![]() |
bezoekers relinken wanneer ze de site verlaten
hejj ik wil zo'n code/script, die zorgt dat de bezoekers van mijn website gelinkt worden naar een andere site als ze mijn site verlaten
alvast bedankt, groetjes, halil |
:| ik weet niet of dat kan, maar het lijkt me vreselijk irritant
|
hehe...ik lees nu ff verder op dit forum...
Zo wil je dus aan zon bedrag komen met google-adsence... :p |
Opbokken daarmee zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou een server voor 35.000 mensen per dag kan ik ook nie alleen betalen he. de site is nu down, de host is (n)
|
Citaat:
Hosting in de V.S is een stuk goedkoper :) |
vs
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu we het toch over webhosting hebben:
Ik ben op zoek naar 100 GB dataverkeer p/m en 1 GB ruimte. Wie weet er een goedkope host? Het mag niet duurder dan 75 euro p/m zijn. |
Citaat:
De host die ik hiervoor had was een vriend van me uit Zweden, maar die is ermee gekapt, toen heb ik zijn VS servers overgenomen. Die heb ik nu weer van de hand gedaan en tegenwoordig zitten wij in WeDare. |
Citaat:
WeDare lijkt mij dus een goed alternatief voor hosting in de V.S, iemand anders nog tips? |
wat lullen jullie dna gek ik kan kan voor 10 dollar al 600gb bw krijgen
hier een voorbeeld: 30gb space + 200Gb bw voor $11.95 http://apt-hosting.net/compare_plans.shtml ik had nog een website , 8 dollar voor 600gb bw, maar weet nie meer welke |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
np :).
Je moet wel alles in 1 keer betalen volgens mij. Je kan ook nog hier hosting nemen is ook best goed: www.hostgator.com |
In de body tag onunload gebruikern
|
ok en nu antwoord geven op mijn vraag, als je nie weet druk maar gewoon op back of zo
|
Citaat:
Citaat:
|
Tyf op met je kk popups, denk je nu echt dat er iemand op zit te wachten als ze een site verlaten dat ze eerst weer ergens anders heen gaan. :boos:
|
Citaat:
|
Hij begint idd heel erg irritant te worden. (n)
|
Kickban
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |