![]() |
Help snel ik moet oppasen op een kind van 2/5n ik weet niet wat ik de hele dag moet d
HELP SNEL IK MOET OPPASEN OP EEN KIND VAN 2/5 EN IK WEET NIET WAT IK DE HELE DAG MOET DOEN MET HEM...
hij komt al over 2 minuten en ik heb geen enkel idee wat ik moet doen met hem de hele dag stil zitten is ook niet leuk dus tips graag :D |
knutselen, leren vlechten, lampion maken van oude melkpakken enzo.
met blokken bouwen, kleuren, tekenen, doen wat hij zelf wilt, naar de speeltuin gaan.. |
zo een kind rent vaak zelf ook genoeg rond..
zie met hem maar een lampion te maken (y) denk dat blokken torens, autootjes e.d meer in de smaak vallen |
In een kast stoppen met een fles drinken en een zak chips, dan redt hij/zij het wel.
|
Geef 'm een doos blokken en hij vermaakt zich wel :) Daarnaast kan je misschien als 't buiten mooi weer is iets buiten gaan doen, een bal over rollen of trappen ofzo :)
|
Wie het langste z'n mond kan houden.
|
Wat je ook doet, laat hem geen muziekzenders kijken! In godsnaam!
|
Voorlezen is ook altijd leuk.
|
Ga de eendjes voeren (wel opletten natuurlijk), dat doet het altijd goed bij die leeftijd.
En ga simpele dingen met hem doen, zoals met een bal spelen. Denk in ieder geval niet te moeilijk. Ze zijn met de simpelste dingen al tevreden. |
Een kind van 2/5? :confused:
2/5 van een jaar? |
2,5 jaar?
2 of 5 jaar? 2 en 5 jaar? :s |
Ik lees die dingen altijd als een breuk. :o :D
|
Ik denk van 2 uur tot 5 uur :)
Edit: Then again, maybe not. :o |
maar hij was d'r al om 10.01 uur
|
Citaat:
Edit na Balance's post: dat betekent dus tot 12.00 of 15.00 uur. |
Citaat:
|
Citaat:
volgende keer moet de TS maar wat duidelijker zijn :p |
Citaat:
|
Ik nam aan dat het om een kind van 2,5 jaar gaat.
|
Ohja, ontopic, geef hem alsjeblieft geen cursus Nederlands. :o
|
Video kijken, knutselen, rondje rennen in de regen. Zo iets. Ga een spelletje doen ofzo.
|
Wedstrijdje wie de meeste schadelijke, niet cola chemicaliën kan drinken (y)
Edit voor ons treintje. |
Ofwel, cola.
|
Vooral heel veel suiker geven :evil:
|
Citaat:
|
hahah noh .. bdankt voor de reacties:P
hij is nu weg.. enik bdoelde met 2/5 2 en een half jaar oud:P maarja... k heb met dublo en autotjes met um gspeeld, en naar zijn oma glopen en daar even gweest.. kon mijn oma meteen zijn luier verschonen:P,, mjah... bdankt dus:P |
Gewoon, met het speelgoed van hem spelen.
Of maak hem in korte tijd helemaal moe zodat-ie als een blok in slaapt valt, dan hoor je hem de rest van de tijd niet meer. :p Probeer ook eens een betere topictitel in het vervolg te zoeken. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |