![]() |
jouw dag
dus
|
waar was ik, oja , zelfmedelijden:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- doezel schreef op 24-07-2005 @ 21:54 : Ik heb eens een kwartiertje spaanse les gehad en ik kon al alle toerist-standaardzinnetjes en een recensie vertalen naar het nederlands -------------------------------------------------------------------------------- ik kreeg termen uit het bedrijfsleven in het spaans en heel veel kk grammatica en geloof me dan maken zelfs de kleurige plaatjes in je boek het niet meer ''LEUK'' |
Oeh een nieuw topic :o
Om verder te gaan op het vorige: Ja, Otis dat kan ik me vooorstellen. Maar ik vind grammatica over het algemeen niet zo erg en talen wel leuk dus ik ga toch een poging wagen. Alleen nog een boek vinden :D Ontopic: Vandaag.... ben ik het vroegste opgestaan van allemaal ( :confused: ) , toen hebben we ruzie gemaakt en dan croissants gegeten in stilte ( :rolleyes: ), dan de hele dag onboeiende activiteiten zoals mailtjes lezen, mailtjes sturen, keyboard spelen (ik kan al bijna het eerste blad van jamie cullum!), de knack lezen (wist je dat 40% van de europese subsidies naar landbouw gaat, terwijl dat maar zorgt voor 5% van de jobs..) , eten, 's avonds nog meer eten en natuurlijk ook tussendoor eten, forummen, tv-kijken, en nog meer van dat. Zo meteen ga ik weg van de computer en tv kijken . :| Leuk leven (n) Gelukkig morgen een feest voor een vriendin, ik moet wel nog een cadeautje kopen, misschien nog werk gaan zoeken. Verder nog wat meer onboeiende activiteiten. |
Citaat:
|
Ik ben lekker naar mn ouders gegaan, indisch gegeten en bijgepraat met mn zusje die uit kreta kwam (kapotbruin :mad: )
Volgende week weer werken :( |
otis fuck op met dat hartje.
nou vanmiddag ging ik (noep) naar de independent outlet voor mn nieuwe imago maar de bandshirts waren weg omdat ze gingen verbouwen en toen kreeg ik een kaartje van de mevrouw achter de kassa. toen ging ik naar bruna om agendavulling te kopen (wat echt een zwaardere taak blijkt dan ik altijd dacht) maar die was dicht. gelukkig was daar tegenover een ben & jerrys winkel en toen haalde ik kokos en kersen ijs voor mezelf en aisa en toen smikkelen en toenn nu gaan we madagaskar kijken maar eerst zing ik nog mee met melissa auf der maur (hoort ook bij mn imago) PS. LIEF DOENN |
Citaat:
|
Nu ben ik de eerste post van mensen aan het bekijken (ook weer zoiets nuttig) en Otis, die van jou is wel heel grappig. :p Sorry.
|
i know :(
|
SJOOOOOooW SjOoOoWwww
maar gelukkig is oot nu wel de leukste <3 |
Ja, gelukkig kunnen mensen veranderen.
Ik was vroeger ook echt :rolleyes: |
jammer dat je oude account er niet meer is noep :( maar okey ik was wel de ergste denk ik ja :)
|
angellena's posts uit 2001 op DOP zijn ook wel de moeite waard (y)
|
vandaag was echt een zondag want ik heb gewoon niks gedaan, alleen maar forummen en tv kijken, en morgen wordt ook al niet veel beter want dan ga ik weer eerst de hele dag niks doen en 's avonds werken :(
maar voor de rest houd ik van vakantie hoor (L) |
Ik heb vannacht tot vanochtend vroeg gedanst in de huiskamer met een vriendje en toen ben ik op zijn bed in slaap gevallen en heb ik hem naar de bank gestuurd. daarna wakker gebeld door mijn liefste chick dat ze weer in het land is <3 en me aangekleed, naar huis gegaan en ontdekt dat mijn vader jarig was :eek: wat we dus vierden en nu zijn er overal mensen terwijl ik het idee heb dat ik veel moet doen.
|
ik ging net mn koffer inpakken en ik moet heel veel dingen thuislaten :mad: uiteindelijk moest ik alsnog op mn koffer gaan zitten om een dicht te krijgen en een heel veel cd's thuislaten, want 45 cd's voor 10 dagen is toch een beetje overdreven.
|
Citaat:
ik las dat jij ooit eens een discussie of presentatie moest houden voor ANW, dat moest ik afgelopen jaar ook en ik deed het over de Maya's :| en ik was vroeger heel saai en ik deed heel interessant, net als nu dus eigenlijk, en toen hield ik nog van linkin park bluuhhh (n) |
Citaat:
|
Ik ben naar Charlie and the Chocolate Factory geweest en hij was geweldig (L) ik wil met Johnny Depp trouwen (L)
|
ik was vroeger cu2 VeRsLaAfd, inclusief het jargon :o
dit wordt meer een biecht topic! |
ik was vroeger echt veel irritanter dan nu :cool:
|
Citaat:
|
gewerkt en simpel maar lekker gegeten :) en tia maria gedronken :) wat een afsluiter van een enerverende week :) :)
|
ik zat altijd op verschillende fora's en dan ging ik en een ander meisje altijd kloten.
bijv, naam + achternaam achterhalen en dan het telefoonnummer op het forum zetten. we deden alsof we van een sekte waren en dat we je binnekort thuis kwamen ophalen als je niet vrijwillig kwam. :evil: gemeen hoor |
Citaat:
ja daar was ik vroeger geloof ik ook lid van :eek: maar ik was ook lid van de penny, penny plus en club penny |
Zal ik een geheimpje vertellen?.....
Ik zat ook op het fancy forum. :o ontopic: Ik ben wakker geworden, heb deel 10 van mijn Monty Python DVD's gekeken (lachen man :D) en m'n moeder gepest. Toen gewerkt van 2 tot 10 en nu ben ik brak en pissed off, want ik kreeg ook te horen dat ik woensdag en donderdag ineens dezelfde dienst heb, terwijl ik eerst alleen maar 3 uurtjes per dag hoefde.... En dat allemaal omdat mijn irritante neger collega ineens niet meer 's avonds wil werken. Hufter :mad: |
Citaat:
:D ik heb eigenlijk de hele dag loos gehangen en naar schoenen op het internet zitten kijken :confused: OJA ik heb de keuken en bijkeuken geveegd en gedweild(Y) |
ik wist niet eens wat een forum was voor ik hier kwam :(
|
quote van655321:
Citaat:
en griep kan ik wel gebruiken want ik kan geen vrij krijgen deze vakantie en ik wil naar force attack gvd |
eindfeest van de storing was kanker fucking vet. nu echt nog steeds kapot als en defecte liftdeur. gratis bier de gekste(y)
en ik hoop dat je onder een crust komt (y) |
ik heb de baby van m'n 17-jarige bijna-stiefzusje bekeken en foto's van haar bloederige edele delen en alle troep die eruit kwam want dat is natuurlijk erg belangrijk om te documenteren.
het arme schaap heet Deacon :( en ik heb monchoutaart op. |
Net MTV Barbara gezien. Ze ging naar fields of rock en ik werd verliefd op haar met haar leuke kop en outfit.
|
Ik ga deze week weer de lieve zuster uithangen en heeeeel veel geld verdienen <3
|
ik ben al 2 dagen ziek.. en daar baal ik van want ik ben nooit ziek en ik heb er ook geen tijd voor.
en verder is mijn vader nu bob dylan kaartjes halen want daar ga ik met mijn ouders heen. |
ik voel me weer wat beter, eindelijk geslapen (y) nu maar eens de rotzooi van zaterdag opruimen zz
|
redelijk wakker, gisterenavond over de oude spoorweg gewandeld en bijna op mijn smoel gevallen over een gladde spoorbiels (n). zometeen klussen :mad: in het jongerencentrum en mijn broertje is jarig dus vanavond feesttttt.
|
ik ben boos want ik ben NATgeregend
en mn pinpas is vrijdagavond door de pinautomaat opgegeten dus ook geblokkeerd en dus wou ik vandaag met een hele oude pas pinnen maar dat kan dan blijkbaar niet :confused: dus geen lunch voor mij :) en de hele week geen geld :) |
met je paspoort kan je wel geld opnemen bij de bank. Ik kom er net achter dat mn net hele nieuwe pinpas alweer kapot is door een magneet in mn tas zz
|
Citaat:
en ik ging naar de bank maar ze zeiden je mag alleen geld opnemen met je paspoort bij de bank waar je je rekening hebt afgesloten :| dus niet in den haag . |
:D ik heb ook hele verhalen over mijn bankkaart. :o ik was de pincode eens vergeten en toen had ik 3 keer geprobeerd omdat ik dacht dat ik em toch wist, maar dat was fout dus en toen werd hij geblokkeerd. ik heb dan een nieuwe code aangevraagd en die was ik een week later alweer vergeten, weer geblokkeerd maar toen ging ik naar het loket en er was een lieve mevrouw die inzag dat ik hopeloos chaotisch ben en ze heeft hem ge-unblockt omdat ik er zeker van was dat ik de code toch wist. jammer genoeg was het weer fout. ik ging dan maar naar huis, op zoek naar het papiertje waar de code opstond. toen is het gelukt en nu heb ik de code veranderd naar die van mijn gsm want die vergeet ik nooooit :)
ik had vannacht mijn raam opengezet want ik verkeer in de waan dat dat gezonder is, maar nu heb ik de hele nacht kou gehad. en nu een halve verkoudheid. :rolleyes: sebiet ga ik douchen, en dan op de bus stappen, een half uur later eraf stappen, cadeautje zoeken, en langs het interimbureau gaan. |
Ik stond chagerijnig op, want er was een koter echt hard aan het schreeuwen. Toen ging mn huisgenoot ook roepen en toen was het hek helemaal van de dam. Nu ben ik al een uur bezig met de deur uitlopen en boodschappen doen. Het probleem is dat ik niet weet of ik met de fiets moet of niet. Ondertussen heb ik de was gedaan en mn kamer opgeruimd. En verder ga ik vandaag de keuken opruimen.
|
Mijn dag tot nu toe is rock 'n roll. In de ruimste zin van dat rotbegrip.
|
Citaat:
|
Citaat:
vanmorgen van 9 tot 12 werken en mocht lekker eerder weg. ik ging net werkbriefjes brengen en ik was verdwaald in den haag en op den duur was ik bijna op de snelweg met mn fiets en iedereen keek me raar aan :confused: daarna ging ik naar de stad opzoek naar een ander rabo filiaal om te kijken of ik geld kon opnemen met mn idkaart maar dat kan dus echt alleen in de plaats waar je de rekening hebt geopend :rolleyes: toen kwam ik met mn wiel in een tramrails en viel ik op mn bek en lag mn panty open en moesten er allemaal autos stoppen :) gelukkig hielp een hele aardige oude mocro me overeind en zei oh meissie kijk toch uit. en toen zei ik dankuwel meneer en hij gaf me mn paraplu die 100 meter verderop was terecht gekomen. toen ging ik richting huis, gefrustreerd want ik heb echt ALTIJD wat met mn bankpasje :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat is mij ook een keer overkomen, en een litteken eraan over gehouden(n) kut tramrails
ik ben net natgeregend omdat ik moest lopen met de hond en ik nam een paraplu mee maar die ging kapot door de wind. en nu wil ik zien hoeveel geld ik om mijn rekening heb maar ik durf niet te kijken want het is vast weer heel erg:( |
Zaterdag gewinkeld in Den Haag. 's Avonds naar vriendin toe tot vanochtend. Met de trein terug, op het station van Breda er achter komen dat de trein niet verder gaat. Werk opbellen dat ik het niet ga halen. Stomme busreis. Anderhalf uur later in Delft en nu heb ik een middag vrij.
|
ik heb cake gebakken en nu luister ik melancholische muziek en hoop ik dat het eens mooi weer word pffff
|
Ik moet van maandag tot maandag werken, dit voor geld dat ik in principe al uitgegeven heb. Mijn dag is een en al pret.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |