![]() |
Nieuwe van Nelly
Het nieuwe nummer van Nelly is uit Hot in Herre ik zag vanmiddag de clip op mtv en ik moet zeggen ik vind hem donders chill.... wat vinden jullie dr van??
ik vind het nummer alleen wel "ook al issie leuk" errug commercieel...... duidelijk uitgebracht zodat mensen zijn cd weer kopen...... |
JA DOH!!!!!!!!
heb je Nelly een nummer zien uitbrengen die niet commercieel was??? ikke niet hoor en dat zal ook niet komen... ik vind de gozer egt wack hij verdient het niet om over gediscuseerd te worden want hij is tog egt wel de grootste wannebe die er rondloopt... |
ik vind de gozer egt wack hij verdient het niet om over gediscuseerd te worden want hij is tog egt wel de grootste wannebe die er rondloopt... [/B][/QUOTE]
|
Citaat:
|
Ik vind Nelly dus echt wel vet!! Hij heeft een stem zoals we die niet eerder zijn tegengekomen. Ik vind bijna alle nummers waarin Nelly meezingt tot nu toe zeer goed, dus inclusief de nummers van N'sync en Jagged Edge!!
Mensen die hem wack vinden omdat hij commercieel is zijn volgens mij mensen die alleen aan hun image denken en denken dat ze stoerder zijn als ze alleen onbekende shit en underground mooi vinden. Geef anders eens een keer je mening zonder daarbij het woord commercieel in de mond te nemen, dan krijgen we allemaal een goed beeld van jullie echte mening!! Ik noem geen namen... |
Citaat:
hij probeert iets te wezen wat hij niet is... hij zegt dat hij nummer 1 is... hij disst KRS-One (althans doet een poging tot)... zijn teksten zijn zeer slecht en gaan alleen over hoe goed hij zichzelf vind en over geld en over feesten... en die beats vind ik erg kinderachtig klinken... kortom zat redenen voor mij om hem wack te vinden zonder het woord commercieel te gebruiken ben je blij nu :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, ik moet toegeven nelly heeft een aanstekelijke flow, maarja frans bauer heeft dat ook..
|
Citaat:
|
het valt me wel tegen dat De Ideale Schoonzoon nog niet heeft gezegt hoe vet hij dat nummer wel niet vind hehehe want dat vind hij :(
|
hm nelly maakt idd maar ene beetje party shit... best leuk hoor HEEL af en toe :p .. hij blijft fout .. over de samenwerking met n'sync zal ik maar nix zeggen ;)
en stenenhart al zijn nummers op zijn nieuwe album zijn zo.. dus hij zou elk nummer als single uit kunnen brengen om proberen te verkopen :p hij schept idd teveel op en waarmaken kan ie het ook niet echt.. (okee okee hij verkoopt veel platen........aan kinderen rond de 14 :D ;) ) |
en heb je die ketting gezien die hij om heeft???
daar staat #1 op :rolleyes: :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
en veel opscheppen dat doen zown beetje alle rappers wel duzzzzz en 9 miljoen kinderen van 14 die een album van Nelly kopen?!?! :S:S (ik ben 15 btw! :P) |
Citaat:
|
tja ik vind t zo een nummer dat als je t 1 x hebt gehoord de lol deraf is...
en die clip is nou ook nog eens dom... maar ja zo zijn al die clips tegenwoordig |
Het nummer is alleen maar lekker omdat er een goede tune van The Neptunes inzit... net als Girlfriend... dat maakt die 2 nummers zo lekker relaxed om naar te luisteren. Het beste kun je geowon de instrumentale versies hebben :D
|
Cker, dat valt me echt op, ineens doen veel mensen die ik niet goed vind wat met de Neptunes en dat nummer is dan wel weer lekker.
Ik vind die van N'sync en Nelly, ook lekker om te luisteren(oke we hebben het niet over de inhoud) terwijl ik tegen allebei was. En bij meerdere die samenwerken met de Neptunes vind ik het liedje lekker klinken terijl ik de andere liedjes van ze niet echt iets vind. Ff een vraagje over ze, ik ken de ze een jaar(of 2) geleden ofzo nog niet en nu zijn ze best into the picture(ik ben dan ook wel bijna 2 jaar uit de hiphop) met veel nummers en samenwerkingen. Hoe komt dat? |
ik gok dak eht niks vind ;)
|
doh ik weet ook wel dat het hiphop is naja hipPOP idd...wat ik bedoelde is dat het alleen over feesten gaat enz. (erg diepe teksten :o )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
opscheppen hoort wel bij hiphop maar wat hij doet is gewoon wack..die gast heeft rijms die werkelijk nergens over gaan en menig hiphop luisteraar voelt zich niet verbonden met zijn teksten ik weet niet wat jij onder hiphop verstaat maar deze wack ass hoort daar bij mij niet tussen ga jij maar lekker mee opscheppen, je zegt het zelf :D Rat |
Ik heb net een grote poster gekocht ga dit jaar m'n spaarvarken kapot slaan om Nely te bewonderen in S.L ook heb ik n echte Sint louis cardinals petje,honkbal shirtje gekocht.
Nog een paar tatoos op m'n buik en op m'n schouder heb ik al Eminem staan 2pac op m'n buik met to live and die in leiden Tuggg leven for live. Nou ben ik dus echt wel de man. Jullie zijn zelf gewoon wack. Neptunes komen ook in N.L en daarom ga ik met m'n Bandana en m'n grote waterpistool erna toe om te laten hoeveel ik van ze hou. Holla to my man Nellie,twee melkpak,ja kneus,pi daddy,Nep dozen enz. |
Citaat:
|
Citaat:
maar als hij em snapt voelt hij zich gedisst :D |
Kijk Untouchable, nou maak je duidelijk wat je echt van Nelly vind zonder alleen naar z'n imago te kijken. En nou ben ik ook weer tevreden...
|
Citaat:
east-coast zijn :eek: wat is dat voor bullshit...hiphop=hiphop Rat |
nelly? furtado toch?
|
Citaat:
maar blij dat je nu tevreden bent :D |
Ik vind dat mensen die lullen in Nederlandse taal en mixen met HIPHOP slang, niet mogen zeiken over Nelly's nepnes (is dat een woord?)
Voorbeeld: Nelly is vet wack! of Fuck hem, hij is een neger die denkt dat ie the man is met zn numba one shit aight? |
Eej waar heb die man het over!? Praat in het Nederlands man!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dezelfde onzinnige frotmuziek die je elke dag op MTV ziet.. |
Citaat:
dat zijn er 3... |
ik verwijs bram naar bovenstaand bericht :p
|
Citaat:
toevallig zat ik net talib kweli - good to you te luisteren en net dit stukje: Niggas be claiming shit, find a gangsta movie, put they name in it, biting like there ain't no shame in it You the hardest on the beat, I'm the fire that you playing with You a artist from the street, I'll give you the blood to paint it with So yeah I'm positive, I'm positive I'm the best Spit bullets to split ya vest and deposit them in ya chest dat is dus wel braggin' hé.. en ik denk dat bram wel gelijk heeft, dat er bijna geen MC's zijn die niet bragge en boostuh.. dat hoort nou eenmaal bij hip hop.. |
Jurrasic 5, Dead Prez, Talib Kweli
dat zijn er 3... Planet Asia&Rasco,Dilated peopels,Common Nou zijn t er 6 |
ik weet zo ff geen voorbeelden maar ik weet wel zeker dat de bovenste mc's opscheppen
en wat maakt het uit dat ze het doen..zij hebben het recht want ze zijn dope...een faker als nelly niet :D Rat |
Citaat:
|
Ja dat braggen gedoe is gewoon een feit. Iedereen doet dat. Niks nieuws onder de zon. Het is gewoon om de image van die vent.....TRIEST!!
en die zielige pleister!! (n) |
Citaat:
|
Citaat:
JAA wat een bullcrap, dat heeft ie gedaan omdat al die american football gozers dat ook altijd doen, dat is om zichzelf te beschermen tegen de reflectie van de zon, dat doet die keeper van turkije ook altijd.. die gast is trouwes wickedywickeyWaCk |
"toen ging iedereen dat opeens doen" lol.. sneue pleister (n)
|
The camp posse van van Three six mafia waren daar t eerst mee,met de plijster mode
|
zeer chilly nummer, klinkt lekker...
maar wel commercieel idd... |
WTF ! wat heeft iedereen hier toch tegen commercieel, kijk en luister gewoon wat je leuk vind, niet naar of het commercieel is of niet!
Doe aub niet allemaal zo elitair, bah, 'wij zijn echt :cool: wij houden niet van commerciele rotzooi!' nou stoer hoor! De helft van jullie weet waarschijnlijk niet eens waar ze het over hebben! Heb een eigen smaak omdat je iets mooi vind, gsus, niet omdat het al dan niet commercieel is, is net zo erg als iets alleen maar mooi vinden omdat bijv de clip zo gaaf is!! :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |