeeld speciale schoenen gekocht, heb je wel of niet getraind van tevoren, hoe was de eerste dag etc. :) (y) |
Ik niet.
|
Echte sportievelingen lopen gewoon één keer in hun leven mee.
|
Gelukkig ben ik geen echte sportieveling.
|
Citaat:
|
Je moet er wel een hoge tolerantie voor Nijmo's voor hebben.
|
Ik vraag me toch echt iedere keer weer af waarom je voor je lol 4 dagen lang de blaren op je voeten gaat lopen om een lullige medaille te krijgen als je ook gewoon lekker thuis op de bank kunt gaan zitten met een biertje?
|
Ik vind zelf wandelen heerlijk. Door de bossen of over het strand, maar 40 km is iets te veel van het goede. :o
|
Als ik al vier dagen wil wandelen, dan toch alsjeblieft niet tenmidden van duizenden anderen, waarvan het gros vermoedelijk erg irritant is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb t 1x gedaan, .. maar niet verder dan 32 km gekomen..
( ver genoeg ! |
Liep vroeger de 5 km, en dat was al te veel.
|
ik ben een nijmeegse bickel!!!!!
woeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiii ik kan t iedereen aanraden!!! om met een biertje in je hand smorgens de lopers aan te moedigen en rond 4en weer binnen te halen meen tis pijnlijk :eek: heb 4 maal de 40 gelopen... heb nu ruim 10 blaren, helemaal stuk gelopen kleine tenen en wat overbelaste knieen :o maar als je hem gaat lopen train dan goed!!! wij dacht ook dat doen we ff, wel wat geopefend maar t valt echt tegen!!! je moet vroeg op (vrij vroeg iig) en je loopt al snel 8 tot 10 uur... maar tis onwijs gezellig!!! |
de tering!
dat gaat mij boven m n pet,ben niet zo sportief:D |
Citaat:
|
*gaat mee op sjokkamp,jeej*
|
Citaat:
|
als ik weer goed kan lopen ben ik zeker een jaartje verder, en dan moet ik weer conditie opbouwen. Dus is skip het maar ff :rolleyes: :bloos:
|
Ik heb genoten.
|
|
Citaat:
als ik nu denk aan volgend jaar is het NO WAY!! |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben van plan om volgend jaar de kennedymars te lopen en de 4daagse.
kennedymars is zeker, over de nijmeegse vierdaagse moet ik nog ff nadenken. :) wat mij aangeraden is om schoenen goed in te lopen, een heel klein beetje talkpoeder maar net niet genoeg om het te kunnen "zien" zeg maar en naadloze sokken. veel voorbereiding (maanden van te voren beginnen) muziek meenemen en ook al loop je met een hele groep, je moet je eigen tempo lopen dan hou je het het beste vol. |
Lijkt me leuk hoor; een goeie conditie opbouwen en dan zulke wandelingen maken.
Maar waarom moet dat dan in zo'n grote meute? :confused: Dan voel je je toch zo'n schaap... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb de 4daagse feesten 7 dagen gelopen. Mijn medaille:
een flinke KATER |
mijn medaille: kruisje met kroontje (y)
|
Lijkt me erg leuk, maar daar ben ik veel te lui voor. Toch lijkt de hele sfeer me wel erg gaaf, ondanks dat je dus in zo'n kudde loopt. Er zijn genoeg dingen die ook heel leuk kunnen zijn als je het met een gigantische groep doet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- hyper gewoon zelf gaan lopen, er lopen meer mensen waarmee je kunt praten en die in jouw tempo lopen
-mark het is geen lullig medaille, het is een koningklijke onderscheiding Ik heb hem voor de 5 de keer uit gelopen, ik moest 40 geen blaren of wat dan ook. Maar ik had goed getraint en goede schoenen. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ik daarbij foto's laat zien hoe ik er bij liep en nu loop dan hoop ik daar wel een beetje van te krijgen ja... |
Citaat:
je raakt snel aan de praat ja met iedereen maar iedeeen heeft zn eigen tempo dus je loopt vaak en snel weer alleen... en dan heb je niemand die je dr af en toe ff doortrekt.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had trouwens "goede" schoenen gekocht (die achteraf helemaal niet goed bleken te zijn...verkeerde voorlichting dus)
niet super veel getraind wel vaak stukjes gelopen om die schoenen in te lopen maar nooit de 40 km gehaald eerste dag was heel spannend, heel druk pokke end lopen (a) ja duh :D was wel heel gezellig en bijzonder. tweede dag was bijzonder pijnlijk, kon niet meer aan eind. hebben 1.5 uur in de blarenpoli gezeten, daarna hard gelopen (kwamen vroeger binnen dan alle andere dagen) er waren veel kale stukken en t regenen derde dag ging eerste 20 km super snel was erg gezellig met t leger allemaal liedjes zingen (y) echt super lekker tempo, gezellige plekjes laatste 20 waren zwaarder, veel pijn (had i.p.v mn schoenen sandalen aangedaan...kon mn schoenen niet meer in) vierde dag lagen mn kleine tenen open dus weer sandalen. tempo heel stuk omlaag liep alleen (3 andere dagen met 2 vriendinnen) weer wat regen op een lange lange dijk.. laatste end op de gladiolen laan was nog best lang maar erg leuk... en ben op tv geweest :) |
Ik loop het pieterpad en ben ondertussen over de helft
lekker rustig door het bos/platteland lopen en zo nu en dan een dorpje of een stad. De vierdaagse is voor mij veel te massaal en al dat gejuich en gespring langs de zijlijn hoeft voor mij ook niet. En hoezo loopt de sportieveling de vierdaagse minstens 1 keer? |
Citaat:
|
Eigenlijk ben ik gewoon te lui om zo'n vierdaagse te lopen en vind ik het stiekem heel goed van degenen die het uit hebben gelopen, vooral Jo-anne! :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |