![]() |
puma's (schoenen)--> vies
Ok je hebt net nieuwe puma's en ze zijn binnen een paar dagen al enorm ranzig... op welke manier krijg jij ze weer schoon?
Ik zou zeggen wasmachine, maar kunnen ze daar tegen? |
ja, ik neem aan van wel als je ze op 30 graden wast.
|
terug brengen naar de scapino :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stoffen schoenen met wat rubber enzo kunnen meestal wel tegen de wasmachine maar dan moet je ze niet centrifugeren, en ook niet in de droger doen.
leren schoenen kun je poetsen met schoenpoets :P schoenen met een kunststof laagje kun je schoonmaken met een vaatdoek en afwasmiddel. Suede schoenen moet je gewoon niet vies maken. |
Nee zijn van stof echt weer zo'n eenmalige collectie en ik verpest ze weer!!! :mad:
maar misschien wordt t dan wel de wasmachine... :D |
Ik heb nooit nieuwe puma's :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
poema's -> vies, no shit.
|
Citaat:
@TS als je ze nou gewoon meteen verknipt en weggooit, heb je er geen last meer van! probleem opgelost :) . |
ik ben naar werchter geweest waar mijn schoenen behoorlijk vies werden.
ik maak ze altijd gewoon schoon met een nagelborstel, het lieft met een olifantje erop, en wat voor zeep boeit me echt niet. probeer dit alsjeblieft niet met suede ofzo, heb ik ook nooit geprobeerd |
Citaat:
JA INDERDAAD LEKKER PUH |
Citaat:
|
Doe jezelf en de rest een plezier en was ze op 70 graden. (y)
|
of reageer gewoon niet in dit topic zodat het niet weer bovenaan staat :confused:
|
gympen horen vies
|
Inspuiten met een goedje.
|
inspuiten met een spulletje huhuhuhuh:)
|
Citaat:
|
De modderzooi laten drogen en het eraf borstelen met een uhhh oud nagelborsteltje ;)
|
Dit is een groot nadeel van Puma's dat de stof al bijna op de grond begint. Waardoor ze snel vies worden en je weer nieuwe moet kopen :p
Daar heeft de puma overnagedacht. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
kwiss is de bomb.
|
Met een vod schoonmaken of met van die speciale spuitjes voor suede die je in de schoenwinkels kunt kopen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |