![]() |
Ikea
Vakantie... :)
Ik liep door de IKEA... Hé, daar heb je weer van die modellen-mannetjes. Laat ik er eens een paar meenemen en er iets mee doen! dus: http://i7.photobucket.com/albums/y29...3/DSC00588.jpg Nou: wat vinden jullie ervan? :D |
Die zwart witte is zoooo gaaf! De rest vind ik niet zo, de zwarte is té eenvoudig en de blauw rode... Hmm nee, niet mijn stijl...
Leuk idee trouwens wel! |
Zwart - Wit is heel geinig gedaan, beetje Harlekijn achtig,
bij die zwarte vind het maar nutteloos dat je hem geschilderd hebt :confused: Of ga je hem nog verder afwerken? Nu is ie maar saai. |
Citaat:
Het is op deze foto wel slecht te zien, maar die zwarte is glanzend en die andere twee zijn mat. Door de glanseffecten heeft die ook iets speciaals (vind ik) |
trouwens, als Batmanfan zijnde, waarom verf je hem niet groen en maak je er een soort Riddler van? :cool:
|
weetje wat die zwarte mist?
een batmanlogo op z'n borst. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
dat idee had ik ook al gehad maar mijn "naaste omgeving" raadde me aan eens een keer iets niet Batman te maken :bloos: (maarja, het gebeurt toch wel denk ik :D ) |
ja
|
ach, er is niets mis met een gezonde Batman verslavinge, (die ik overigens deel met een nog grotere spidermanverslaving)
mmmm misschien ook maar eens naar de Ikea gaan :) |
Citaat:
Ok, die gaat dan nog wel..... Maar toch: BATMAN! :D (y) |
spiderman is cool
maar de films verneuken het. Die kloppen gewoon niet. |
Twee mislukte, en een gelukt schaalmodel van een crashtest dummy.
|
Las trouwens ooit een spiderman-batman crossover, met als gemeenschappelijke vijanden Joker en Venom, was nog heftig :cool: .
|
batman is gay. spiderman en x-men (L)
|
Citaat:
Verder mooi gedaan (Y). Die zwart/witte is het beste. Misshien moet je ook een gewone clown maken? (A) |
die blauw-rode mag nog wel een laagje rood over de rode stukken.
|
hm.
|
heheh errugh kewl, vooral de zwart witte
Damn ik wou dat het mijn idee was :o :p |
Citaat:
Comics en tv-serie zijn idd beter Citaat:
Nu weer ontopic graag |
Citaat:
Citaat:
Dummy |
haa dis erg leuk! vooral de zwart witte.
bedenk opeens dat ik ook nog zo'n ding heb staan. idee |
Vriendinnen van mij hebben voor KCV zo'n mannetje in een zelfgemaakte romeinse legerrusting gestoken, dat was ook echt heel vet :P
Zwartwitte is mooi, de rood blauwe niet goed dekkend geverfd en de zwarte hmmja beetje saai. |
Waarom niet pimpelpaars met een goud randje?
|
jeej een paar ingekleurde poppetjes :confused:
|
Ik vind het idee grappig, 'k vind die zwart-witte ook wel leuk gedaan maar gaat het nou alleen om de poppetjes zelf of ook om de foto, want ik vind de foto zelf niet echt boeiend.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |