![]() |
Weg voor even
Weg voor even
Ik fiets langs de akkers, weg voor even alleen met de rust voel ik me beter de zon zo rood hangt achter de bomen ijzige lucht snijdt in mijn gezicht straks zal het donker zijn Ik fiets door de nacht, weg voor even alleen met mijzelf ben ik niet eenzaam het licht valt zacht van duizenden sterren ijzige stilte omhelst mijn bewustzijn straks zal het weer lichter zijn Ik fiets voorbij steden, weg voor even alleen rijd ik door en alsmaar verder de zon komt weer op vanachter de heuvels ijzige vingers omklemmen het stuur straks zal het warmer zijn Ik fiets door het land, weg voor langer alleen rijd ik door en over de grenzen het licht van de zon kleurt alles opnieuw ijzige winter heb ik bezworen straks zal het weer lente zijn |
Ik vind het heel mooi, het raakt me.
Leuk gedaan! |
Als ik je aanraak,
is het dan huid op huid, of voel je soms meer? Is het gevoelsspraak- je spreekt het niet uit maar ervaart het veeleer als een deken van denken aan liefde en warmte, gevoelens van samen, van wij twee alleen... Is dat hoe het voelt? Of kan je niet voelen wat de ander bedoelt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05. |