![]() |
[schilderij] gitaar voor vriendje
Een tijd geleden heb ik hier een schets geplaatst van een gitaar.
Het zou een cadeau worden voor mijn vriendje. Ondertussen heb ik er een schilderij van kunnen maken en het hem al gegeven. Toch wou ik 'm hier nog wel ff posten. :) Misschien dat er nog wel comments zijn waar ik voor mijn volgende schilderijen / tekeningen wat aan heb? :) http://i6.photobucket.com/albums/y24...rtyStuff10.jpg |
Ik zou iets lichtgevends bovenaan, bij de hals (? of hoe noemt dat) van de gitaar gedaan hebben. Een soort hemelgevoel zo :p
|
hmm ja, was opzich een goed idee geweest :p
Maar ik wou t een beetje 'stoer' houden, hehe maar de kleuren zijn trouwens nog wel intenser hoor, deze foto moest ik zonder flits maken, omdat t acrielverf is :) |
Ik weet niet of de gitaar technisch goed in elkaar zit, maar ik vind hem er echt goed uitzien, echt goed gedaan. (y) :)
Ik vind alleen de achtergrond zo afschuwelijk :confused: de kleur sowieso, totaal niet in overeenstemming met de gitaar, en die vegen.. het lijkt net alsof het snel af moest, erg jammer.. ook dat hartje (handtekening?) zou ik zelf veel kleiner hebben gedaan, het is wel erg aanwezig.. Maargoed, de gitaar zelf erg goed dus, jammer van de achtergrond. |
Citaat:
Maar is dat hartje geen <3? |
de gitaarzelf vind ik erg mooi, vooral het licht op het metaal ed. alleen de knopjes lijken niet 100% te kloppen (de 3 ronde)
maar de achtergrond vind ik aanzienlijk minder, buiten dat (uiteraard kwestie van persoonlijke smaak) deze kleur blauw echt afzichtelijk is imo stoort t me dat de richting van de achtergrond niet evenwaardig loopt aan de gitaar. het vegerige zelf vind ik goed passen bij het perspectief van de gitaar en het geeft dynamiek en snelheid passend bij het onderwerp, maar deze effecten worden aanzienlijk minder doordat de richting niet gelijk loopt. Daarnaast vind ik het erg jammer dat de vegen niet allemaal gelijk lopen vooral rond de gitaar zelf. vooral rond de uiterste punt en de rechteronderkant is het net of hij int water valt zeg maar ipv deel uitmaakt van een stroom. damn ik kan dit slecht uitleggen maar hoop dat je t snapt. maar goed ik vind m nog steeds erg leuk hoor :) en was hij er blij mee? |
ik vind m mooi :)
maar qua perspectief is ie soms wel een beetje vaagjes...qua verhoudingen ook, wat me vooral opviel bij het achterste element..die lijkt wel heel groot nu |
Meer variatie in de kleuren van de achtergrond.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi (y)
|
knap perspectief
|
Als je met de lijnen van de achtergrond meer het perspectief van de gitaar had aangehouden had het net geleken alsof hij door de ruimte schiet...
|
Citaat:
|
Dat <3 stoort enorm.
|
oeh, bedankt voor al de comments,
Hier kan ik wel wat mee :) Die <3 is dus een hartje ja, en bij een 'normaal' schilderij zet ik er natuurlijk niet van die dingen op, maar ja, omdat hij voor mijn vriendje is en omdat dat zeg maar 'ons' ding is, staat ie er bij op. Had misschien wat kleiner gekund, dat wel. En die lijnen, inderdaad. Het jammere is, dat ik inderdaad voor de achtergrond nogal haast had. Ik had het toen heel erg druk en ik wilde het voor zijn verjaardag geven. Erg jammer, maar ach, hij is totaal geen kunstkenner :bloos: Wel was de bedoeling dat ze idd mee moesten in de richting van de gitaar, om het zeg maar snelheid te geven.. het was me nog niet eerder opgevallen dat ze niet helemaal gelijk liepen met de gitaar, jammer :o En het had misschien beter in een punt kunnen weglopen ja, die lijnen.. naja, weet ik dat voor de volgende keer :) ik heb er gewoon niet op gelet, dom. Wel leuk dat jullie de gitaar zo goed gelukt vinden :cool: heb m uit mijn hoofd moeten tekenen, ik had geen voorbeeld :) En idd, die 3 knopjes, daar heb ik nog de meeste moeite mee gehad. en jammer genoeg heb ik die met het verven nog een beetje verkloot.. :bloos: &Hij was er blij mee ja ^^ Bedankt voor alle comments, en meer zijn altijd welkom! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20. |