![]() |
adobe acrobat
mensen,
namens een vriendin van mij: ze heeft de tijdelijk bruikbare versie van Adobe Acrobat gedownload, en gebruikt dat bij/voor een verslag. Maar.. het geeft aan over 6 dagen verlopen te zijn. Is er een programma beschikbaar om blokkering te voorkomen, of eventueel iets met register-clean waarna het opnieuw geinstalleerd kan worden? eventueel via pm, mag ook :) |
Citaat:
Wat bedoel je trouwens met adobe acrobat, de reader of om pdf-documenten te maken? Als vervanging voor de (volgens mij gratis) reader kun je Foxit gebruiken, als vervanging voor de creator kun je Openoffice of PDF-Creator gebruiken. Trouwens, slotje aub :) |
De Acrobat Reader (noemt nu Adobe Reader, als ik me niet vergis) is gratis, net als die Foxit Reader. Voor het schrijven van PDF'jes heb je verschillende gratis programma's zelf gebruik ik vooral PDFCreator (link zie post van mrboot), maar OpenOffice heeft daarop nog wat handige uitbreidingen.
Als het echt om wetenschappelijke verslagen gaat, kun je haar ook aanbevelen om LaTeX eens te bekijken (pdfLaTeX, MiKTeX, TeXniCenter zijn hier ook nog wat trefwoorden (vooral) voor de Windows-gebruikers). Echter duurt het enige tijd voordat je LaTeX echt onder de knie krijgt, als ze dus al uitgebreid in Word gewerkt heeft, kan ze beter daarbij blijven. |
ze werkt met pagemaker, en maakt daar dan weer .pdf's van.
Ik weet niet of dat met bovengenoemde programma's kan, of dat daar een apart programma voor bedacht is (Dat te downloaden is :o)? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest gaat ILUsion zo vaak offtopic, hij maakt wel vaker van die hele verhalen. :o |
Citaat:
@mrboot: inderdaad, ik ga wel vaker off-topic, maar ik vind het beter om wat meer info te geven dan wat minder info. Zo kan de TS nog steeds kiezen wat het best bij het probleem past, natuurlijk. |
Citaat:
Maar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |