![]() |
daten met collega
Wat vinden jullie van het Daten met een collega?
|
Dunno, ik werk niet. :)
Zou nog wel tof kunnen zijn, maar ook minder tof als de date niet goed gaat of net als de date wél goed gaat maar de relatie erna iets minder. ;) |
werksex he.
|
Citaat:
|
Hmm ik stem tegen.
Het is wel heel leuk, maar als het over een tijdje ophoudt, zie je elkaar nog wel op de werkvloer en dat kan heel irritant zijn. Bovendien heb ik geen zin in praatjes/roddels over mij op de werkvloer. |
Citaat:
Ik heb een relatie met een 'collega', maarja dat is alleen een bijbaantje dus dat telt niet echt. Als je echt fulltime bij het werk elkaar ziet denk ik dat dat je werk toch wel beinvloed. En dan meestal niet ten goede... |
Wat Roos zegt. Bovendien zijn de vrouwen op mijn werkplek allemaal in de dertig en getrouwd of hebben ze een HSR (Heel Serieuze Relatie).
|
Ik heb gedate met een collega. Maar ik werkte maar 1 dagje per week met hem. We hebben het trouwens al die tijd stil gehouden daar. :cool:
|
grootste fout die ik ooit gemaakt heb.
|
Ik werkte niet met haar direct, maar af en toe (andere afdeling). We zagen elkaar wel ongeveer elke dag. Toen kregen we iets, en nu is het uit en zien we elkaar nogsteeds bijna elke dag, maar dat gaat prima.
Dat geluk moet je hebben... |
Citaat:
|
Ik heb een keer gezoend met een collega, vond 'm heel erg leuk. En ik dacht dat ie mij ook wel leuk vond, omdat ie complimentjes maakte, nog wat met me wilde gaan doen erna, me smste etc..
maar ineens deed ie erg kortaf en arrogant, en ik heb geen idee waarom.. Gelukkig werk ik niet zoveel met 'm.. En daarom lijkt 't me niet zo handig om met een collega te daten ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Keer het omgekeerde gehad: een collega werd verliefd op mij. Nooit wat mee begonnen, om verschillende redenen. (Hij was te jong, niet bijzonder intelligent en tja, ik vond hem gewoon niet leuk:o) Ook al drong iedereen nog zo aan, ik heb het altijd geweigerd:)
|
Ta, je kan het doen, een officeromance, maar bedenk dat je nog wel iedere dag tegen die kop moet aankijken als het weer uit is. Erger nog, ook als het niet uitgaat moet je de hele dag tegen die kop aankijken, en volgens mij is dat de bestre manier om ervoor te zorgen dat het weer uitgaat.
Beter van niet, dus. |
Citaat:
|
Een collega van mij heeft zojuist een korte relatie gehad met een collega ( wlliswaar van een andere afdeling). Ik kan me niet voorstellen dat je dan nog gemakkelijk naar je werk gaat. Kijk als het klikt is het leuk, dan kun je samen rijden, lunchen etc. Maar als het dus MISGAAT...pff probeer elkaar maar voor zo'n lange tijd te ontwijken :s
|
Citaat:
Ik denk dat 't ongeveer zo is als bij school-relaties. Maar dan natuurlijk weer niet met de leraar/lerares. En op je werk dus ook niet met je baas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |