![]() |
valkenburg Limburg
Ik ga dit jaar naar valkenburg op vakantie. Camping den driesch wie kan mijn hier wat meer over vertellen. Leuke kroegen activiteiten??!!??
|
ik woon vlakbij valkenburg ,,
Kroegen genoeg in valkenburg, ze liggen allemaal in dezelfde buurt, dus je hoeft niet zo ver te lopen (y) Activiteiten zijn er genoeg, ligt er aan op welk gebied je iets zoekt. |
Ga een fiets huren, en ga je de route.. Limburgs mooiste fietsen. :D (y)
Kroegen, die kun je toch ook in je eigen woonplaats bezoeken. :confused: |
je kan er ook super mooi wandelen vind ik altijd in Zuid-Limburg(Y)
Dagje winkelen in Maastricht, pannekoeken eten in Epe etc. In Valkenburg kan je ook van de rodelbaan en met de kabelbaan naar boven. Altijd leuk:). |
Grotbiken is ook leuk, dat even buiten het centrum van Valkenburg.
|
oeh ja dat lijkt me ook gaaf zeg:cool:
Of kijken inde mijnen met een hele uitleg en verhalen hoe het vroeger ging(Y) |
Citaat:
Is ook cool, maar als je last hebt van claustrofobie moet je dat laatste zeker niet doen. Grotbiken kan overigens ook met quads :D |
Citaat:
|
wij zijn een dagje gaan kanoën van een of ander rottig plaatsje bij maastricht (of was t maastricht zelf) naar belgië...
erg leuk en aan te raden (y) je zit aan een rodelbaan dus daar zaten veel van de gasten ook steeds en alle kroegen zijn leuk.. :D |
Hoogseizoen (juli / augustus) is altijd gezellig in Valkenburg met al die toeristen. :p Lekker druk, de rest van het jaar valt er geen ruk te beleven.
Ben de laatste weken nog 2 keer er op stap gegaan, het was erg gezellig. Wel jammer dat alles om 3 uur dicht gaat. Kroegen die ik je aanraad: - Ahoy (meer discotheek) - Nurgus - Viking - Skihut - Caddilac - Speciaal biercafe (als je van bier houdt :p ) Overige activiteiten: tja, je kunt er met de kabelbaan omhoog, de grotten uiteraard... en uiteraard ook een dagje "us sjoen Mestreech" bezoeken. ;) |
Citaat:
De Ahoy heeft een slechte DJ (persoonlijke mening:p) De viking is echt leuk (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, boeit ook niet. |
Citaat:
Hier in de buurt weet ik (behalve de grote disco's) geen zaken waar ze airco hebben eigenlijk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |