Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Nieuwe van Nelly (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=123424)

StenenHart 10-06-2002 14:55

Nieuwe van Nelly

Het nieuwe nummer van Nelly is uit Hot in Herre ik zag vanmiddag de clip op mtv en ik moet zeggen ik vind hem donders chill.... wat vinden jullie dr van??

ik vind het nummer alleen wel "ook al issie leuk" errug commercieel...... duidelijk uitgebracht zodat mensen zijn cd weer kopen......

The Untouchable 10-06-2002 15:14

JA DOH!!!!!!!!

heb je Nelly een nummer zien uitbrengen die niet commercieel was??? ikke niet hoor en dat zal ook niet komen...

ik vind de gozer egt wack hij verdient het niet om over gediscuseerd te worden want hij is tog egt wel de grootste wannebe die er rondloopt...

dopehead 10-06-2002 20:31

ik vind de gozer egt wack hij verdient het niet om over gediscuseerd te worden want hij is tog egt wel de grootste wannebe die er rondloopt... [/B][/QUOTE]

Vinzz 10-06-2002 22:10

Citaat:

StenenHart schreef:
...... duidelijk uitgebracht zodat mensen zijn cd weer kopen......
zoals jij.. geev maar toe ;)

skandalouz 10-06-2002 22:54

Ik vind Nelly dus echt wel vet!! Hij heeft een stem zoals we die niet eerder zijn tegengekomen. Ik vind bijna alle nummers waarin Nelly meezingt tot nu toe zeer goed, dus inclusief de nummers van N'sync en Jagged Edge!!

Mensen die hem wack vinden omdat hij commercieel is zijn volgens mij mensen die alleen aan hun image denken en denken dat ze stoerder zijn als ze alleen onbekende shit en underground mooi vinden.

Geef anders eens een keer je mening zonder daarbij het woord commercieel in de mond te nemen, dan krijgen we allemaal een goed beeld van jullie echte mening!!

Ik noem geen namen...

The Untouchable 11-06-2002 00:02

Citaat:

skandalouz schreef:
Ik vind Nelly dus echt wel vet!! Hij heeft een stem zoals we die niet eerder zijn tegengekomen. Ik vind bijna alle nummers waarin Nelly meezingt tot nu toe zeer goed, dus inclusief de nummers van N'sync en Jagged Edge!!

Mensen die hem wack vinden omdat hij commercieel is zijn volgens mij mensen die alleen aan hun image denken en denken dat ze stoerder zijn als ze alleen onbekende shit en underground mooi vinden.

Geef anders eens een keer je mening zonder daarbij het woord commercieel in de mond te nemen, dan krijgen we allemaal een goed beeld van jullie echte mening!!

Ik noem geen namen...

Nelly heeft een gejat image...

hij probeert iets te wezen wat hij niet is... hij zegt dat hij nummer 1 is... hij disst KRS-One (althans doet een poging tot)... zijn teksten zijn zeer slecht en gaan alleen over hoe goed hij zichzelf vind en over geld en over feesten... en die beats vind ik erg kinderachtig klinken...

kortom zat redenen voor mij om hem wack te vinden zonder het woord commercieel te gebruiken ben je blij nu :P

Mr`Mugatu 11-06-2002 07:33

Citaat:

The Untouchable schreef:
JA DOH!!!!!!!!

heb je Nelly een nummer zien uitbrengen die niet commercieel was??? ikke niet hoor en dat zal ook niet komen...

ik vind de gozer egt wack hij verdient het niet om over gediscuseerd te worden want hij is tog egt wel de grootste wannebe die er rondloopt...

I bow down to the mighty Untouchable (y)

Mr`Mugatu 11-06-2002 07:33

Citaat:

The Untouchable schreef:

Nelly heeft een gejat image...

hij probeert iets te wezen wat hij niet is... hij zegt dat hij nummer 1 is... hij disst KRS-One (althans doet een poging tot)... zijn teksten zijn zeer slecht en gaan alleen over hoe goed hij zichzelf vind en over geld en over feesten... en die beats vind ik erg kinderachtig klinken...

kortom zat redenen voor mij om hem wack te vinden zonder het woord commercieel te gebruiken ben je blij nu :P

En nog een keer :)

TygerStyle2001 11-06-2002 09:43

lol, ik moet toegeven nelly heeft een aanstekelijke flow, maarja frans bauer heeft dat ook..

The Untouchable 11-06-2002 09:46

Citaat:

Roc Raida schreef:

En nog een keer :)

dank je wel (x2) Roc :D

The Untouchable 11-06-2002 09:47

het valt me wel tegen dat De Ideale Schoonzoon nog niet heeft gezegt hoe vet hij dat nummer wel niet vind hehehe want dat vind hij :(

Vinzz 11-06-2002 10:18

hm nelly maakt idd maar ene beetje party shit... best leuk hoor HEEL af en toe :p .. hij blijft fout .. over de samenwerking met n'sync zal ik maar nix zeggen ;)

en stenenhart al zijn nummers op zijn nieuwe album zijn zo.. dus hij zou elk nummer als single uit kunnen brengen om proberen te verkopen :p

hij schept idd teveel op en waarmaken kan ie het ook niet echt.. (okee okee hij verkoopt veel platen........aan kinderen rond de 14 :D ;) )

The Untouchable 11-06-2002 12:23

en heb je die ketting gezien die hij om heeft???

daar staat #1 op :rolleyes: :rolleyes:

StenenHart 11-06-2002 12:39

Citaat:

Alkahol!K schreef:

zoals jij.. geev maar toe ;)

ik ga um idd kopen jah.. want ik vind hem wel goed! alleen het is wel te merken dat hij dit nummer met die reden heeft uigebr8! :P

StenenHart 11-06-2002 12:42

Citaat:

Alkahol!K schreef:
hm nelly maakt idd maar ene beetje party shit... best leuk hoor HEEL af en toe :p .. hij blijft fout .. over de samenwerking met n'sync zal ik maar nix zeggen ;)

en stenenhart al zijn nummers op zijn nieuwe album zijn zo.. dus hij zou elk nummer als single uit kunnen brengen om proberen te verkopen :p

hij schept idd teveel op en waarmaken kan ie het ook niet echt.. (okee okee hij verkoopt veel platen........aan kinderen rond de 14 :D ;) )

party shit....... het is hiphop hoor......???
en veel opscheppen dat doen zown beetje alle rappers wel duzzzzz
en 9 miljoen kinderen van 14 die een album van Nelly kopen?!?! :S:S

(ik ben 15 btw! :P)

TygerStyle2001 11-06-2002 13:24

Citaat:

StenenHart schreef:

dit heet nou popmuziek

Micia 11-06-2002 14:03

tja ik vind t zo een nummer dat als je t 1 x hebt gehoord de lol deraf is...
en die clip is nou ook nog eens dom... maar ja zo zijn al die clips tegenwoordig

Retarded 11-06-2002 14:59

Het nummer is alleen maar lekker omdat er een goede tune van The Neptunes inzit... net als Girlfriend... dat maakt die 2 nummers zo lekker relaxed om naar te luisteren. Het beste kun je geowon de instrumentale versies hebben :D

RuffThugg 11-06-2002 15:23

Cker, dat valt me echt op, ineens doen veel mensen die ik niet goed vind wat met de Neptunes en dat nummer is dan wel weer lekker.

Ik vind die van N'sync en Nelly, ook lekker om te luisteren(oke we hebben het niet over de inhoud) terwijl ik tegen allebei was.

En bij meerdere die samenwerken met de Neptunes vind ik het liedje lekker klinken terijl ik de andere liedjes van ze niet echt iets vind.

Ff een vraagje over ze, ik ken de ze een jaar(of 2) geleden ofzo nog niet en nu zijn ze best into the picture(ik ben dan ook wel bijna 2 jaar uit de hiphop) met veel nummers en samenwerkingen. Hoe komt dat?

mainsupreme 11-06-2002 15:39

ik gok dak eht niks vind ;)

Vinzz 11-06-2002 16:51

doh ik weet ook wel dat het hiphop is naja hipPOP idd...wat ik bedoelde is dat het alleen over feesten gaat enz. (erg diepe teksten :o )

Vinzz 11-06-2002 16:54

Citaat:

StenenHart schreef:

die rappers die jij ken ja wel ja :p nah het is wel zo veel doen dat er alleen sommige kunnen het ook daadwerkelijk waarmaken.. hm 15 is wel verdacht in de buurt... ;)

Vinzz 11-06-2002 16:55

Citaat:

RuffThugg schreef:
Hoe komt dat?
hm misschien omdat ze nog niet ZO lang groot bezig zijn en snel populair zijn geworden :p

LeRatLuciano 11-06-2002 18:43

Citaat:

StenenHart schreef:

opscheppen hoort wel bij hiphop maar wat hij doet is gewoon wack..die gast heeft rijms die werkelijk nergens over gaan en menig hiphop luisteraar voelt zich niet verbonden met zijn teksten

ik weet niet wat jij onder hiphop verstaat maar deze wack ass hoort daar bij mij niet tussen

ga jij maar lekker mee opscheppen, je zegt het zelf :D

Rat

ESCO 11-06-2002 19:26

Ik heb net een grote poster gekocht ga dit jaar m'n spaarvarken kapot slaan om Nely te bewonderen in S.L ook heb ik n echte Sint louis cardinals petje,honkbal shirtje gekocht.
Nog een paar tatoos op m'n buik en op m'n schouder heb ik al Eminem staan 2pac op m'n buik met to live and die in leiden Tuggg leven for live.
Nou ben ik dus echt wel de man.
Jullie zijn zelf gewoon wack.
Neptunes komen ook in N.L en daarom ga ik met m'n Bandana en m'n grote waterpistool erna toe om te laten hoeveel ik van ze hou.
Holla to my man Nellie,twee melkpak,ja kneus,pi daddy,Nep dozen enz.

Mr`Mugatu 11-06-2002 23:00

Citaat:

ESCO schreef:
Ik heb net een grote poster gekocht ga dit jaar m'n spaarvarken kapot slaan om Nely te bewonderen in S.L ook heb ik n echte Sint louis cardinals petje,honkbal shirtje gekocht.
Nog een paar tatoos op m'n buik en op m'n schouder heb ik al Eminem staan 2pac op m'n buik met to live and die in leiden Tuggg leven for live.
Neptunes komen ook in N.L en daarom ga ik met m'n Bandana en m'n grote waterpistool erna toe om te laten hoeveel ik van ze hou.

:D :D LOL :D :D

The Untouchable 12-06-2002 10:18

Citaat:

ESCO schreef:

sarcasme ten top maar niet 2pac dissen he... ookal ben je east-coast :D

maar als hij em snapt voelt hij zich gedisst :D

skandalouz 12-06-2002 12:13

Kijk Untouchable, nou maak je duidelijk wat je echt van Nelly vind zonder alleen naar z'n imago te kijken. En nou ben ik ook weer tevreden...

LeRatLuciano 12-06-2002 12:39

Citaat:

The Untouchable schreef:

ookal ben je east-coast :D

east-coast zijn :eek:

wat is dat voor bullshit...hiphop=hiphop

Rat

EnangQ 12-06-2002 13:00

nelly? furtado toch?

The Untouchable 12-06-2002 13:11

Citaat:

skandalouz schreef:
Kijk Untouchable, nou maak je duidelijk wat je echt van Nelly vind zonder alleen naar z'n imago te kijken. En nou ben ik ook weer tevreden...
dank je maar zijn hele nep image is ook een storende factor voor mij...

maar blij dat je nu tevreden bent :D

TAFKAB 12-06-2002 23:07

Ik vind dat mensen die lullen in Nederlandse taal en mixen met HIPHOP slang, niet mogen zeiken over Nelly's nepnes (is dat een woord?)
Voorbeeld: Nelly is vet wack!
of
Fuck hem, hij is een neger die denkt dat ie the man is met zn numba one shit aight?

skandalouz 12-06-2002 23:24

Eej waar heb die man het over!? Praat in het Nederlands man!!

TAFKAB 13-06-2002 09:29

Citaat:

skandalouz schreef:
Eej waar heb die man het over!? Praat in het Nederlands man!!
ja! laat 'em zn bek houe!

bram_05 13-06-2002 09:53

Citaat:

Alkahol!K schreef:

die rappers die jij ken ja wel ja

Noem jij dan es ff 3 rappers die nooit in hun nummers lopen te braggen....he? he? he? :D

StenenHart 13-06-2002 12:48

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

opscheppen hoort wel bij hiphop maar wat hij doet is gewoon wack..die gast heeft rijms die werkelijk nergens over gaan en menig hiphop luisteraar voelt zich niet verbonden met zijn teksten

ik weet niet wat jij onder hiphop verstaat maar deze wack ass hoort daar bij mij niet tussen

ga jij maar lekker mee opscheppen, je zegt het zelf :D

Rat

keej die image discussie wordt beetje zinloos ieder z'n mening, maar het ging hier om het NUMMER!!!! wat wordt daar van gevonden??

TygerStyle2001 13-06-2002 12:54

Citaat:

StenenHart schreef:

keej die image discussie wordt beetje zinloos ieder z'n mening, maar het ging hier om het NUMMER!!!! wat wordt daar van gevonden??

Been There,Done That

dezelfde onzinnige frotmuziek die je elke dag op MTV ziet..

The Untouchable 13-06-2002 23:33

Citaat:

bram_05 schreef:

Noem jij dan es ff 3 rappers die nooit in hun nummers lopen te braggen....he? he? he? :D

Jurrasic 5, Dead Prez, Talib Kweli

dat zijn er 3...

Vinzz 14-06-2002 09:36

ik verwijs bram naar bovenstaand bericht :p

TygerStyle2001 14-06-2002 10:17

Citaat:

The Untouchable schreef:

Talib Kweli

lol :D

toevallig zat ik net talib kweli - good to you te luisteren en net dit stukje:

Niggas be claiming shit, find a gangsta movie, put
they name in it, biting like there ain't no shame in it
You the hardest on the beat, I'm the fire that you playing with
You a artist from the street, I'll give you the blood to paint it with
So yeah I'm positive, I'm positive I'm the best
Spit bullets to split ya vest and deposit them in ya chest

dat is dus wel braggin' hé..

en ik denk dat bram wel gelijk heeft, dat er bijna geen MC's zijn die niet bragge en boostuh.. dat hoort nou eenmaal bij hip hop..

ESCO 14-06-2002 19:07

dat zijn er 3...

Planet Asia&Rasco,Dilated peopels,Common

Nou zijn t er 6

LeRatLuciano 14-06-2002 20:00

ik weet zo ff geen voorbeelden maar ik weet wel zeker dat de bovenste mc's opscheppen

en wat maakt het uit dat ze het doen..zij hebben het recht want ze zijn dope...een faker als nelly niet :D

Rat

bram_05 14-06-2002 20:44

Citaat:

ESCO schreef:

dat zijn er 3...

Planet Asia&Rasco,Dilated peopels,Common

Nou zijn t er 6

Wat wordt er nou net gezegd over Talib Kweli?? En volgens mij heeft LeRatLuciano gelijk....iedere MC bragt....NOU EN? dat is een van de aspecten van hip-hop...iig van gangster-rap...en dat jullie nou zo'n wanker als NELLY aanhalen kan k ook nx aan doen...

Mr`Mugatu 14-06-2002 21:32

Ja dat braggen gedoe is gewoon een feit. Iedereen doet dat. Niks nieuws onder de zon. Het is gewoon om de image van die vent.....TRIEST!!

en die zielige pleister!! (n)

rickert 15-06-2002 10:12

Citaat:

Roc Raida schreef:
Ja dat braggen gedoe is gewoon een feit. Iedereen doet dat. Niks nieuws onder de zon. Het is gewoon om de image van die vent.....TRIEST!!

en die zielige pleister!! (n)

die pleister was omdat ie een wond had en toen haddie dat gedaan, maar toen ging ieereen dat ineens doen. Dat vond ie wel geinig en toen heeft ie dat gehouden (ik ben Nelly fan maar idd: commercieel dit ja!)

Cheops 15-06-2002 10:21

Citaat:

rickert schreef:

die pleister was omdat ie een wond had en toen haddie dat gedaan, maar toen ging ieereen dat ineens doen. Dat vond ie wel geinig en toen heeft ie dat gehouden (ik ben Nelly fan maar
idd: commercieel dit ja!)

:rolleyes:

JAA wat een bullcrap, dat heeft ie gedaan omdat al die american football gozers dat ook altijd doen, dat is om zichzelf te beschermen tegen de reflectie van de zon, dat doet die keeper van turkije ook altijd..

die gast is trouwes wickedywickeyWaCk

Vinzz 15-06-2002 11:40

"toen ging iedereen dat opeens doen" lol.. sneue pleister (n)

ESCO 15-06-2002 12:09

The camp posse van van Three six mafia waren daar t eerst mee,met de plijster mode

De Ideale Schoonzoon 16-06-2002 11:23

zeer chilly nummer, klinkt lekker...

maar wel commercieel idd...

mijnnaam 17-06-2002 10:47

WTF ! wat heeft iedereen hier toch tegen commercieel, kijk en luister gewoon wat je leuk vind, niet naar of het commercieel is of niet!
Doe aub niet allemaal zo elitair, bah, 'wij zijn echt :cool: wij houden niet van commerciele rotzooi!' nou stoer hoor!
De helft van jullie weet waarschijnlijk niet eens waar ze het over hebben!
Heb een eigen smaak omdat je iets mooi vind, gsus, niet omdat het al dan niet commercieel is, is net zo erg als iets alleen maar mooi vinden omdat bijv de clip zo gaaf is!!
:rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.