![]() |
probleempje....
ok; ik heb een wanadoo-hometime abbonement afgesloten waardoor ik in daltarief onbeperkt kan internetten....maar na 2 uur wordt de verbinding verbroken.
maar als ik nou s'nachts mijn pc aan wil zetten om te dl'en verbind ie niet automatisch opnieuw als na 2 uur de verbinding wordt verbroken.... ook onthoudt ie mijn wachtwoord niet terwijl deze instellingen wél aangevinkt zijn..... moet ik dan een proggie downloaden die alle wachtwoorden onthoud of is dat in te stellen.... help me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
1.
- Internet Explorer openen - Ga naar Extra - Internet-opties - Tabblad verbindingen - Klik je wanadoo verbinding aan - Kies Instellingen - Ga naar Geavanceerd - Zet automatisch verbreken en dergelijke uit. 2. Wachtwoorden: Dat weet ik zo niet. Zou wel moeten werken als je het aangevinkt hebt, maar ja. |
Citaat:
|
klinkt als het superweb systeem, ff navragen hoe dat ook alweer ging...
|
verbinding wordt door wannadoo verbroken, dus het zijn niet die ie instellingen
|
Citaat:
|
Citaat:
Code:
ik weet dat dit een domme opmerking is |
Citaat:
Als je nog iets ant downen bent.. gaat ie automatisch weer verder.. dus automatisch opnieuw inbellen... Dus dan gewoon op Outlook laten staan bv.. die om de 5 min dan mail controleert .. Anders heb je misschien een of ander proggie erbij gekregen waarmee je iets kan regelen? .. dan kijk daar even.. .. is dit ook nie het gval.. vraag naar welken die dit ook hebben.. en vraag of zij dit wel kunnen.. |
Citaat:
tenk joe |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |