![]() |
Kaizers Orchestra
Ze komen weer langs! Vrijdag 16 september in de Melkweg, en zaterdag de 17e in de Oosterpoort te Groningen. Op hun site staat alleen dat het in de Vera is ipv Oosterpoort...helaas is het wel Oosterpoort. Kaartjes zijn E13. Heb ze al vaak gezien maar vind het zeker de moeite wel weer waard!
|
zucht
|
ik las kaisers chiefs, my bad
lol |
:nono: ;)
|
En volgens de site van Tivoli komen ze ook 3 oktober in Tivoli oudegracht. Wellicht dat ik daar naartoe ga. Leuke band.
|
Citaat:
|
las het een tijd terug ja.
erg vet(y)! |
Deze band moet ik zeker live zien, in Noorwegen zijn ze zo'n beetje allemaal gek van deze band. De 16e ben ik vd partij in de melkweg.
|
Is er nog een breng-je-eigen-olievaten-mee-korting?
|
Ik heb ze ooit gezien in een buurdorp. Dat vind ik een gepastere afstand die ik ervoor af wil leggen dan die 200 km voor de Melkweg.
|
Hey das wel leuk, dacht er laatst toevallig weer aan. Hopelijk komen ze ook weer hier in de buurt.
|
op zich wel een gave band. alleen te ver weg
|
Utrecht wellicht. (y)
|
volgende week vrijdag al in de melkweg (y)
het is nog niet uitverkocht. nog meer die wel al kaarten hebben? |
té duur
|
Citaat:
|
Citaat:
vorig jaar waren ze 8 euro té duur |
2 jaar geleden op Pinkpop gezien, geweldige band (y) Vooral de toetsenist <3
|
Citaat:
|
denk dat ik wel naar utrecht ga, geweldige band <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja man.. haha :rolleyes: flikker toch op |
Kaizers is een leuke band... maar A´dam is me iets te ver weg helaas...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik weeg de band op tegen het geld idioot , en dan zijn er mensen die 5 euro extra teveel vinden... mensen die niet al het geld van de wereld te besteden hebben :rolleyes: |
Citaat:
|
Ben aanwezig 3-10 in Tivoli.
|
was een behoorlijk mooi showtje vrijdag in de melkweg(y)
puike set en het publiek werd leuk bespeeld, net als de olievaten natuurlijk. |
vond het zwaar tegenvallen in de melkweg
|
Ik vond het supervet in de Oosterpoort! Ze praatten nu wat meer, wat best vermakelijk was, en de extra toegift vond ik ook leuk! Leuke sfeer, was alleen best rustig. Nouja, het was gewon :cool:
|
Citaat:
|
Morgen dus.
|
Ja, gisteravond dus. En het was goed. 2 toegiften, waaronder 'Bak et Halleluja' dat natuurlijk niet kon ontbreken. Wat een show... Jan Ove werd deze keer letterlijk door het publiek op handen gedragen :) Volgend jaar weer.
|
Citaat:
Erg, erg goed! |
Ik ben weer heengeweest :bloos: en vond het echt vet! In Groningen praatten ze meer wat ik wel cool vond, maar nu hadden ze meer show :cool: En het publiek deed ook toffer (Y) En idd dat stagediven enzo, echt vet! Ze maken er gewoon zo'n ubervette show van altijd <3
|
Leuk dat ze de moeite hadden genomen om Utrecht goed uit te spreken. (y)
|
Citaat:
En hij zei 'dankjewel' :D |
dat klinkt behoorlijk goed allemaal :cool:
|
Citaat:
|
Ja, Helmondse boeren. (n) :(
|
Citaat:
|
Geniaal hoe ze dat in het publiek springen deden.
Eerst als Mozes het publiek in tweeën splitsen om vervolgens door de lange lege rij te spelen. |
Jaaa, en dan die zanger die gitarist op de nek :D echt fantastisch
|
kan iemand mij vertellen waarom t mij volledig ontgaan is dat deze heren een nieuw album hebben uitgebracht? :D
|
Citaat:
En kan iemand mij vertellen hoe die openingstune heet die ze altijd gebruiken? Volgens mij is ie van Tom Waits..zoiets zei iemand een keer. Maar het kan ook dat ik nu echt iets heel doms zeg. Iemand? |
Wat voor soort muziek is het eigenlijk? Naam komt me als Belg wel bekend voor maar ik ben er niet vertrouwd mee. Aanrader of niet?
|
Citaat:
en ik weet t niet, want ik heb ze nog niet live mogen aanschouwen |
Citaat:
|
Niemand!
Tour 2006: 14.01.2006 Varhaug på jæren Varhaug idrettshall 300 kr NOK 09.03.2006 Berlin, Germany Postbahnhof 10.03.2006 Hamburg, Germany Grunspan 11.03.2006 Haarlem, Holland Patronaat 14 € 12.03.2006 Eindhoven, Holland Effenaar 15 € 13.03.2006 Nijmegen, Holland Doornroosje 14.03.2006 Köln, Germany Stollwerk 15.03.2006 Bruxelles, Belgium AB Club 16/19 € 16.03.2006 Frankfurt, Germany Batschkap 17.03.2006 Mannheim, Germany Alter Feuerwache 18.03.2006 Graz, Austria Orpheum 19.03.2006 Bern, Switzerland Bierhubeli 21.03.2006 München, Germany Backstage 22.03.2006 Dresden, Germany Star Club 23.03.2006 Copenhagen, Denmark Vega 24.03.2006 Stockholm, Sweden TBC 25.03.2006 Uppsala, Sweden TBC 195 sek Present @ Effenaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |