Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   pijpen??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=123578)

zotwijf 10-06-2002 17:13

pijpen???

wat vinden jullie van pijpen? vinden jullie het eerder vies of vinden jullie het leuk? ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zou graag eens jullie mening weten voor als mijn vriend dit mischien zou willen doen... ;)

Anal Avenger 10-06-2002 17:27

ehh ja wel geinig :D

GeNeVa 10-06-2002 18:29

Citaat:

zotwijf schreef:
voor als mijn vriend dit mischien zou willen doen... ;)
:confused:

wie gaat nou wie pijpen?!

Kennedy 10-06-2002 19:32

Citaat:

zotwijf schreef:
...ik zou graag eens jullie mening weten voor als mijn vriend dit mischien zou willen doen... ;)
huh? onze mening voor als je vriend dit wel eens wil? dus als wij het allemaal vies vinden doe je het niet en als we het allemaal fantastisch vinden doe je het wel? het doet er toch geen zak toe wat wij vinden? als jij het leuk en spannend vind doe je het toch gewoon? je vriend zal geen bezwaar hebben denk ik. ;)

sofie 10-06-2002 21:30

Ik vind het zelf wel geil om te doen, omdat ik daardoor mn vriend opwind.. Mjah maar gewoon om het in mn mond te hebben en langzaam hard te voelen. Alleen vind ik het vaak minder, als hy mn hoofd naar beneden duwt (dat is auw) maar vind het wel lekker als hy me by mn hoofd vastpakt..
Kortom.. I love it

StefanLovertje 10-06-2002 21:35

heerlijk :)

zotwijf 11-06-2002 11:56

Citaat:

Kennedy schreef:

huh? onze mening voor als je vriend dit wel eens wil? dus als wij het allemaal vies vinden doe je het niet en als we het allemaal fantastisch vinden doe je het wel? het doet er toch geen zak toe wat wij vinden? als jij het leuk en spannend vind doe je het toch gewoon? je vriend zal geen bezwaar hebben denk ik. ;)

tja, maar als ik eraan denk vind ik het persoonlijk nogal vies(voor mij dan), maar als iedereen zegt dat het leuk en opwindend is, dan zal het wel niet vies wezen... zelf weet ik het natuurlijk niet hé, want ik heb het nog nooit gedaan... ;), daarom vraag ik het aan jullie

zotwijf 11-06-2002 11:58

Citaat:

GeNeVa schreef:

:confused:

wie gaat nou wie pijpen?!

ik hem natuurlijk, ja, het is nogal raar uitgedrukt... mischien beter: voor als mijn vriend wil dat ik het bij hem doe??? :p

Anal Avenger 11-06-2002 12:12

Citaat:

zotwijf schreef:

ik hem natuurlijk, ja, het is nogal raar uitgedrukt... mischien beter: voor als mijn vriend wil dat ik het bij hem doe??? :p

hoezo natuurlijk? er bestaat tegenwoordig zoiets als een strap-on

'I'he Prophet 11-06-2002 12:26

Citaat:

Anal Avenger schreef:

Om over transsexuelen en hermafrodieten maar te zwijgen :p.

nare man 11-06-2002 12:33

Citaat:

Anal Avenger schreef:

Om zo'n ding te pijpen hoef je echt niet met z'n tweeën te zijn...

Anal Avenger 11-06-2002 13:20

Citaat:

nare man schreef:

Om zo'n ding te pijpen hoef je echt niet met z'n tweeën te zijn...

dat ding is ervoor gemaakt om om te doen, dan kan je er zelf niet bij lijkt mij, tenzij het zon jeff striker replica is :D

Rosie 11-06-2002 14:48

ik vind het wel leuk/lekker en hij oko whahaha..

Anyway, volgens mij is zo'nm soorrt topic net al geweest.. nouja maakt ook niet uit..

En absoluut niet vies,. ook al dacht ik de eerste keer wel van.. houd ie um wel schoon whahahaha

doegies xxx Rosie

)Vampje( 11-06-2002 17:06

Ik vind het heerlijk, geweldig, fantastisch, geil en kan er geen genoeg van krijgen. Vooral met veel variatie is het fijn om te doen, en hij vindt het ook wel grappig geloof ik... :D :D

muckymouse 11-06-2002 17:09

kben in de leer

*Shorty* 11-06-2002 20:07

Ik vind het niet zo erg om te doen, als het maar niet te lang duurt

Little me 11-06-2002 22:58

Citaat:

zotwijf schreef:
wat vinden jullie van pijpen? vinden jullie het eerder vies of vinden jullie het leuk? ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zou graag eens jullie mening weten voor als mijn vriend dit mischien zou willen doen... ;)
Ik vind het geweldig om te doen en dan de gezichtsuitdruk van mijn vriendje, daar word ik alleen maar geiler van ;)

M@TRIX 12-06-2002 09:29

Citaat:

zotwijf schreef:
voor als mijn vriend dit mischien zou willen doen... ;)
jaja.... wil hij jou pijpe??;) LOL

ik vind het lekker... zoals me vriendin het doet.... gewoon TE LEKKER!!

MissBi@tch 12-06-2002 10:08

eerst vond ik het niet leuk om te doen nu vind ik het keileuk en lekker om te doen...

Kl@proosje 12-06-2002 10:09

De allereerste x vond ik het maar nix....pijn in mn kaken :( , maar oefening baart kunst :D Vnd het nu echt wel leuk en lekker enzow om te doen, als ik zie hoe mn vriend ervan geniet geniet ik zelf ook zeg maar....

Liefs,
Kl@proosje

zotwijf 12-06-2002 13:04

[QUOTE]Kl@proosje schreef:
[B]De allereerste x vond ik het maar nix....pijn in mn kaken :(

????
gaat dat dan zo ongemakkelijk??

sexybitch 12-06-2002 13:14

Ik vind het altijd wel leuk om te doen!!! En het gaat helemaal niet ongemakkelijk!!! Je moet gewoon rustig beginnen. En doen wat jij denkt dat hij lekker vind... vind hij het niet lekker merk je dat vanzelf wel!!! En ja ik krijg ook wel is pijn in mijn kaken... maar dan moet je gewoon ff andere bewegingen maken!!!

Kl@proosje 12-06-2002 15:02

[QUOTE]zotwijf schreef:
[B]
Citaat:

Kl@proosje schreef:
De allereerste x vond ik het maar nix....pijn in mn kaken :(

????
gaat dat dan zo ongemakkelijk??

Haha, nou....
kijk, was de eerste keer, dus waarschijnlik voor hem ook nog niet echt super, bedoel, dan weet je dus nog niet wat ie preices lekker vind. En dus duurde het best lang...vandaar :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45.