![]() |
pijpen???
wat vinden jullie van pijpen? vinden jullie het eerder vies of vinden jullie het leuk? ik heb het nog nooit gedaan, maar ik zou graag eens jullie mening weten voor als mijn vriend dit mischien zou willen doen... ;)
|
ehh ja wel geinig :D
|
Citaat:
wie gaat nou wie pijpen?! |
Citaat:
|
Ik vind het zelf wel geil om te doen, omdat ik daardoor mn vriend opwind.. Mjah maar gewoon om het in mn mond te hebben en langzaam hard te voelen. Alleen vind ik het vaak minder, als hy mn hoofd naar beneden duwt (dat is auw) maar vind het wel lekker als hy me by mn hoofd vastpakt..
Kortom.. I love it |
heerlijk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het wel leuk/lekker en hij oko whahaha..
Anyway, volgens mij is zo'nm soorrt topic net al geweest.. nouja maakt ook niet uit.. En absoluut niet vies,. ook al dacht ik de eerste keer wel van.. houd ie um wel schoon whahahaha doegies xxx Rosie |
Ik vind het heerlijk, geweldig, fantastisch, geil en kan er geen genoeg van krijgen. Vooral met veel variatie is het fijn om te doen, en hij vindt het ook wel grappig geloof ik... :D :D
|
kben in de leer
|
Ik vind het niet zo erg om te doen, als het maar niet te lang duurt
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind het lekker... zoals me vriendin het doet.... gewoon TE LEKKER!! |
eerst vond ik het niet leuk om te doen nu vind ik het keileuk en lekker om te doen...
|
De allereerste x vond ik het maar nix....pijn in mn kaken :( , maar oefening baart kunst :D Vnd het nu echt wel leuk en lekker enzow om te doen, als ik zie hoe mn vriend ervan geniet geniet ik zelf ook zeg maar....
Liefs, Kl@proosje |
[QUOTE]Kl@proosje schreef:
[B]De allereerste x vond ik het maar nix....pijn in mn kaken :( ???? gaat dat dan zo ongemakkelijk?? |
Ik vind het altijd wel leuk om te doen!!! En het gaat helemaal niet ongemakkelijk!!! Je moet gewoon rustig beginnen. En doen wat jij denkt dat hij lekker vind... vind hij het niet lekker merk je dat vanzelf wel!!! En ja ik krijg ook wel is pijn in mijn kaken... maar dan moet je gewoon ff andere bewegingen maken!!!
|
[QUOTE]zotwijf schreef:
[B] Citaat:
kijk, was de eerste keer, dus waarschijnlik voor hem ook nog niet echt super, bedoel, dan weet je dus nog niet wat ie preices lekker vind. En dus duurde het best lang...vandaar :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |