![]() |
Over wie fantaseer jij?
Tell me.
|
Over mijn vriend. En anders een 'fantasiepersoon', ik stem het eerste (y).
|
Meestal een fantasiepersoon.
|
iha over iemand die ik leuk vind
|
Aan wie er die dag maar een horny gedachte in me oproept (y)
|
Over iedereen die ik lichamelijk aantrekkelijk vind, maar het meest over degene die ik leuk vind
|
Meestal degene die ik op dit moment leuk vind. Oh, wat is ze lekker.
|
Ik denk wel eens aan mijn vriend, maar echt "fantaseren"... neuh daar doe ik niet aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil ze wel enigzins kennen of voor mijn gevoel een goeie inschatting kunnen maken hoe ze er uit zien.. :o |
Fantasie persoon:)
|
Citaat:
Maar hoe gaat dat dan..? Want hoe ziet zo'n fantasiepersoon er dan uit..? |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: meestal over mn vriend. |
Citaat:
Johnny Depp met Brad Pitt ofzo. En nog een paar anderen. |
David Grohl.
|
Mijn vriend en soms iemand "zonder hoofd"
Klinkt misschien vreemd, maar dan gewoon een persoon waarvan ik het gezicht niet zie, dus wel gewoon een fantasiepersoon. |
Meestal over mijn vriend. Ook redelijk vaak over een fantasiepersoon. Soms over iemand die ik ken, maar nooit iemand die ik beter ken dan alleen maar van naam&gezicht (behalve m'n vriend dan he)
|
mn vriend, al fantaseer ik niet zoveel, meestal is t meer gewoon denken
|
Me super lieve vriend natuurlijk!:)
|
Iemand die ik op het moment leuk vind
|
geld antwoord 1 ook als in: over meerdere mensen die ik leuk vind?...tegelijk? :D
|
Over me lieve vriendje en over een goede vriend (dat laatste ken ik beter maar niet doen)
|
Citaat:
|
Degene die ik op dit moment leuk vind. :o
|
Citaat:
|
Mijn vriend(in)/degene die ik op dit moment leuk vind.
Een ex. Iemand die ik ken maar in wie ik verder niet echt geïnteresseerd ben. Een beroemdheid. Een toevallige persoon uit een bepaald soort blad/film/website. Dus stem ik maar op: Al het bovenstaande/altijd iemand anders. Wel vreemd eigenlijk dat ik altijd over een bestaand persoon fantaseer, ook al ken ik die persoon verder niet. :confused: |
Mijn vriend(in)/degene die ik op dit moment leuk vind.
Een ex. Iemand die ik ken maar in wie ik verder niet echt geïnteresseerd ben. Een beroemdheid. Een toevallige persoon uit een bepaald soort blad/film/website. Al het bovenstaande/altijd iemand anders. En zelfs over mensen die ik absoluut niet mag :o Iedere fantasie heeft wel z'n leuke kanten :) |
Ik fantaseer niet:s. Ik denk wel eens aan mijn vriend, maar niet op een fantaseermanier. Meer over dingen die we al gedaan hebben, zegmaar.
|
Mijn vriend.
En een paar maanden geleden ook even over een goede vriend :bloos: Ik snap eigenlijk niet hoe mensen kunnen fantaseren over een persoon zonder hoofd? Maw iemand die ze niet kennen? Zelfs al was ik niet verliefd, dan zocht ik er mij nog de aantrekkelijkste jongen uit die ik wel al minstens een paar keer had gezien en liefst ook gesproken om over te fantaseren... |
M 'n vriendin!
|
Fantasiepersoon meestal, alleen als ik erg verliefd ben wil er nog weleens een bestaand persoontje in voorkomen. Maar dat gebeurt eigenlijk weinig, weet niet waarom.
|
Duh diegene op wie ik dit moment leuk vind :o
|
Over diegene die ik op dat moment leuk of een lieve meid vind....
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bekenden
|
waarom staat er geen optie: Niemand
Er zitten hier niet alleen maar pubbers :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
op degene die ik nu leuk vindt, me vriend.
heb ik genoeg aan :p |
degene die ik op dit moment leuk vind
|
Iemand die ik op dit moment leuk vind :)
|
't wisseld een beetje, soms m'n vriendje, soms een fantasiefiguur, soms een combinatie van bijden.
|
Citaat:
|
Over een vage vriend..
|
meestal over iemand die ik ken en ook woest aantrekkelijk vind en eventueel al eens mee gezoend ed. heb. :)
maar dan moet die persoon wel nog steeds mysterieus voor me zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
dus ontopic: hetzelfde als eerst |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |