![]() |
He-Man
Zag ik vandaag bij de FRS voor slechts 15 euri het spel He-man liggen (PS2).
Maar ik vind er vrij weinig over...Gamespot bericht zelfs dat het spel niet uit is :s Nu is mijn vraag, weet iemand of dat spel een beetje leuk is. Voor 15 euri kun je niet veel verwachten, en He-man heerst natuurlijk :cool: Thnx! |
Verwacht er idd maar niet te veel van. Maar €15 voor een game is toch niet erg slecht? Als je het kan missen en een He-Man fan bent dan zou ik het gewoon proberen. Kan je meteen een review voor Gamespot schrijven ;0
EDIT: Heb ff op gamerankings gekeken. http://www.gamerankings.com/htmlpage...5.asp?q=He-man De game is dus niet geweldig ofo. Kijk maar even door ;0 |
Ach, als je er 10 uur plezier uit haalt is het spel zijn geld al waard geweest in feite. En als er een multiplayerfunctie in zit is het altijd goed. (y)
|
like voor 15 euro kun je toch geen bult vallen neem ik aan?
't lijkt me opzich wel vet, zo'n he-man game :) niet altijd geloven wat gamesbladen zeggen, bijv een best cool spel als diakatana werd daar ook eens een X radicaal de grond in gestampt alleen omdat 't allemaal te lang duurde met de releasetijd enz, maar opzich was 't gewoon een mooie orginele shooter (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |