![]() |
welk 'tempo':D
Als k bijvoorbeeld bovenop mijn vriend zit, kun je zeg maar in het begin nog lekker 'meebewegen' :D in hetzelfde tempo. Maar als ie op n gegeven moment erg opgewonden raakt gaat ie 'te snel'.. Hoe doen jullie dat dan????????
|
100 bpm ongeveer.
|
Dan moet je gewoon ook heel snel gaan. :)
|
ja ... ik denk dat je dan ook gewoon meegaat doen?
hangt er van af. |
gewoon stilzitten. Dan doet de jongen het werk :)
|
als je een beetje naar voren leunt, zodat jouw gezicht een beetje dicht bij die van hem is, dan gewoon leunen op je armen, dan doet hij t werk wel hihi
|
Dan zeg je dat ie niet moet bewegen!
Dan kan jij het tempo bepalen! |
gwoon dominant gaan doen en zorgen dat jij de baas bent dan ligt ie vanzelf stil en wedde dat ie t geil vind??
|
:cool: ik kan na een tijdje ook niet meer volgen , ik laat hem het werk doen en dat vind hij niet erg ! :D
|
Hahahaa Lol :D
Dit is lollig om te lezen.. Kwee eigenlijk niet hoe wij dat doen.. Maar idd.. dan gaat ie altijd zo mee bewegen, dan gaat het hem te langzaam ofzo :p Hmmz bij ons gaat het volgens mij altijd wel goed .. |
mjah meestal bepaal ik in het begin het tempo, tot het hem te langzaam :confused: gaat en dan gaat hij meebewegen en dan raak ik in de war omdat hij tegen mij in beweegt en uiteindelijk laat ik hem al het werk doen :D
mjuh niet mn allerfavorietste standje ;):D |
uhm... ik beweeg nie altijd mee.. en als ik da doe beweeg ik rustig.. das t lekkerst... als me vriendin snel gaat work meestal zo gek dak nie eens wil bewege:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13. |