![]() |
Zonder bh natuurlijker?
Een enkele keer heb ik na het douchen ofzo wel eens een truitje aan zonder bh eronder. Mijn vriend vind dit geweldig om te zien, volgens hem komen mijn borsten dan natuurlijker uit. Hij zou het ook wel mooi vinden als ik onder sommige truitjes helemaal geen bh zou dragen.
Ikzelf voel me daar echter niet echt prettig bij. Ik vind de vorm van mijn borsten zonder bh minder mooi (ze lijken ook wat kleiner dan) en voel me ook heel 'naakt' als ik zonder bh over straat zou gaan. Plus dat het dan duidelijk te zien is dat ik geen bh draag, en andere mensen op straat daar dan ook naar gaan kijken. Maar goed, nu ben ik wel benieuwd naar jullie mening hierover. Draag jij zelf altijd een bh, of ga je ook wel eens zonder bh de deur uit en vindt je het wel of niet mooi om te zien? |
Stel nou dat je moet rennen voor de bus, wat is dan praktischer? Als ik een meisje was zou ik er altijd een aan doen (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-kvind 't niet mooier
-tis niet praktisch dus tja dan blijft er niet veel over, dan gewoon een bh aan te trekken :) |
Ik vind het ook niet mooier, én voel me veel prettiger met.
|
Ik heb een teringhekel aan die dingen en zonder ziet het er ook best oke uit dus dan is de keuze snel gemaakt. En ik ben te lui om te rennen.
|
ik persoonlijk vind t erg sexy als een vrouw geen bh draagt:)
maar das mijn bescheiden mening |
Een bh overdag dragen is bij mij eigenlijk een gewoonte geworden. :|
|
Ik heb niet altijd een bh aan, soms heb ik er geen zin in, vind geen bh lekkerder zitten dan wel een bh.
Bij min of meer strakke kleren meestal wel, omdat anders mijn borsten 'platgedrukt' worden en dat staat niet zo mooi. En bij doorschijnende kleren natuurlijk ook. Bij dingen met spaghettibandjes meestal niet, want ik vind t niet mooi als je behabandjes daar onder uit komen en strapless bh's blijven niet fatsoenlijk zitten bij mij. Oh en voor ondersteuning heb ik het niet echt nodig behalve als ik ga springen, maargoed, springen is geen levensbehoefte. Of het al dan niet 'natuurlijker' is kan me niet zo veel schelen. |
ik loop in de zomer vaak zonder bh's rond omdat ik het kan hebben en omdat bh's vaak irritant zijn vooral als het warm is
|
ik draag altijd een bh want anders voel ik me bekeken :o
|
Citaat:
|
Komt weleens voor, maar zeer zelden. Om dezelfde reden: Het zit/is kut, en ik vind het niet mooi. :o :|
|
mijn vriend vind het ook vaak mooier als ik geen bh draag onder mn truitjes.
als het warm is doe ik heel soms ook geen bh aan, lekker luchtig, maar dan alleen als ik ga shoppen of ik ws toch weinig mensen zal tegenkomen die ik ken. Naar school zal ik het minder snel doen. |
Ik draag nooit een beha, maar ik heb dan ook minder dan jij, dat scheelt toch een cupmaat. Ik heb nog niet gemerkt dat ze ervan gaan hangen, overigens. Ik heb wel een echte beha, geloof ik, uit de tijd dat ik wat minder dun was, en de dames dus wat groter, (had toen 75 B!) maar dat knelt en ik kreeg bloeduitstortingen op mijn magere ribbenkastje van de beugels.
Als ze gespannen zijn vanwege de hormonen, draag ik wel eens een topje, die geeft dan net de steun die prettig is zonder te knellen. Het is natuurlijk mooier zonder, maar ja, comfort is ook wat waard. Een beha onder kleding zien doorschijnen of de naden zien zitten vind ik echt geen gezicht. |
Citaat:
|
Nou ik heb cup D en dat zit echt niet lekker zonder bh!
|
Citaat:
|
Even wat fotos ter vergelijking mensen!
|
meestal wel, maar onder truitjes met bv een open rug niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, het is iig wel makkelijker dan een oude vrouw van bijna 100 kilo in een corset te moeten proppen met 20 haakjes aan de achterkant :D |
licht er echt aan watvoor topje
voor de meeste gevallen: hou die hangdingen maar lekker in je bh zitten :) |
Citaat:
:D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vind het fijner om een bh aan te hebben naar mijn werk. Als ik thuis ben heb ik eigelijk nooit een bh aan, waarom zou ik. Zit lekkerder en als er iemand onverwachts langskomt zal die heus niet aan iedereen gaan vertellen dat ik geen bh aan had.
Het staat soms wel wat mooier om wel een bh aan te hebben. Gelukkig is het verschil met/zonder niet heel groot bij mij. Mijn vriend heeft het liefst dat ik iedere dag zonder bh zou rondlopen. |
Citaat:
|
Ik draag een beha want ik hou van decolletee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou als ik geen bh aan heb, staat het niet echt geweldig (n) jammer genoeg.
daarnaast is het gewoon praktiser |
als je bijna geen tieten hebt lijkt t me wel fijn af en toe zonder bh, ik heb ze echter wel dus ik draag altijd een bh, heel soms een bikinitopje als ik echt geen zin heb in beugels.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb eigenlijk altijd een bh aan onder m'n kleren. Omdat ik het mooier vind, en praktischer.
Zou me ook niet echt op m'n gemak voelen zonder. Ben een keer (in de winter gelukkig, had een dikke trui aan) in alle haast 's ochtends vergeten er 1 aan te trekken. Vond het maar niks. :s |
sasbeest :d
en ik wou dat godverdomme in hoofdletters. :mad: |
nou ik ben weleens mn schooltas vergeten naar school maar nooit mn bh.
|
tsja als je het kan hebben why not? als je grote boobies hebt zou ik het niet doen en echt hele kleine ook niet want dan krijg je zo'n 'rozebottel'effect en zie alleen een tepel :(
maar als ze een mooie vorm hebben en niet te groot vind ik het geen probleem. je kan meestal zelf wel afleiden bij wat voor persoon het kan en bij wie niet. |
ik vind het bij mij heel lelijk zonder bh dus alleen 's nachts geen. als ik opsta is een van de eerste dingen die ik doe een bh aandoen.
|
Ik draag meestal een bh, alleen 's nachts en savonds na het douchen niet.
En bij bepaalde truitjes ook niet, truitjes die in mijn nek lopen bijvoorbeeld. |
Zonder beha zien mijn tieten er raar uit, dus heb ik altijd een beha aan, behalve als ik slaap.
|
Euhm denk dat ik de laatste 6 jaar een keer bh heb aangehad (op verzoek van mijn vriendje, die wel eens wilde dat ik er een aan had, leek hem wel spannend). Ik vind het ondingen en heb ze gelukkig ook niet echt nodig. Geen last van hangers, zere borsten of overdreven gehuppel in het shirt. Lucky me ws.
|
Ik heb liever een bh aan. Als ik er geen aan heb, vallen mn tetten maar alle kanten uit en heb ik het idee dat ze met de minuut lager zakken.
Enkel als ik slaap heb ik geen bh aan, en dat bevalt me prima (y) |
laat ik maar eens een lekker neutraal antwoord geven: hangt er van af of het bij je past, of niet. Als je bijvoorbeeld stevige, kleine borsten hebt, vind ik het mooier dan een cup driedubbel Z (bij wijze van spreken natuurlijk) die op je knieën hangen.
|
nee, dan lijk ik net een man
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42. |