![]() |
'Niets' is minder waar maar wel verzwegen...
Fluisterende ogen,
als je begrijpt wat ik bedoel, koesteren mijn angst bedwelmend zacht Je snapt het wachten van mijn gedachten starend naar mijn lief Je blik vertelt je liefde maar nooit is het genoeg niet in mijn macht en daarom ver van mij Schiet me neer loop mijn doe maar en zeik je zelf de gootsteeen in met angsten als de nacht zware hemden dragen bedweept met stof van vroeger een ridder op een paard in jouw gedachten één maar vierkant op het gevoel stormend laag dezelde als een jazzlegende die loopt op een tapijt schop het omver, storm bekwaam mijn angst met druiven, o zo vers beleef het lopen zo als de mens het wil wel eens stormen maar liever stroomt het gedachten over niks die alles maken eens braakte ik angst denkend aan jouw liefde zocht het somewhere else met groot succes wat is leven zonder mezelf als duivel ik vraag je niet teveel maar geef het me maar wel anders ben ik weg met volle flessen wijn en boten vol met liefde op zoek naar nog meer pijn... -------------- Wie hier iets uithaalt, er een mooi geheel van maakt en mij tevreden stemt, wint: a) een snicker (voor de jongetjes) b) de rest ( voor de dames) Ik wacht met Smart en anderen.... ----------------- |
dus eigenlijk zeg je , knap mijn vuil werk even op? (y)
|
Het is iets te lang.
Knippen dus. Soms komt de rijm ook wat 'gehakkeld' over. Hpou je gedicht zo natuurlijk mogelijk, als rijm niet goed past doe het dan niet. voor de rest is het wel ok |
Het is een verzemling van blabla....
dus idd...knap t op, niet het vuile werk want het is niet vui, ik vrag jullie gewoon om die troep even normaal te maken.Zo niet, dan is het geen troep maar klaarblijkelijk een meesterwerk, ik ben het er niet mee eens, maar so be it..... kusje |
Je wilt dat wij er een beter gedicht voor je van maken?
Ik heb 'm trouwens nog niet helemaal gelezen, maar ik las 'm over en zag somewhere else staan. Geen engelse woorden in een nederlands gedicht. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |