![]() |
Jou Favoriete Films
Oke mensen hier kunnen jullie je favoriete films plaatsen.
Met welke film moest jij echt huilen? En met welke film zat jij bang achter de tv? Enz. Laat maar is wat leuke dingen horen! Laat ik maar beginnen met mijn favoriete films: Final destination 1 en 2 Blair witch project Saw The Ring Resident evil 1 en 2 The Village The Others Gothika War of the worlds Finding nemo Shrek 1 en 2 Ice age The incredibles Brother bear Sharktale Madgascar En met The Ring zag ik echt steeds dat meisje voor me echt eng :P |
Saw is trouwens een echte aanrader!
|
slotje a.u.b.
|
:(
Dit topic is al veel te vaak geweest. En dat Saw een aanrader is, heb ik ook al teveel gehoord, terwijl dat gewoon een middelmatige suspense-film is... En iemand die films als Gothika, Resident Evil en Shark Tale in haar lijstje heeft staan, neem ik bij voorbaat al niet serieus. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan met de zoekfunctie zo snel geen gelijk topic vinden, dus dan kan deze wel open blijven.
En voor de mensen met reacties als 'slotjes' en 'alweer': je hoeft het topic niet te openen en 'weer' te reageren, je mag het ook gewoon negeren :) |
War of the worlds xD
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeilijk overigens om er één favoriet uit te pikken en een hele lijst samenstellen duurt zo lang. (n) |
Citaat:
Citaat:
War of the worlds vind ik trouwens ook mooi :) maar het einde is alleen een beetje apart... the bourne identity en supremacy vind ik trouwens ook mooie films, met vooral een goed verhaal. |
roldelol
|
Saw is geen klassieker, maar zeker leuker dan de gemiddelde horror/thriller die tegenwoordig uitkomt. (the grudge -_- )
War of the worlds is op zijn best lachwekkend, die shit krijg je als je tom cruise in je film stopt (Ik heb iets van 2 films van hem gezien waar ik niet bij in slaap viel, de arme jongen wordt altijd voor de verkeerde rollen gekozen) |
Citaat:
Maar toch wil ik hem wel zien:P hij lijkt me wel gewoon leuk.. |
Dit is een topic om je favo films op te noemen.
Voor discussies over films zijn er de topics die speciaal voor die films gemaakt zijn, en als die er niet zijn kun je er een nieuwe over maken om in te discussiëren :) |
Citaat:
bijv. wat je mening over die film is en wat beter mag ofzo..:) |
Ik verveel me :|
Amadeus, One flew over the Cuckoo's Nest, Man on the Moon, Simon, The Discovery of Heaven, Reservoir Dogs, Festen, The Deerhunter, La Vita e Bella, Big Fish, Donnie Darko, A Knight's Tale, Wonderboys, Garden State, Moulin Rouge & Blue Velvet. En Gladiator, Blow, Cry Baby, The Crying Game, From Dusk till Dawn, True Romance, Spetters, Bye Bye Blue Bird, Citizen Kane, Eternal sunshine of the Spotless Mind, Finding Neverland, Disney, Malena, El stanzo del Figlio, Closer, Das Experiment, The Last Unicorn, The Village, Edward Scissorhands etc. etc. etc. |
Citaat:
|
Lost In Translation
|
Tarnation,
Eraserhead, Mulholland Dr., Lost Highway, Blue Velvet, Twin Peaks (film + serie), Vacas, Lucía y el sexo, Los amantes del circulo polar, Festen. En nog meer, maar dit komt er als eerste in me op. |
Kurosawa's Ran .
|
pulp fiction, spirited away, the usual suspects, pretty woman, one flew over the cuckoo's nest, trainspotting, kill bill, hable con ella.
en vast nog wel meer. |
Citaat:
|
Mijn lijst van favoriete films, ik ben waarschijnlijk wel wat films vergeten.
21 Grams Almost Famous (een super film met een super soundtrack!) American Beauty Armageddon (Liv is hier gewoon geweldig) Bang Bang You're Dead (de keiharde waarheid over het pestgedrag op scholen en de gevolgen ervan) Black Hawk Down Donnie Darko Forrest Gump Gattaca (interessante film over de toekomst, die toch wel erg op de realiteit begint te lijken. Of anders gezegd: de realiteit begint op de film te lijken.) Groundhog Day The Emperor's New Groove The Last Samurai Minority Report The Others Pearl Harbor Serendipity Sweet November (enige film waar ik moest huilen :( ) Threesome Van God Los Vanilla Sky Voor zover ik het weet. De rest ben ik vergeten |
Pulp Fiction
The Green Mile |
Gladiator
Pirates of the Caribean O brother where art thou ? Oceans eleven Girl, interrupted Lady and the tramp La vita e bella ... en ik ben er vast nog wel een paar vergeten |
Er komen bij mij opeens weer wat goede films naar boven:P
Edward Scissorhands Never ending story (is misschien kinderachtig maar ik vind hem geweldig) The green mile The sixth sence Unbreakble Scary movie (ze blijven leuk) Hitch I-robot En van die High School films vind ik ook altijd wel leuk:D |
Pulp Fiction
The Shining Dawn of the dead [origineel] The butterfly effect A.I. verder kan ik even niks verzinnen ;) |
Donnie Darko, Trainspotting, Pi, A Clockwork Orange, Pulp Fiction, Resevoir Dogs, Scarface, Godfather trilogie, Mulholland drive, memento, Elephant Man, Fear & Loathing in las vegas (vanavond op tv) Full Metal Jacket, The Big Lebowski, Alice In Wonderland...
en ik vergeet er vast nog wat |
Kom op mensen!;) Ik wil meer goede films horen:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nieuwschierig:P |
Citaat:
|
Wat moet ik met een 2e vriend? :P
Ik wil hem ook niet:P ik heb aan 1 genoeg haha Maar goed zoals ik al zei.. Film geen Liefde..:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1900 of moet ik beginnen in 1927, het jaar dat The Jazz Singer geluid in de cinema brengt, of nog later??? |
Citaat:
Nee, jij mag kiezen |
Dan begin ik wel in 1927:
1927 Metropolis, Sunrise, The General, Napoleon 1928 The Passion Of Joan Of Arc, The Wind, The Crowd, The Circus 1929 Pandora's Box, Un Chien Andalou, The Kiss 1930 All Quiet On The Western Front, Der Blaue Engel, Morocco, Anna Christie, Animal Crackers |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |