![]() |
Fantastic 4
Heeft iemand deze film al gezien? Het lijkt mij persoonlijk niks, en er wordt echt OVERAL reclame gemaakt voor deze film. Verwachten ze al dat het een flop wordt ofzo :s
Of is ie best nog wel aardig? |
Jessica Alba <3
|
Citaat:
verder lijk t me wel vermakelijk, maar niet speciaal ofzo. GEwoon n spiderman idee, maar dan ipv 1 held 4 helden |
Citaat:
En die vensters zijn idd echt superirritant !! |
Ik word een beetje moe van al die helden meuk, die batman begins film, nu fantastic 4. Beetje zonde voor het genre want ik vind dat ze het nu een beetje uitmelken ( met genre opzich niks mis ;) ).
Welke superheld(en) zal de volgende film over gaan ? :D |
Citaat:
|
Citaat:
(N) |
Citaat:
|
Ik heb Fantastic 4 nooit zo boeiend gevonden.
|
Fantastic Four was alleen koel als Spiderman erbij was, ook in de comic.
Maar:
Spoiler
http://www.marveldirectory.com/individuals/d/drdoom.htm Zo hoort hij, niet zoals in de film. |
Citaat:
Spoiler
|
Verneuken van het orgineel heet dat.
De comics zijn toch gewoon beter, het niveau zullen ze nooit kunnen bereiken, ook niet met Jessica Alba |
hoorde dat jessica alba 2 seconden in lingerie te zien was en dat er veel clevage shots van haar waren? daarvoor wil ik em wel downloaden hooor (Y)
|
Batman Begins was te verdragen, Catwoman was bizar dom.
Fantastic Four zit er tussen in. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze heeft mooie lingerie aan, alleen zie je het maar 2 seconden :(
|
Wil je die naam niet meer in de topic titel zetten op fora waar ik langs kom? :|
Die flash banner heeft bij mij een soort averechts effect bereikt. Ik zal die film dus ook never nooit gaan kijken. Tenzij ik van veel mensen in mn omgeving hoor dat ie leuk is, maar daar vertrouw ik niet zo op. |
Citaat:
|
:D, jammer dat ik de bioscoop rip heb, anders kon het eruit knippen, en een mooi fototje van maken.
Slechte kwaliteit heb ik helaas. |
De enige stripheld die goed verfilmd is vind ik Spiderman..de rest vind ik echt niks. Maar dat komt ook grotendeels dat ik Spiderman leuker vind dan de rest. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uit principe zal ik die film nooit kijken vanwege de 47984239023643298247890 popups erover op dit forum.
|
Citaat:
|
Vond 'm zéér vermakelijk.
|
Citaat:
|
Dat lijkt me nou echt een stomme film (n)
|
Ik heb zo het idee dat ik mijn 6,50 aan een bioskaartje beter kan besteden aan de Stichting voor Opvang van Slechtziende Blindengeleidende Honden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij lijkt mij echt 3 x niks... Ik word het trouwens onderhand wel een beetje zat dat ze nu allemaal strips en tekenfilms gaan verfilmen... Ik wil weer originaliteit! |
Ik vond hem wel goed! Vooral vanaf Victor dr. Doom wordt :)
|
Ik heb hem gisteren gezien, geweldige film!
Maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat ik vroeger altijd de tekenfilms keek en de stripboeken las van de Fantastic Four en omdat Jessica Alba ooit mijn vriendin zal zijn. Ik miste wel actie, maar dat zal in deel twee wel aan bod komen denk ik. De film richtte zich vooral op hoe zij aan hun krachten kwamen en wat ze er mee willen doen. Maar het maakte niet uit, ik vond het allemaal even geweldig. Het is gewoon een leuke film, er zit humor in, actie, knappe dames en knappe heren (ik krijg rillingen als ik dat zo typ) en drama. |
Citaat:
Spiderman: Green Goblin klopte niet, bij deel II was Dr Octupus was een pussy, maar een echte bad guy, wat was hij in de film, een pussy. Fantastic Four: Dr Doom ziet er niet zo uit, hij is veel sterker dan in de film, en laat zich niet zo makkelijk verslaan. X-men: Klopte ook niet veel van, waar waren de blauwe en gele pakjes van de echte mannen. Magneto deed net of hij oud was, hij moet een uber bad guy voorstellen niet een of andere mongool uit de buurt. En ga zo nog maar even door. Maar ja, ze verdienen er geld mee, dus daarom gaat het gewoon door. |
Citaat:
|
Citaat:
Unleashed ZUIGT. |
Citaat:
Maja, beter goed gestolen dan slecht bedacht...zoals Be Cool ... |
Citaat:
Ik vind sowieso dat Sam Raimi bepaald geen neus heeft voor villains. Eerst kiest hij dus mijn minst favoriete: de goblin(een verhaallijn die in de strips zelf ook al niet boeiend meer was, na verloop van tijd. Behalve natuurlijk toen Harry en Peter later uit elkaar begonnen te groeien. Toen werd het weer interessant). Daarna kiest hij Doc Ock, een villain die wel amusant is, maar waar je geen serieus te nemen comic book verfilming mee kunt maken. En voor deel 3 gaat hij schijnbaar Chameleon uit de kast trekken. Dat klinkt niet erg veelbelovend, aangezien de episodes met Chameleon doorgaans de saaiste waren. Hij moet echt eens leren hoe je de Spidey-fan moet pleasen En toch, ondanks mijn kritiek, zijn de eerste twee films erg geslaagd, imo. :) Maar ze moeten Sam Raimi voor de volgende keer ontslaan. |
Citaat:
|
Nokken met die onzin en een film maken over gambit
|
Citaat:
Originaliteit is een idee dat alleen in je (en niet specifiek alleen in jouw) hoofd bestaat. Originaliteit is overschat. Weet je wat origineel lijkt? Een portret van een homoseksuele kubus die zich alsnog laat verleiden door een weinig perfecte -je zou het bijna ovaal noemen- cirkel. Maar dat is dus ook al gedaan, hmm. Kùt. |
Citaat:
Citaat:
Ik zie het eigenlijk alweer floppen. |
Citaat:
|
Muah hij is wel grappig voor een keertje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |