![]() |
leeftijdsverschil?
afgelopen vakantie heb ik een heel leuk meisje ontmoet, ze woont alleen in belgie en dat is 2 uur reizen... dat is echter niet het grootste probleem, dat is namelijk he leeftijdverschil: ik ben 20 en zij 16(bijna 17)
ik heb heel veel gevoelens voor haar, en zij voor mij.. wat vinden jullie, kan dit?? (en kan het wat worden??) |
Ja
|
Uhm dit kan wel vind ik. Je moet alleen rekening houden af en toe met het leeftijds verschil. Dat zij nog dingen doet waar jij al op uitgekeken bent, en dat jij dingen doet die zij niet begrijpt. Als je daar een goeie tussen weg mee kan vinden. Is er toch geen probleem. Je moet alleen er wel wat voor doen en soms iets meer
|
Tuurlijk kan dit wat worden, zo groot is het leeftijdsverschil nou ook weer niet.
|
en heeft er iemand ervaring met relaties op lange(re) afstand?? werkt dat een beetje??
|
Dat ligt eraan hoe het klikt. Bij de een werkt het wel bij de ander niet. Dit is niet van te voren te zeggen. Ligt er puur aan hoe jullie met elkaar omgaan
|
Het werkt niet.
En verder hebben jongens vaak een relatie met een jonger meisje, dat komt doordat jongens later in de puberteit komen en al die shit, en je seksuele behoeftes moeten wel ongeveer op een gelijk niveau zitten. Zoiets was het. |
Citaat:
|
Allebei kan prima werken en kan ook slecht werken. :)
|
Noem je dat leeftijdsverschil groot? :|
|
eh... jah, ik moet er toch even over nadenken zal ik maar zeggen
|
Je kan het altijd proberen als het niet wil kan je het altijd nog uit maken. En dan merk je van zelf of je het goeie hebt gedaan. Maar als je nu al zo denkt. Geef ik je niet veel hoop
|
here we go again... misschien de zoekfunctie eens proberen?
|
uh... slotje dan maar??
|
ja het kan
|
pf
als je blijkbaar zo veel gevoelens voor haar hebt zou de mening van dit groepje forummers echt geen hol uit moeten maken |
Zoek en gij zult vinden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |