![]() |
def rhymz appreciation topic!
ik bedoel maar, hoe geniaal is deze gast!
http://www.fotografiehenkpluijm.nl/c...ages/defr1.jpg vanavond weer gehoord in een in of ander breezercafe, en ik lag gelijk te bouncen, geniale lyrics als 'je bent zo lekker, ik wil je opeten net als fruit!!!11' en natuurlijk ' de b, de a, de f , de o , WAZZUPPPPPP, WAZZUP!!!!!!!!!!!'(/L) oja de hypekids die de beste man alleen maar waarderen om zijn nummer 1 hit doekoe moeten vooral wegblijven! |
dit zijn nou de negers waar we iets aan hebben. (y)
|
Ik vind het serieus geniaal dat als hij serieuze interviews doet dat hij dan gewoon een normale vent is die normaal praat en uitlegt dat hij gewoon een entertainer is die mensen vermaakt. (y)
|
ik vind het zo goed dat hij al die tijd gewoon zichzelf is gebleven :)(Y)
|
Citaat:
|
had hij zichzelf niet vorig jaar ergens ge-electrocuteerd door water in een stekkerdoos te spugen? Harde gast (y)
|
Slechte humor, slechtere teksten.
|
Hij is zo goed dat we m ooit op Pinkpop met vanalles hebben bekogeld. Dat was nog es mooi man!! :D
|
Het is echt een idioot maar ik kan er om lachen :D
|
dat hier nog geen slotje op zit :o
|
missing coins hebben zich voor de intro van hun nummer radio headache laten inspireren door een nummer van onze beste def. dat was het idee van de toetsenist ja.
ik vind def rhymz eigenlijk nogal vervelend. |
Lol. Kansloze gast, die Def. Zijn grappig bedoelde schtick is praktisch dood geboren .
|
Vroeger rapte die gast in t Engels, maar omdat dat niet echt aansloeg is ie dus op de 'lollige' Nederlanstalige toer gegaan.... Was er dan gewoon meteen mee gekapt.
|
Hoe mooi is deze kerel!
Ik wil je naaienaaienaaie naarje huis brengeeeee :cool: |
Citaat:
was dat met voorbedachte rade eigenlijk? |
Ik vind dat alle negers een voorbeeld aan deze beste man moeten nemen (y)
Verder doet hij de nederlandstalige muziek veel eer aan natuurijk :o |
is dit serieus bedoeld?
|
ja
|
Citaat:
|
beetje jammer dat iedereen joussef en kamal wel weet te waarderen omdat het een fuckin hype is en def rymz niet. (n)
|
leipe neger flavour yo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder is def rhymz natuurlijk erg vet |
tegekke neger ! eens hadden we lichaams contact
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb trouwens vandaag bij de Drum Tower in Xi'an op een gigantische trom een def rhymz beat neergelegd.
|
Ik vind Def echt een zwaar underrated artiest. Zijn producties met teksten als "schudden met die kont" grenzen aan het briljante.
Die man verdient respect, en geen geginnegap :nono: |
ik kan er wel om lachen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nekschot!
|
Ik waardeer 'm niet eens voor dat hitje over koeien of geld of wat dan ook.
I'm so white. |
Citaat:
|
min puntje voor metal.
|
Citaat:
ik zal 'r voortaan smileys bij zetten yo. |
Citaat:
maar k-liber is idd vet, d'r komen alleen wel veel vervelende mensen naar hun shows :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |