![]() |
Mannen in uniform!
Wat vinden de dames hier van mannen in uniform?
Ik vind het zelf vaak wel iets opwindens hebben, mist het die persoon een beetje staat natuurlijk en het geen belachelijk uniform is. Maar een van de eerste keren dat ik mijn vriend in zijn scoutinguniform zag lopen... donker koppie, donkerblauwe bloes, strakke spijkerbroek....damn :o En die reactie lokt ie daarmee nu nog steeds uit trouwens :D En vooruit, voor de mannen hier natuurlijk de vraag wat zij vinden van vrouwen in uniform. Weet namelijk dat veel mannen mij in datzelfde scoutinguniform ook wel heel aantrekkelijk vinden ;) |
vrouwen in leren pakje (Y)
nee. vind ik niks. |
Scoutinguniform? :confused: donkerblauw overhemd met een spijkerbroek :confused: Ik dacht dat je doelde op mariniers ofzo.. en van vrouwen in uniform word ik nou niet echt opgewonden. Een pak kan mooi staan maarja, dat heeft dan weer weining met een uniform te maken.
|
Pak/uniform heeft wel wat. Bij het zien van mariniers/militairen kijk ik toch altijd nog wel een keertje extra om. Vind het altijd wel uhm leuk, haha. Hoe dan ook.. Voor mij redt toch niets het bij colbertjes met spijkerbroek, shirt, witte schoenen, schoudertas en soms een pet.. :p
Bij een scoutinguniform kan ik me dan wat minder voorstellen, maargoed. :d |
:rolleyes: Hm, ik geloof niet ik speciaal iets met uniformen
om de uniformen. Maar met een prettige verschijning in een bepaald uniform, zal 't niet tegenwerken.. |
Scoutinguniforms zijn de bomb diggy.
|
ik vind alleen mannen in een 3 delig pak lekker, en ik vind de oude uniformen van de marrechausse van ongeveer 15-20 jaar geleden heel erg mooi (wij hebben die een, daarin lijken alle jongens om op te vreten) :bloos:
|
Geef mij er maar zes! :bloos: :rolleyes:
Echt, ontzettend heet zijn (sommige) mannen en jongens in uniform. Maar het moet ze wel staan dan, niet een mager gozertje met een veel te brede blazer, dat ziet er natuurlijk niet uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar een scoutinguniform telt ook mee hoor, compleet met baret en een das als je wil. Maar het leuke eraan is vooral de krachtigheid die mensen in uniform ermee uitstralen denk ik. Iets met machtsverhoudingen, er wordt altijd wel tegenop gekeken. Ik denk dat het dat voor mij zo aantrekkelijk maakt :) |
Leuk, maar niet bepaald opwindend.
|
De leren broek van een bepaalde motoragent en het kontje daarin waar ik op de snelweg ooit kilometers lang het volle zicht op had...en dan had ie ook al zo'n leuk koppie gehad toen hij me aan de kant van de weg zette en bekeurde.
Beste bekeuring van mijn hele wegcarriere geweest! |
Citaat:
OT: mneuh ik heb er eigenlijk niets mee... |
ik vind mannen in uniform niet -extra- sexy geloof ik.
|
Ik heb ze liever zonder bovenstuk mits ze een prachtig, redelijk gespierd goddelijk lichaam hebben natuurlijk (y)
|
een mooie man in pak of uniform (niet van scouting oid ehh) vind ik mooier en aantrekkelijker dan een mooie man in gewone kleren. Dus niet dat elke man onweerstaanbaar wordt als ie een uniform draagt :nono: Had het er laatst over met mijn vriend, er waren namelijk nogal veel soldaten in Nijmegen met de vierdaagse :o . Conclusie was dat een pak of uniform status en macht uitstraalt en het daardoor (onbewust) aantrekkelijk gevonden wordt door vrouwen. tsja tis zoo simpel.
|
er zijn mannen die er ontzettend mooi in worden. Ja, ik vind het mooi. een pak, uniform, hoe je het ook noemen wil, spreekt mij wel aan, maar ik zal niet meteen in katzwijm vallen.
|
Citaat:
Ja, eens. :) |
Citaat:
|
Heel mooi (y) Een mooie vent in een politie-uniform, of van het leger, ziekenhuis, brandweer, pilotenuniform, ik vind het heel aantrekkelijk.
|
Citaat:
Verder heb ik niet zo veel met uniformen, wel draag ik regelmatig een pak :) |
Overigens een vraagje, gaat het dan om het 'werk'uniform of de 'gala'kleding.
|
Ja ik vind 't wel wat. Vooral een piloten uniform ofzo :cool:, daar heb ik wel iets mee.
Het uniform van de RET conducteur dig ik dan weer niet zo ;) In Istanbul waren er veel jongens met een overhemdje, losse das, blauw jasje, stond echt leuk als je zo'n groep voorbij zag komen, ik denk dat het schooluniformen ofzo waren. |
Ja, naar militairen/mariniers enzo zal ik toch wel eerder kijken ja :p
|
Citaat:
|
Ik word er niet wild van
Citaat:
|
Citaat:
|
als ik een uniform aanheb zal ik eerder uitgelachen worden door de vrouwen dan dat ze me aantrekkelijk zullen vinden, vraag mij niet hoe het komt :(
|
Nee, ik vind vrouwen in uniform niet bijzonder aantrekkelijk.
En voor de dames die mannen in uniform aantrekkelijk vinden: is dat alleen 'mooi'? Of speelt er ook iets van macht/kracht mee? |
Citaat:
|
..Maar dames, er is wel een verschil tussen een pak of een uniform hoor.. Ik lees wat antwoorden waar dat door elkaar loopt..
en zo weet ik natuurlijk nooit wat ik nou moet aantrekken.. ;) |
Citaat:
|
Mijn ventje is een flik en kan me nog steeds bekoren als hij zijn uniform aan heeft wekt een aangename kriebel op ;)
|
Citaat:
|
scoutinguniforms vind ik niets, maar schooluniformpjes... hoh... :eek:
Hitsig. |
Ik heb een mantelpakje met een kort vrolijk uitwaaierend plooirokje, en dat doet het altijd heel erg goed hoor!
Een man in een mooi kostuum vind ik vaak mooier dan een in uniform, of het moet een erg cool uniform zijn. Een buschauffeur of treinconducteur wekt niet echt de lusten op. Een brandweerman of een politieagent, kijk, dat is andere koek. Generaal Schwarzkopf met zijn dikke pens in zijn camo-pakje, daar doe ik niks op, maar een strakke marinier in gala...hoei! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Oh en Muchacha, tegenwoordig zijn de ziekenhuisuniformen alleen nog maar praktisch, daar is niet veel opwindends meer aan ;) En je mag er alleen maar heel saai wit ondergoed onder aan, anders schijnt het te veel door.. |
Citaat:
|
Maburaho de gexxte
|
Ik moest serieus drie keer kijken voor ik doorhad dat dat rooie ding midden in haar gezichtje NIET haar neus moet voorstellen... :D
|
Uniform, mwah. Pak, yeah!
Mijn vriend in pak, yeahyeah! |
Citaat:
Bovendien zijn dat woudlopers :o |
Ohja, dat is ook zo :o
Nouja, all the same, beetje in het bos stoute dingen doen. |
Wie zou jij doen
http://www.scouting.org/pubs/gss/a/leaders.jpg of http://www.kneehighboots.org/schoolu...hoolgirl07.jpg :| :( |
mannen in landmackt of mariniers pak..*smikkel*
:p |
Citaat:
bij de KL te gaan.. ;) |
Pak, ja.
Groen legerkloffie, mwah. 'De rest', bah. |
nou ja..ik ben geen vrouw, maar ik denk dat ik voor (het grootste deel) van de dames kan spreken als ik zeg dat die neonazi's die ik laatst zag (gekleed in nazi-uniform, samen met dat hakenkruis op de schouder) toch niet echt zo heel sexy zijn:S
|
Vrouwen in uniform? Miaaaauw... :p
En dan bedoel ik vrouwen in een broekpak of mantelpakje. Scoutinggear word ik nou niet bepaald geil van ofzo :rolleyes: Maar ja dus, vrouwen in uniform? Hééééééééééérlijk. Greetzzz, Gent :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |