![]() |
schoonouders blunders
Hebben jullie wel eens van die blunders gemaakt bij je schoonouders??
Ik begin: Ik kwam daar eten, (ik eet nooit zo vaak mee) en bij mijn vriend thuis is het zo dat ze bidden voor het eten.. Nja, oke... Ik bidt mee... we zitten te eten en ik reageer op iemand die wat zegt: "JEZUS!" :o Zijn ouders kijken mekaar aan, ik loop rood aan... :evil: |
Snel erachteraan zeggen: "IK GELOOF IN JE!!!" (Y)
|
Nee.
|
Citaat:
|
Ik ben een keer met mijn ex het huis binnengelopen tijdens actie tussen zijn ouders in de woonkamer.
Dus niet echt een blunder van mij, maar wel heel vreemd. |
Niet echt geloof ik.
Wel een keer gehad dat zo erg moest lachen tijdens het drinken dat het overal terecht kwam. Maar daar moest ze alleen maar om lachen(y) |
Voor zover ik weet heb ik nog nooit geblunderd in het bijzijn van schoonouders. Of ik moet dat heel diep weggestopt hebben :p
|
nee, maar het zijn ook niet echt mensen bij die je per ongeluk kunt kwetsen of die iets dom van je vinden.
|
ik heb een keer toen ik dronken was (feestje bij mijn ex thuis) eerlijk antwoord gegeven aan zijn moeder die vroeg of ik haar een ouderwetse trut vond
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet dat ik weet:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Niets ten nadele van Methuselah of course :cool: |
Citaat:
|
Mn exlief en ik zijn eens door het bed gezakt en het was wel te horen tot beneden :o .. Nochtans lagen we gewoon opt het bed te zoenen :D
|
Ik schaam me in principe zelden ergens voor dus kan ook niet echt voorbeelden noemen :p
Behalve dan dat ik een keer strontzat een vriend van de familie helemaal verrot gescholden heb op een feestje bij ex thuis. Iedereen stond naar me te kijken. :bloos: :bloos: Hij had het wel verdiend trouwens, ik heb er ook niet al teveel gezeik mee gehad. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |